Hop til indhold

Så for skellige - dedikeret Guanomo


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

:hmm: så er de sku pænere i løve klip :mrgreen:

 

Eller slet ikke klippet :genert:

 

Men tak billederne :kys:

Ja .. men man burde (opdrætter9 klippe sine løver ned engang..Jeg har hele tiden syntes at Hunter er for spinkel..tynd/mager..Men han er faktisk rigtig godt bygget..Og han er heller ikke mager.Han kunne godt klare ½ kg mere, men det er nok fordi jeg godt kan lide at de er lidt runde :mrgreen: og han har gode muskler :klap:

Nu er der dømt ferie til ham det næste år, før jeg kan udstille ham igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse

 

26728d1274264731-sa-skellige-dedikeret-guanomo-p7258274.jpg

kan bedst lide dem helt korthårede eller sådan her :hjerte: man kan da sige at man ikke kommer til at kede sig med en løve.. :) man kan jo skifte dens look hvis man har brug for noget nyt at kigge på! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Jep..Det var hans tur til at melde sig som frivillig til klippekursus :mrgreen: Forresten hvis du kigger godt efter er han løveklippet. Manken er bare ikke så lang endnu :slem:

 

Uha, jeg synes det er svært at få øje på løveklippet. Jeg må vist hellere finde luppen frem;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...
Gæst Findus
du har så meget ret :mrgreen:

 

Sådan så Duffy også ud på et tidspunkt, altså fuldpelset, men efter pelsen skiftede til voksenpels, blev det alt for besværligt at holde:

 

189184_10150109104697981_2077092_n.jpg

 

Og nu ser hun sådan ud :-D

 

P7080195.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig sjovt så forskellig smag er... Jeg kan virkelig ikke udstå lang pels og synes virkelig ikke fuld pels klæder løverne overhovedet... De skal enten sportsklippes, eller som minimum have bar mås for at jeg synes de er charmerende... :vedikke:

 

Og jeg synes bar mås er grimt:genert: Men er enig i sportsklips/hvalpeklip ala Duffy og Halfemanden

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...