Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uha, hvad skal jeg ikke se - og købe :genert:

 

Jeg skal se retriever torsdag, og australsk kelpie og cattledog, og finsk hyrdehund :lun:

 

Lørdag er det cavalier og min veninde skal se shiba.

 

Men jeg skal godt nok have købt en masse lækre ting tror jeg :mrgreen:

 

Iiih jeg har også lige fået lov til at købe et fint halsbånd til Nova :klap:... og måske et praktisk et... og tyggeting til Dumle... og og og... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man nu skal købe en masse lækre ting, skal man så ha' kontanter med eller er kortet nok? :hmm:

 

 

Jeg er meget ny i udstillingsverden :engel:

 

De fleste tager kort, men der kunne tænkes at være tyske sælgere og de har ikke taget kort når jeg er stødt ind i dem (og der er INGEN hæveautomat i det der messecenter :stupid:), så kontanter og mange af dem :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste tager kort, men der kunne tænkes at være tyske sælgere og de har ikke taget kort når jeg er stødt ind i dem (og der er INGEN hæveautomat i det der messecenter :stupid:), så kontanter og mange af dem :klap:

 

Hvilke kontanter skal man så tage med? Kan ikke lige huske ordet :damn: Men altså DKK eller Euro, eller Dollars :blink:

 

Eller skal man have den slags penge som standens land bruger?

 

Åhh nej! Nu forvirrer jeg mig selv ! :genert::engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke kontanter skal man så tage med? Kan ikke lige huske ordet :damn: Men altså DKK eller Euro, eller Dollars :blink:

 

Eller skal man have den slags penge som standens land bruger?

 

Åhh nej! Nu forvirrer jeg mig selv ! :genert::engel::lol:

 

De SKAL tage mod danske penge da vi er i Danmark.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Røntved
De fleste tager kort, men der kunne tænkes at være tyske sælgere og de har ikke taget kort når jeg er stødt ind i dem (og der er INGEN hæveautomat i det der messecenter :stupid:), så kontanter og mange af dem :klap:

 

 

Sidst vi var til udstilling i Herning var der en hæveautomat:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - men der er ikke numre på de udendørs ringe :hmm:

Min mand er meget dårligt gående og har hadicapskilt til bilen - men hvor er den nærmeste parkering til den ring jeg ikke kan finde?

 

Hvis du ved hvilket ring det er, kan du læse i PM hvilken parkering du skal holde på.

 

Kan lige finde kortet til dig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lars64
Woups ! Så bare at Bernerne havde kønsfordeling, så jeg troede at det gjaldt alle racer :oops: Egentlig underligt at de ikke har skrevet enten det ene eller det andet for alle racer ?!? :hmm:

 

Hej

Mon ikke det er fordi der er så mange Bernere at der er 2 ringe.

 

Skal i udstille ???????????

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme over og være tilskuer. Men så skal vi vist være nogle stykker, der kører sammen, for broen er møgdyr:cry:

Du flyver da københavn/karup. 149,- for en enkelt billet det er 298,. for en retur med fly!!.. Jeg henter og bringer dig ved/til flyet ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...