Hop til indhold

Den fælles agility-tråd


Aina B
 Share

Recommended Posts

Sonja - Taaaaak for en super hyggelig eftermiddag nede i klubben med vippe træning, hunde snak og lidt træning!

 

Caia var noget træt da vi kom hjem:-) Men hun fik jo også leget en del!

 

Selv tak og ja, det var hyggeligt. :-)

 

Caia har virkelig fået sig en insisterende beundrer i Jerry. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 610
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Selv tak og ja, det var hyggeligt. :-)

 

Caia har virkelig fået sig en insisterende beundrer i Jerry. :mrgreen:

 

Hahaha - Det må du nok sige! Han er noget lun på hende.

 

Hun synes bare det er viiiildt hyggeligt at tumle rundt og have det sjovt. Mon hun forstår at han "jagter" hende? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi må jo også hellere prale herinde :mrgreen:

 

Karla og jeg løb klasse 1 ag + spring og åben klasse ag + spring i Brenderup idag. Og hun løb bare SÅ godt! (dog ikke i kl1 spring, som var vores sidste løb, men hun var eddermame også træt og varm der!)

 

Vi vandt kl1 ag. Og selvom vi blev disket i begge åbne klasser, så gik det super. I åben spring fejlede vi på forhindring nr 19! af 20 :stupid: tog det forkerte tunnel-hul, men skidt pyt - vi var ikke de eneste der fejlede der og ud over det så løb hun som en champ! :klap:

 

I AG åben var det 100% førerfejl at vi blev disket, og hun løb rigtigt godt. AG1 løb hun som en drøm og vandt jo dermed også klassen...

 

Vi er trætte og svedige, men har haft en super dag og glæder os til imorgen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke Karla :banan::banan::banan: :5up:

 

Er det så 2. pind nu? (allerede :shock:).

 

Hold kæft hvor er I go'e. :klap2::klap2::klap2:

 

 

nej, for vi fik faktisk en fejl... Vi var dog de eneste med kun 1 fejl, så vi vandt på trods af fejl ;-) nr 2 fik 2 fejl... under alle omstændigheder ville det jo være første ag-pind... den anden pind vi har er en en spring pind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej, for vi fik faktisk en fejl... Vi var dog de eneste med kun 1 fejl, så vi vandt på trods af fejl ;-) nr 2 fik 2 fejl... under alle omstændigheder ville det jo være første ag-pind... den anden pind vi har er en en spring pind :mrgreen:

 

:stupid: Jeg klovn, har ikke helt styr på begreberne/detaljerne. Men I fik en flot pokal. :klap:

 

Sejt at det var ag - det er da bare endnu mere flot. :-D :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvem der er moderator i træningsforum'et... men jeg tænkte, at vi skulle have delt denne tråd op?

 

Den er over 60 sider lang nu, og vi er efterhånden mange ag-udøvere herinde...

 

Måske ville det være mere overskueligt, hvis vi fx havde følgende tråde:

 

  • Agility-Konkurrencer
  • Agility Træningsmetoder / træning generelt
  • Agility Billeder /videoer
  • Agility Kurser
  • Agility-hyggetråd (til alt "udenomssnakken" :lol:)

Jeg tænker bare, at for fx et nyt medlem, der gerne vil læse om træningsmetoder eller se videoer, så er fællestråden nærmest umulig at finde rundt i...

 

Og der ligger jo faktisk ret mange fine ting i den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...