Hop til indhold

Nala VIL på sommerferie!!!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Herhjemme er vi blevet enige om, at vi ikke tager på sommerferie i år. Vi vil hellere bruge pengene på hus og have forbedringer.

 

Denne beslutning er Nala dog ret mobset over, så hun tog sagen i egen hånd i sidste uge.

Jeg sidder i min dejlige udestue og nyder solen. Tilfældigt kigger jeg ud i haven, og ser at der flyver en klat jord ud fra hækken, men ca 7 sek. mellemrum. Tænker ved mig selv, at jeg må se syner, for jeg kan ingen hund se. :vedikke:Jeg går ned i haven og hvem står i et hul der er 1 meter lang og 70 cm dyb?? Nala!! :shock:

 

Jeg begynder at grine, for synes sgu det så så sjovt ud. Spørger hende, om hvad hun laver og hun kigger op, fuldstændig uskyldig! :engel: En bunke jord på snudeskaftet afslører hende dog :damn:

 

Jeg blev enig med mig selv om, at hun er i gang med at grave ned til kineserne, for hvis hun ville ud af haven, kunne hun faktisk gøre det, for hun havde gravet under hegnet ind til naboen.

 

Manden i huset, synes dog ikke det er så sjovt som mig, og bandede og svovlede da han skulle fylde hullet igen (for det er en mands arbejde!) :slem:

 

Så måske kommer vi på sommerferie i år alligevel, hvis Nala-musen fortsætter hendes gravningsproces :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har matronen været igang igen!! :vuf:

 

min kæreste fortalte at han havde gået i haven med hundene, mens jeg var på Hjerl Hede. Pludselig ser han Nala i fuld gang med at grave endnu et kæmpe hul :stupid:

Han kalder meget højt på hende, hun kigger hurtigt op og graver videre på livet løs.

Han kalder igen,, lidt mere sur og går så hen imod hende. Hun stopper op, kigger op på ham og da han stopper henne ved hende, løfter hun forpoten og graver en potefuld jord op, mens hun kigger på min kæreste :fornaermet::slem:

 

Jeg synes simpelthen det var så sjovt,da han fortalte det, at jeg grinede så meget at jeg var ved at tisse i bukserne :mrgreen:

 

Åh den kære hund... Hun smelter mit hjerte gang på gang :lun:

 

Man kan tage hende på fersk gerning med jord op af begge forben og en bunke jord liggende på næsen, og så kan hun se så uskyldig ud og nærmest skule over på Paco som om hun fortæller at det altså er ham der har gravet og ikke hende :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...