Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hvor ? finder man kurser i hundemassage

Featured Replies

Besvaret

Hjælp - i plejer at være så gode til at finde det man lige skal bruge :engel:

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at komme på et kursus i hundemassage - men kan altså ikke finde det nogen steder - nogen der kan hjælpe ???

(og det skal altså ikke være den fulde uddannelse, da jeg ikke liiiige har 35.000 kr. til det :cry:)

Besvaret

Jeg fandt det hos DKK, men det bliver fyldt op cirka lige så hurtigt som det bliver annonceret :???:

Besvaret

Jeg har lige været på et lille bitte "massage og udstrækningskursus" i agility-regi... men hun er jo fra jydeland, så det hjælper dig nok ikke....

har dog hendes kort et eller andet sted hvis det er...

Besvaret
  • Forfatter

Du må gerne finde det - jeg kan jo bare tage kurset i Jydelandet :blink: kan nok finde et sted i nærheden og overnatte :mrgreen:

Besvaret
Du må gerne finde det - jeg kan jo bare tage kurset i Jydelandet :blink: kan nok finde et sted i nærheden og overnatte :mrgreen:

Vi tøffer gerne med over, for jeg ville også gerne lære det:-D

Besvaret

spændene men tror det er en dyr omgang:blink:

Besvaret

Jeg kunne også godt tænke mig at komme på sådan et kursus.

Men hvis vi er så mange der gerne vil og der måske er en der kender en og som har et egnet lokale - så kunne vi måske selv arrangere det?

Besvaret

Jeg er har afholdt mange kurser i hundmassage - men har intet lokale.

Hvis nogen har/kender til et egnet lokale afholder jeg gerne kurset.

Besvaret

Jeg vil bestemt også gerne med!!! Så sig endelig til hvis det bliver til noget. Tror jeg kender et par stykker mere som også gerne ville med.. :-D

Besvaret

Hvad kræver det for at lokalet er egnet?

Besvaret

Uhh. Ja hvor stort og hvad kræver lokalet?

Besvaret

Det skal jo ihvertfald være et sted, hvor man må have hunde med. For man lærer jo nok bedst, ved at udføre det samtidig, eller?

Besvaret
Hvad kræver det for at lokalet er egnet?

At der er nok plads ift antallet af hunde = hver hund skal have mindst 2 x 2 m.

Der skal kunne luftes ud. Hundene begynder at fise så hjerteligt når massagesn virkning sætter ind.

Der skal være en hvid væk eller andet at vise OH på.

Besvaret

Fnis, der røg selskabslokalet, luften er elendig dernede (hm, så masserer jeg ikke ordentligt, for Petrine prutter ikke)

Besvaret
Fnis, der røg selskabslokalet, luften er elendig dernede (hm, så masserer jeg ikke ordentligt, for Petrine prutter ikke)

Luna fiser heller ikke hver gang, hun har været til massør, og der bliver ellers gået godt i bund:-D

Besvaret
Luna fiser heller ikke hver gang, hun har været til massør, og der bliver ellers gået godt i bund:-D

Fiseriet hænger sammen med udrensningen og hvis der masseres, og dermed udrenses jævnligt, vil fiseriet ikke være så markant.

Besvaret
Fiseriet hænger sammen med udrensningen og hvis der masseres, og dermed udrenses jævnligt, vil fiseriet ikke være så markant.

Det gjorde der. Vi var afsted næsten hver mandag. I perioder hver anden. Men pengene er desværre ikke til det i øjeblikket, så jeg ville RIGTIG gerne lære det selv, da jeg kan mærke på hende, at det er nødvendigt:cry:

Besvaret
Det gjorde der. Vi var afsted næsten hver mandag. I perioder hver anden. Men pengene er desværre ikke til det i øjeblikket, så jeg ville RIGTIG gerne lære det selv, da jeg kan mærke på hende, at det er nødvendigt:cry:

Ja de penge :cry:

Besvaret

lyder da spændene:mrgreen: