Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

Gæst Stinnemus
Så er der jo også sorte + hvide oveni :mrgreen:

 

og der er flere størrelser :mrgreen:

 

men hvad med schæferne? Hvorfor er der kun 36 tilmeldte?:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

 

men hvad med schæferne? Hvorfor er der kun 36 tilmeldte?:hmm:

 

Uden at være totalt in i schæferudstillingsverdenen så tror jeg det hænger sammen med at prestigen i den sport er HAS (det danske schæferhovedavlsskue) og det tyske siegershow - og så de andre nationale hovedavlskuer herefter. De hunde jeg har set nævnt på DKK's skuer er typisk andre hunde end dem som udstilles på schæferhundeklubbens skuer. Kan man se deltagerliste noget steds? Altså navne på dem der stiller op (hundenavne :blink: )

 

Igen det er et forsigtigt kvalificeret (hvis det er rigtigt ;-) ) / ukvalificeret (så er min undskyldning at jeg ikke er helt inde i udstillingsverdenen :oops: ) gæt :lol:

 

Min hvalp var på sit første skue forrige weekend. Her var der 81 hunde der stillede op. Det var et 25 års jubilæumsskue, men ellers ganske almindeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Det er nok et rigtig dumt spørgsmål, men sidste år gik jeg glip af gruppe 5 fordi jeg ikke fattede listen, så det skal ikke ske igen!

 

Vi vil derud lørdag og kigge på gruppe 5. Der står, at det starter kl. 9.30 og at der bliver bedømt 30 hunde pr. time i hver ring. Når jeg kigger på listen, så er der ingen ring, der går igennem igen, så det betyder, der er 61 ringe i alt? Synes de lyder lidt vildt, så jeg skal bare være helt, helt sikker på, at jeg læser det korrekt, og at det ikke er f.eks bogstaverne, der indikerer ringen og ikke nummeret.

 

Racer til bedømmelse de forskellige dage - worlddogshow2010.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Hold da op, der er mange ringe så! Men det er fantastisk for os, for så starter "vores" racer tidligt.

 

Jeg er bare i tvivl om jeg ødelægger det for udstillerne, når vi medbringer 1 styk hund, der står på to ben og piver med stram line, når han ser en anden hund? Vil jo nødig være skyld i, at nogle ikke får de resultater, de gik efter, fordi vi har en hund, der står et stykke derfra og laver sin egen opvisning. Eller er udstillingshundene så velopdragne, at de ikke lægger mærke til den slags?

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes ikke det er smart at forstyrre dem i ringen, men der er MEGET larm i hallerne, så bare du ikke står helt henne ved ringsiden, så er det ok - mon ikke han får pevet hurtigt af, der er trods alt rigtigt mange hunde at se på :-D

 

Jeg synes det er lidt irriterende at alle racerne er på samtidigt, så skal man jo vælge en race man vil følge og så gå glip af de andre :hmm: men ellers ville det nok aldrig blive færdigt, med så mange deltagere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Det er helt fint! Så må vi bare skiftes til at stå tæt ved ringen, mens den anden står lidt derfra og holder den uvorne dreng. Og ja, han får vel hurtigt dækket sit behov. Det kan være det bare er hunde-overload, der skal til!

 

Ja, vores er også samtidig. Vi skal være i hal L og hal O på samme tid fra tidlig morgenstund. Det bliver vist en meget stressende udstilling for os :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså ikke heeelt sikker på jeg fatter det endnu :genert: Det gik da ok med at finde rotterne i Herning sidste gang, men stadig det var ret sent vi fandt dem...

Vi vil gerne se flatterne... men de er der så torsdag? og kan man ikke se hvad klok og hvor og sådan? Altså er det i ring L18 og der kommer 86 eller hvordan skal det forståes? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Ja, flatterne er kl. 9.30 i Hal L og ring 18. Hvis du vil se hannerne, er det ring 20. Samme tid.

 

86 styk af hunnerne og 75 styk af hvalpe og hanner.

 

Som jeg læser det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, flatterne er kl. 9.30 i Hal L og ring 18. Hvis du vil se hannerne, er det ring 20. Samme tid.

 

86 styk af hunnerne og 75 styk af hvalpe og hanner.

 

Som jeg læser det.

 

Tak skal du have :5up: Øv så er de igang samme tid... Nå, så må vi bare gå lidt fra den ene ring til den anden. Må jeg spørge hvordan du ser klok?

Redigeret af cs-dumle
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Tak skal du have :5up: Øv så er de igang samme tid... Nå, så må vi bare gå lidt fra den ene ring til den anden. Må jeg spørge hvordan du ser klok?

Fandt du ud af det?

 

Alle starter kl. 9.30 og så beregner man 30 hunde i timen i den enkelte ring. Men I kan jo sagtens gå frem og tilbage mellem to ringe, der ligger så tæt - det er værre for mig, der skal befinde mig på samme tid i 2 haller! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt du ud af det?

 

Alle starter kl. 9.30 og så beregner man 30 hunde i timen i den enkelte ring. Men I kan jo sagtens gå frem og tilbage mellem to ringe, der ligger så tæt - det er værre for mig, der skal befinde mig på samme tid i 2 haller! :shock:

 

Ja okay det er ikke nemt :???: Nej, lige det fandt jeg ikke ud af, men tak for info :5up:

 

Vi skal se flattere torsdag og så irsk, engelsk og gordon setter lørdag. Har sat disse som 1.prioritet, så må vi se om vi kan finde dem og så ellers bare gå rundt og kigge lidt hvad der er og hvad vi kan finde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Vel ikke før man har købt katalog i udstillingshallen. Indtil nu ved vi jo bare hvor mange der udstiller af hvert køn i hver race.

 

Gør vi DET? :confused:Hvor står det henne? :confused:Jeg kan kun se at der kommer 35 dværgpudler i farven sølv/rød/abrikos????

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...