Hop til indhold

Portrætbilleder af løveungerne


pegasus
 Share

Recommended Posts

Løveungerne skal jo sælges, og derfor er der blevet taget billeder som salgsmateriale.

 

Sådanne små nuttede hvalpe er jo ikke til at stå for.

 

 

 

Simba

[ATTACH]25886[/ATTACH]

[ATTACH]25887[/ATTACH]

[ATTACH]25888[/ATTACH]

 

Numa

[ATTACH]25892[/ATTACH]

[ATTACH]25893[/ATTACH]

 

Aslan

[ATTACH]25889[/ATTACH]

[ATTACH]25890[/ATTACH]

[ATTACH]25891[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Ih hvor er de dog dejlige!

 

Er sikker på én af dem godt lige kunne bo her.. :lun: Hvis ikke det var fordi vi står og skal flytte til Odense til sommeren 2011 - så selvom jeg er virkelig dårlig til at være tålmodig, så er jeg nødt til det! Vil gerne derover først og komme på plads og se hvordan det kommer til at se ud mht uddannelse/arbejde - og så om vi får en lejlighed med tilladelse til at have hund. Så indtil da må jeg beundre jeres skønne løveunger herinde - og så væbne mig med den tålmodighed som jeg ikke har.. :genert::lol:

 

Er sikker på et år kan føles som laaaang tid når jeg venter på noget så spændende som en afgørelse på om det bliver om et års tid jeg kan få hund igen! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor er de dog dejlige!

 

Er sikker på én af dem godt lige kunne bo her.. :lun: Hvis ikke det var fordi vi står og skal flytte til Odense til sommeren 2011 - så selvom jeg er virkelig dårlig til at være tålmodig, så er jeg nødt til det! Vil gerne derover først og komme på plads og se hvordan det kommer til at se ud mht uddannelse/arbejde - og så om vi får en lejlighed med tilladelse til at have hund. Så indtil da må jeg beundre jeres skønne løveunger herinde - og så væbne mig med den tålmodighed som jeg ikke har.. :genert::lol:

 

Er sikker på et år kan føles som laaaang tid når jeg venter på noget så spændende som en afgørelse på om det bliver om et års tid jeg kan få hund igen! :klap:

 

 

Det er da ærgeligt at du / i ikke er klar til at få hund nu for jeg er sikker på at sådan en lille løve-unge ville få det godt hos dig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Det er da ærgeligt at du / i ikke er klar til at få hund nu for jeg er sikker på at sådan en lille løve-unge ville få det godt hos dig :-D

Ja meget ærgeligt! :(

Men bliver nødt til at være fornuftig og vente - for vi skal til Odense sommeren 2011 fordi kæresten skal studere på uni derovre,og vil gerne være sikker på at vi får en lejlighed med tilladelse til hund derover, inden jeg får en hund. Men chancen burde være stor - så krydser fingre :x:

 

Og noget helt andet er også at jeg arbejder for meget ved siden af skolen nu her, til at det vil være fair at have hund. Men når vi flytter til Odense kan jeg også få SU og behøver derfor ikke arbejde så meget = mere tid til en hund :5up:

 

Så jeg glæder mig til at komme til Odense - og det hele falder på plads, så jeg kan blive hundeejer igen :lun:

Men det ER altså sk*de svært at modstå de dejlige løveunger. Håber du finder nogle supergode hundeejere som vil elske dem lige så højt som jeg ville, hvis jeg fik én af dem. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Løveungerne skal jo sælges, og derfor er der blevet taget billeder som salgsmateriale.

 

Sådanne små nuttede hvalpe er jo ikke til at stå for.

 

 

 

Simba

[ATTACH]25886[/ATTACH]

[ATTACH]25887[/ATTACH]

[ATTACH]25888[/ATTACH]

 

Numa

[ATTACH]25892[/ATTACH]

[ATTACH]25893[/ATTACH]

 

Aslan

[ATTACH]25889[/ATTACH]

[ATTACH]25890[/ATTACH]

[ATTACH]25891[/ATTACH]

 

:lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...