kennel-lowchen Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 I nat fødte Toffee sit andet kuld... Lad mig præsentere dem: Lions of Denmark Go for it Atticus Dreng på 157 gram Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Og hans store lillesøster: Lions of Denmark Go for it Shakira Pige på 186 gram Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Ot til sidst, men ikkem indst (tværtimod ) Lions of Denmark Go for it Medina Pige på 200 gram Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Tillykke med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Kæft hvor er det et smukt kuld Janni Især den koplettede tæve :hjerte: stort tillykke med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Kæft hvor er det et smukt kuld Janni Især den koplettede tæve :hjerte: stort tillykke med dem Tak Jeg kan ikke lide de koplettede :megaked:Men hvis man lader være med at kigge på farven så bliver den skide god Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Ih hvor er de fine! Er den sidste gylden? skal du beholde én af dem selv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 åh helle for den koplettede - men så skal den barberes over det hele - kan bedst lide Bellas skaldede numse er ikke så meget til alt det der pels... eller jo :hmm: den skal være skaldet med moonboots ahahaha - den sidste har hvide handsker på! Total mime-hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Tak Jeg kan ikke lide de koplettede :megaked:Men hvis man lader være med at kigge på farven så bliver den skide god Pjaaat med dig Kopletter er det bedste :klap: Men dejligt at hvalpen lover godt :-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Og hans store lillesøster:Lions of Denmark Go for it Shakira Pige på 186 gram Hvor er hun skøn :lun: - også selvom at hun er sort-broget :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 smuuukke Hvad farver bliver de som voksne? synes ofte de löwchen får heeelt andre farver når de er voksne end som hvalpe - de lyse bliver mørke og omvendt :hmm: sidste pige er absolut yyyyyndig med de hvide fusser :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 smuuukke Hvad farver bliver de som voksne? synes ofte de löwchen får heeelt andre farver når de er voksne end som hvalpe - de lyse bliver mørke og omvendt :hmm: sidste pige er absolut yyyyyndig med de hvide fusser :lun: Ja hvad med farverne Kennel Löwchen..Har du et bud herpå? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Hvor er de altså bare fine :hjerte:. Tillykke med dem. Jeg har først fået kendskab til racen efter jeg er begyndt at færdes herinde og synes det virker som en rigtig skøn lille hund . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Ja hvad med farverne Kennel Löwchen..Har du et bud herpå?Ja da Den første bliver helt hvid (han er lemon parti nu) Nr 2 bliver sortbroget Nr 3 kommer til at ligne sin far, Heartbeat, på en prik.. Jeg er meget tilfreds med det kuld.. Det er første del af min avlsplan der er fuldbyrdet.. og beviset for mig på at Terry var et superbt valg at gøre dengang.. De 3 små her er fjerde generation jeg har.. Forhåbentlig bliver deres temprament som de 3 tidligere generationer.. Typemæssigt bliver de som de 3 tidligere generationer.. Gode brede muskuløse hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Hvor er de altså bare fine :hjerte:. Tillykke med dem. Jeg har først fået kendskab til racen efter jeg er begyndt at færdes herinde og synes det virker som en rigtig skøn lille hund . Tark Der er rigtig mange der har fået øje på dem efter de er begyndt at komme her..Dejligt, for det er en vidunderlig hund som tit bliver fravalgt pga klipningen..Synd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Årh, hende Medina er da for kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Ja da Den første bliver helt hvid (han er lemon parti nu) Nr 2 bliver sortbroget Nr 3 kommer til at ligne sin far, Heartbeat, på en prik.. Jeg er meget tilfreds med det kuld.. Det er første del af min avlsplan der er fuldbyrdet.. og beviset for mig på at Terry var et superbt valg at gøre dengang.. De 3 små her er fjerde generation jeg har.. Forhåbentlig bliver deres temprament som de 3 tidligere generationer.. Typemæssigt bliver de som de 3 tidligere generationer.. Gode brede muskuløse hunde. Åhhhh Heartbeat:hjerte::hjerte::hjerte: Han er sååå skøn!! Har du fået dem afsat?? Jøsses jeg kunne godt nuppe hende med også!! (meeeen tror jeg får lidt problemer på hjemmefronten så ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Åhhhh Heartbeat:hjerte::hjerte::hjerte: Han er sååå skøn!!Har du fået dem afsat?? Jøsses jeg kunne godt nuppe hende med også!! (meeeen tror jeg får lidt problemer på hjemmefronten så ) Ja det trro jeg næsten Men jeg får et kuld til om 10 dage..Jeg tror der er 4-5 stykker i hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Ja det trro jeg næsten Men jeg får et kuld til om 10 dage..Jeg tror der er 4-5 stykker i hende Haha - det er en lille Heartbeat jeg ønsker mig:lun: Jeg må blive skrevet på listen! Vi er nok klar igen om en 5-6 år..haha:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Jeg skriver mig på listen til en lille heartbeat :hjerte: Gud hvor er han dog smuk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Jeg skriver mig på listen til en lille heartbeat :hjerte: Gud hvor er han dog smuk! Du må gerne komme før mig i køen - jeg kan ikke få endnu én før om et par år eller 5:slem: Haha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Du må gerne komme før mig i køen - jeg kan ikke få endnu én før om et par år eller 5:slem: Haha arh men der går et par år endnu før jeg har råd (er på elevløn pt) Men er 99,9 % sikker på at jeg skal have en löwchen (ellers skal det være en sølv toy fra min nuværende opdrætters nye tæve):hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 arh men der går et par år endnu før jeg har råd (er på elevløn pt) Men er 99,9 % sikker på at jeg skal have en löwchen (ellers skal det være en sølv toy fra min nuværende opdrætters nye tæve):hmm: hmm.. så må vi jo lige finde ud af det Jeg skal i hvert fald helt sikkert have en heartbeat-farvet næste gang. Det er en fantastisk farve! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Stort tillykke med babyerne - så små og fine. - Medina er da bare fin - og hvis farven bliver som Heartbeat, så er det da bare fantastisk:-D - jeg er også ret vild med den kofarvede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Tillykke med de nye baby'er - de er alle sammen super lækre :hjerte: Jeg synes den hvide er lige til at beholde... og den Heartbeat-farvede....og selvfølgelig ko-hvalpen...:hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts