Hop til indhold

Vis mig DIN hule


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Hej hundevenner.

 

Jeg ville bare lige blære mig med min nye hule, som jeg fik i går. Den er rigtig sej (og ikke helt så lortebrun i virkeligheden). Jeg elsker den allerede. Man kan spise, drikke, hygge og lege derinde - og der er masser af plads! Og min mor har sagt, at til sommer, når vi skal i sommerhus må jeg få den med, så den kan stå ude i haven :klap: Ih, hvor jeg glæder mig.

 

:vuf: fra Louie

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er Flipsedyrets hule - og nu er det røde tæppe skiftet ud med sort lammeskind :hjerte:

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/23633d1269203665-lidt-blandet-fra-flipsen-e-sp_a0199.jpg[/media]

 

Neeeej, han har også et telt.. Eller nærmest en lille tippi.

 

Jeg er bare super duper priviligeret herhjemme :cool: har nemlig min helt egen vindues hule :lun:

 

...jeg skal godt nok dele med den dåmme kat :roll: men han ved godt hvem der bestemmer! :cool:

 

Knusser Izze... :vuf:

 

Ohr, det ser godt nok hyggeligt ud! Og så kan man ligge deroppe og se på hele den store verden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har mange huler... Hulen i bilen er sej, fordi den altid ender med at bringe mig til nye, sjove og spændende steder :lun: Hulen i soveværelset er fantastisk fordi den altid byder på rå ben og andre lækkerier. Min transportable hule - den dukker op hist og pist og forsvinder igen - den er skøn fordi den giver mig ro, men ind imellem også dum fordi den afholder mig fra at deltage i sjove ting og sager.

 

Sidst men ikke mindst så har jeg min store hule. Den deler jeg med moar og far om natten, og det er altid der jeg slænger mig når jeg er alene hjemme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...