Hop til indhold

Lonny - var hun ikke noget for dig?


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Århhh... Det er næsten som at se Kaia :lun:

 

Gud hvor er hun dejlig...

 

Altså Lonny... Du er jo i træning med at have unghund/hvalp, så én fra eller til, kan da gøre det samme :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for at gøre jer kede af det men jvf. den nye hundelov må der ikke længere sælges ambull.

 

Personer, som den 17. marts 2010 besidder hunde

omfattet af § 1 a, stk. 1, nr. 3-13, i lov om hunde som affattet

ved denne lovs § 1, nr. 3, eller krydsninger, hvori de nævnte

hunde indgår, kan fortsat besidde disse. Sådanne hunde må

dog ikke overdrages.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for at gøre jer kede af det men jvf. den nye hundelov må der ikke længere sælges ambull.

 

Og det tror du slet ikke at vi er klar over....

 

Bare fordi at regeringen har lavet en åndsvag lov, så betyder det vel ikke at vi ikke må lave en lille hyggeligt tråd uden at få det stukket i næsen?

 

Alle i denne tråd, foruden dig, ved at jeg ikke skal have en hvalp på nuværende tidspunkt, så dette er bare en lille hyggelig tråd som så mange andre, hvor man kigger på en dejlig hund og snakker om, hvad nu hvis :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det tror du slet ikke at vi er klar over....

 

Bare fordi at regeringen har lavet en åndsvag lov, så betyder det vel ikke at vi ikke må lave en lille hyggeligt tråd uden at få det stukket i næsen?

 

Alle i denne tråd, foruden dig, ved at jeg ikke skal have en hvalp på nuværende tidspunkt, så dette er bare en lille hyggelig tråd som så mange andre, hvor man kigger på en dejlig hund og snakker om, hvad nu hvis :-D

 

Husk på at dette er et totalt offentligt forum, alle kan læse her, og det er ærlig talt ikke totalt indlysende at I mente det ironisk.

Pegasus kommer bare med en relevant oplysning på en venlig måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk på at dette er et totalt offentligt forum, alle kan læse her, og det er ærlig talt ikke totalt indlysende at I mente det ironisk.

Pegasus kommer bare med en relevant oplysning på en venlig måde.

 

Og hvad så med smilien i øjet som indlægget var oprettet med, den gav ikke et lille hint....

 

Og da det er et totalt offentlig forum som du skriver, så har jeg vel også lov til at ytre mit mishag over ønsket over at træde i noget som alle burde vide jeg er meget berørt af, og burde gå udfra at jeg godt vidste uden at man behøves at minde mig om det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvad så med smilien i øjet som indlægget var oprettet med, den gav ikke et lille hint....

 

Og da det er et totalt offentlig forum som du skriver, så har jeg vel også lov til at ytre mit mishag over ønsket over at træde i noget som alle burde vide jeg er meget berørt af, og burde gå udfra at jeg godt vidste uden at man behøves at minde mig om det!

Jeg tror ikke Pegasus har et ønske om at vade rundt i det eller gøre dig ked af det. Men hvis du nu seriøst overvejede at købe hende, ville det da være super ærgeligt, hvis du ikke kunne få hende alligevel pga. loven.

 

Og en smiley kan jo tolkes på mange måder.

 

Jeg kan sagtens forstå, at det er et ømt punkt for dig og at det påvirker dig rigtig meget og jeg kan godt følge dig i, at det er en tåbelig lov.

Men jeg tror som sagt ikke, at Pegasus har forsøgt at såre dig bevidst - tværtimod tror jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Og hvad så med smilien i øjet som indlægget var

oprettet med, den gav ikke et lille hint....

 

Tjah... Nogle gange bliver mine velmente venlige smileyes meget misforstået

 

Og da det er et totalt offentlig forum som du skriver, så har jeg vel også lov til at ytre mit mishag over ønsket over at træde i noget som alle burde vide jeg er meget berørt af, og burde gå udfra at jeg godt vidste uden at man behøves at minde mig om det!

 

Arh Lonny, den er for nem!

 

Du opretter, hvad, 1 - 3 tråde dagligt? samt skriver i andre.

 

Alle læser altså ikke alt hvad du skriver, jeg gør det langt fra, men husker vist noget om en tråd for få dage siden hvor du gjorde dig tanker om hvorvidt du skulle have nr. 2 amstaff før et forbud evt. trådte i kraft. Eller husker jeg forkert?

 

Så hvorvidt du har besluttet at skulle have hund nr. 2 eller ikke kan du ikke regne med at alle og enhver har nogen viden om.

 

Ligesom "alle" ikke nødvendigvis ved, hvad du tænker og føler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider simpelthen ikke at diskuterer det her, tråden var oprettet som en sjov lille tråd om hvilke hunde vi godt kunne tænke os, men som vi ikke får, og denne slags tråde har vi oprettet en million gange før uden at andre har blandet sig og fortalt at det var en dårlig idé selvom vi godt vidste det var...

 

Dette startede som sagt som en sjov tråd, og hvis den vender tilbage til at være det, så skal jeg nok skrive igen, men indtil da skal I ikke forvente at jeg deltager længere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider simpelthen ikke at diskuterer det her, tråden var oprettet som en sjov lille tråd om hvilke hunde vi godt kunne tænke os, men som vi ikke får, og denne slags tråde har vi oprettet en million gange før uden at andre har blandet sig og fortalt at det var en dårlig idé selvom vi godt vidste det var...

 

Dette startede som sagt som en sjov tråd, og hvis den vender tilbage til at være det, så skal jeg nok skrive igen, men indtil da skal I ikke forvente at jeg deltager længere.

Det må du selvfølgelig selvom, jeg synes bare ikke du kan forvente at Pegasus skal have en viden om hvilke hunde du har tænkt dig at anskaffe dig eller ej. Så vidt jeg ved, er han ikke så meget herinde og at I opretter sjove tråde om hvilke hunde I godt kunne tænke jer, men aldrig får, er han måske ikke klar over. Jeg tror såmænd bare han gjorde det for at være venlig og ikke for at ødelægge jeres tråd.
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det må du selvfølgelig selvom, jeg synes bare ikke du kan forvente at Pegasus skal have en viden om hvilke hunde du har tænkt dig at anskaffe dig eller ej. Så vidt jeg ved, er han ikke så meget herinde og at I opretter sjove tråde om hvilke hunde I godt kunne tænke jer, men aldrig får, er han måske ikke klar over. Jeg tror såmænd bare han gjorde det for at være venlig og ikke for at ødelægge jeres tråd.

 

Det kan godt være at du har ret, og jeg sætter pris på din evne til at se sagen fra alle sider, den evne har jeg nok ikke lige i øjeblikket, beklager.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hello ... kan vi lige få kammertonen her :blink:. Tråden var en lidt-for-sjov tråd - og som navnet sige så er den faktisk adresseret til en specifik person.

 

Useriøse kommentarer omkring emnet frabedes - tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Hello ... kan vi lige få kammertonen her :blink:. Tråden var en lidt-for-sjov tråd - og som navnet sige så er den faktisk adresseret til en specifik person.

 

Useriøse kommentarer omkring emnet frabedes - tak

 

Det eneste der er useriøst indtil videre er tråden. Hvis det er navnespecifikt bør det vel retteligt tages over en pb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hello ... kan vi lige få kammertonen her :blink:. Tråden var en lidt-for-sjov tråd - og som navnet sige så er den faktisk adresseret til en specifik person.

 

Useriøse kommentarer omkring emnet frabedes - tak

Joh.. Men derfor må vi andre vel godt deltage?

 

Og desuden synes jeg ikke kommentarene er useriøse - jeg mente det skam ganske seriøst. Men skal da nok smutte ud af tråden, hvis I gerne vil genoptage jeres snak om hvilke hunde I godt kunne tænke jer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Det eneste der er useriøst indtil videre er tråden. Hvis det er navnespecifikt bør det vel retteligt tages over en pb.

 

uuuu fornemmer jeg lidt tøsefornærmeri her :blink:

 

Tråden var som Lonny nævner en for sjov tråd: "er hun ikke bare skøn" - og min kommentar var rettet på det evindelige at det skulle drejes over i muskelhundedebatten :roll: Underligt du føler dig trådt over tæerne :confused:

 

Men OK, kan man da for pokker ikke bare lave en tråd med "er hun ikke skøn" - også et øjeblik glemme at denne hund desværre er blevet forbudt?

Link til indlæg
Del på andre sites

uuuu fornemmer jeg lidt tøsefornærmeri her :blink:

 

Tråden var som Lonny nævner en for sjov tråd: "er hun ikke bare skøn" - og min kommentar var rettet på det evindelige at det skulle drejes over i muskelhundedebatten :roll: Underligt du føler dig trådt over tæerne :confused:

 

Men OK, kan man da for pokker ikke bare lave en tråd med "er hun ikke skøn" - også et øjeblik glemme at denne hund desværre er blevet forbudt?

 

 

-tøsefornærmet nej... men det er åbenbart ikke kun mig der har opfattet tråden helt forkert, for jeg havde heller ikke luret at denne tråd var intern til trods for smileys.

 

Jeg beklager at jeg ikke følger med i jeres gøren og laden og ikke kender jeres almindelige omgangstone mv. -det er der så tilsyneladende andre der heller ikke gør. Jeg gætter selv på det kun er ca. 10% af trådene herinde jeg læser, og den her fangede mig tilfældigvis, og jeg kan ikke forklare hvorfor.

 

Jeg føler mig som sådan ikke trådt over tæerne, men jeg synes da det er en noget underlig måde at svare et ellers velmenene svar som Pegasus kommer med.

 

-men nuvel, jeg er da ganske givet absolut humorforladt, og så fred være med det.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hello ... kan vi lige få kammertonen her :blink:. Tråden var en lidt-for-sjov tråd - og som navnet sige så er den faktisk adresseret til en specifik person.

 

Useriøse kommentarer omkring emnet frabedes - tak

 

Så vil jeg foreslå, helt seriøst, at man fremover tydeligt angiver, med skrift, at der er tale om en "for sjov" tråd.

 

Som andre siger, hvis ingen anden end trådstarter og den person tråden er oprettet til må deltage, skulle tråden nok ikke oprettes i et offentligt forum.

 

Jeg håber det var seriøst nok, det var i allefald velment og smileyen er ment, som det den viser :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

jamen for pokker da, I er sgu da velkommende til at skrive i tråden og kommentere på hunden, men hvorfor skal det drejes over i "den kan du ikke få, for det er en muskelhund og de er forbudte".

 

Er totalt for undret over at ingen af Jer kommentere på dette, men nærmere spiller tøsefornæret når jeg skriver at I har misforstået hvad min point i "klagen" var :confused:

 

Men hvis det skal være sådan, så siger jeg bare "roger over and out her fra" for sådan engang navlepilleri gider jeg ikke være med til :fornaermet:.

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen for pokker da, I er sgu da velkommende til at skrive i tråden og kommentere på hunden, men hvorfor skal det drejes over i "den kan du ikke få, for det er en muskelhund og de er forbudte".

Fordi det er de. Fordi Pegasus ikke kunne vide at det var en sjov tråd, og at Lonny ikke skulle have en hund lige nu.

 

Er totalt for undret over at ingen af Jer kommentere på dette, men nærmere spiller tøsefornæret når jeg skriver at I har misforstået hvad min point i "klagen" var :confused:

 

Men hvis det skal være sådan, så siger jeg bare "roger over and out her fra" for sådan engang navlepilleri gider jeg ikke være med til :fornaermet:.

Jeg forstår overhovedet ikke det sidste af dit indlæg.

Hvad er det, vi skal kommentere på? Hvem spiller tøsefornærmet? Og hvad er det for noget navlepilleri du ikke gider være med til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen gange så tænker jeg virkelig gud fader på lokum!!!

 

Jeg kan overhovedet ikke se noget forkert i det Pegasus skriver..Tværtimod! Jeg vidste fx ikke at det var tilfældet at man ikke måtte handle internt med muskelhunde.

Til gengæld da jeg læste første indlæg troede jeg at det var helt seriøst en hund som ville "tale" til Lonny. Og at tråden var dybt seriøs! Lonny har da for ikke ret lang tid siden skrevet et eller andet med at "man skulle se at få en til hund inden det forbud trådte i kraft".

 

Men det er vel varmen og omstændighederne som gør at folk farer i flæsket på hinanden for så lidt.:stupid:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen gange så tænker jeg virkelig gud fader på lokum!!!

 

Jeg kan overhovedet ikke se noget forkert i det Pegasus skriver..Tværtimod! Jeg vidste fx ikke at det var tilfældet at man ikke måtte handle internt med muskelhunde.

Til gengæld da jeg læste første indlæg troede jeg at det var helt seriøst en hund som ville "tale" til Lonny. Og at tråden var dybt seriøs! Lonny har da for ikke ret lang tid siden skrevet et eller andet med at "man skulle se at få en til hund inden det forbud trådte i kraft".

 

Men det er vel varmen og omstændighederne som gør at folk farer i flæsket på hinanden for så lidt.:stupid:

 

Eller også er det et ret så springfarligt emne lige nu, så måske skulle man bare lade være med at spøge med det før det hele er faldet til ro lidt. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller også er det et ret så springfarligt emne lige nu, så måske skulle man bare lade være med at spøge med det før det hele er faldet til ro lidt. :vedikke:

 

Denne her kan du så godt have ret i, der er nok for mange følelser i klemme lige nu og der bliver let overreageret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...