Hop til indhold

Copyright og minstald.dk


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Jeg er virkelig næsten mundlam... hvor gamle er brugerne?

Bliver vist nødt til at oprette mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Frigga

Altså, det er en salgsside, hvor piger sælger hunde, de ikke ejer, eller hvad? Det er meget forvirrende :genert: Eller lader de bare som om, at det er deres hund og så har billeder af den pågældende hund liggende i deres album?

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, det er en salgsside, hvor piger sælger hunde, de ikke ejer, eller hvad? Det er meget forvirrende :genert: Eller lader de bare som om, at det er deres hund og så har billeder af den pågældende hund liggende i deres album?

de har en fiktiv stald med fiktive dyr de sælger og køber... de kan så indsætte billeder på de dyr de "har".

ect.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Nååååh....lidt ligesom det der "owned" på FB eller hvad det var. Hvor man kunne "købe" sine venners billeder og andre folks venners billeder.

 

Takker.

 

Så håber jeg min hund bliver solgt til højeste pris derinde! Bliver fornærmet hvis den ikke bliver :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, så den ryger nok også ind under labrador.. eller schæfer:roll::roll:

 

Jeg hedder Lunamus derinde

 

Ja der lligger rimelig mange forskellige racer under de to kategorier :mrgreen:

 

 

 

Jeg kiggede lige under mastiff, og det ligner sq en pudel lignede hund, edt første billed der kommer frem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg lurede lige collierne igennem, og kan godt forstå at border collie og sheltie kan finde vej derind (en googlesøgning på ordet collie giver både bordere + sheltier hvis folk har skrevet det er en "mini collie" :rolleyes: ) men tollere, chihuahua'er, labradorer, goldens og et par små korthårede blandinger ... dem har jeg sværere ved at se hvordan er fundet derind :lol::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...