Hop til indhold

Copyright og minstald.dk


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg kan godt se pointen i at det blot er børn der leger, men jeg synes bare at hvis man er gammel nok til at kunne betjene det spil, så burde man også være gammel nok til at skrive til ejeren af billedet... det tager jo ikke så lang tid, og så kan man have sit på det tørre.:5up:...

 

Selvom det er leg og et spil, så gælder copy right stadig, og jeg ved at der har været flere kampagner derinde om copyright og at de skal spørge om lov først!!.. så de fleste er godt klar over det.;-)

 

Der har en enkelt gang været en pige der skrev til mig, og hende gav jeg lov til at låne billeder fra min hjemmeside. Hende fandt jeg også frem til derinde og der stod både mit navn på billedet og at hun havde fået lov til at bruge det af mig... At hun så kaldte Freya for noget andet, det er jeg lige glad med.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst mariannaa

Nu har jeg ikke tjekket om Mimi er derinde, men hvis nogen småpiger synes hun ser sød ud og leger at hun er deres hund så er de velkommen - Det er vel risikoen når man ligger billeder ud på nettet ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg er faktisk lidt skuffet over at Motor ikke er derinde...... jeg har måske ikke promoveret ham godt nok :???:

 

Eller måske skal jeg ikke kigge under samojed - måske ligger han under varulv :lun::banan::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt Caisar derinde... Kan se, at det er et billede de har taget fra Hundegalleri... Og der er vandmærke på, da Tosafoto ejer copyrighten, de har nemlig taget billedet... men det har de skåret væk på minstald.dk :hmm: Ikke helt lovligt :vedikke:

Men tror nu ikke jeg gider at gøre noget ved det i det her tilfælde...

 

Så også en masse andre schæfere jeg kunne genkende, samt en dansk/svensk og muligvis Hundetossen´s Sitto...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Eller også er hundeforum bare ikke det første der dukker op når du billed-googler motor

 

Han kommer ikke engang op på de første 13 sider når jeg goggler samojed :fornaermet::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han kommer ikke engang op på de første 13 sider når jeg goggler samojed :fornaermet::mrgreen:

 

Haha, Azuro dukker allerede op på side et, når man søger på berner sennen (google, billeder) :mrgreen: Og igen på side 5, nederst... Og side 13, nederst :lol:

 

Men ingen Møffe, ikke engang da jeg var nået til side 40 :shock::megaked::mrgreen:

 

Men søg på Møffe, og han dukker op 2 gange på første side - 3 gange på tredje side :mrgreen: Og én gang til på side 3 :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Der kommet ret meget op af mig når man søger mit navn + model berru(staveplade) :oops: og når man søger mit navn på nettet kommer der op hvad jeg er fan/medlem af på facen:shock:

Intet af izzy, aner ikke hvilken race jeg skal søge med, med pippi (da hun er blanding)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Der kommet ret meget op af mig når man søger mit navn + model berru(staveplade) :oops: og når man søger mit navn på nettet kommer der op hvad jeg er fan/medlem af på facen:shock:

Intet af izzy, aner ikke hvilken race jeg skal søge med, med pippi (da hun er blanding)

 

Ja lige præcis det der har jeg altid hadet, så jeg hedder aldrig det samme på 2 sider - ergo kan ingen der kender mig fra et sted, finde mig et andet.

Synes simpelthen det er for skummelt, at man kan sidde og google folk man kun kender et navn på..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...