Gæst Miss_menelli Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Bamse kvadrede min næse for nylig.... Og i dag har Kaia lige sendt mig på skadestuen i to timer pga. en af hendes poter der endte i mit øje :stupid: Ikke lige den måde jeg havde planlagt at bruge min aften Men med det resultat at jeg kan blive ansat som pirat på Buddhas båd nu, med den fine klap jeg har fået på Er lidt spændt på om jeg kan køre i morgen og sidde foran en PC i 7 timer... Det kommer an på en hel del, sagde lægen, som ikke kunne garantere noget :damn: Men jeg kan da ikke være den eneste der har lidt voldsomme hunde, der har uddelt lidt klø til deres ejere? Fortæl fortæl - I må have nogle sjove historier at dele ud af!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Alto har flækket min læbe - lå på sofaen for at få en lur, da vi skulle til sen aftenkoncert på en hverdag. Manden kommer hjem og Alto plejer at komme og fortælle mig det på en sådan meget glad måde. Jeg nåede ikke at rejse mig fra sofaen og Alto nåede ikke at stoppe Resultat 1. stk. flækket læbe lavet af hans snude. Så mig til koncert med en "blomkålslæbe" og de andre syntes det var sjovt at prøve at få mig til at grine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Ikke SÅ voldsomme skader, men jo da:-D Forrige vinter spændte Luna ben for mig, da vi var ude og løbe, så jeg slog mit knæ.. Jeg har i forvejen meget dårlige knæ, så var SÅ glad for at jeg var nået op og løbe 10 minutter:mrgreen: Mjaaa.. det skulle jeg så ikke.. vi nåede at løbe ca 2½.. Har stadig et grimt meget mørkt ar.. Det var et ret dybt sår jeg fik.. Og har ikke kunne løbe i ca 1½ år... I dag bed hun mig i hånden, da vi legede trækkeleg:mrgreen: Ingen mærker eller blod, men av.. Og min daværende veninde's schæfertæve har brækket en flig af en af mine fortænder i overmunden:lol: Ellers tror jeg ikke der er noget:hmm::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Alto har flækket min læbe - lå på sofaen for at få en lur, da vi skulle til sen aftenkoncert på en hverdag. Manden kommer hjem og Alto plejer at komme og fortælle mig det på en sådan meget glad måde. Jeg nåede ikke at rejse mig fra sofaen og Alto nåede ikke at stoppe Resultat 1. stk. flækket læbe lavet af hans snude. Så mig til koncert med en "blomkålslæbe" og de andre syntes det var sjovt at prøve at få mig til at grine Ikke SÅ voldsomme skader, men jo da:-D Forrige vinter spændte Luna ben for mig, da vi var ude og løbe, så jeg slog mit knæ.. Jeg har i forvejen meget dårlige knæ, så var SÅ glad for at jeg var nået op og løbe 10 minutter:mrgreen: Mjaaa.. det skulle jeg så ikke.. vi nåede at løbe ca 2½.. Har stadig et grimt meget mørkt ar.. Det var et ret dybt sår jeg fik.. Og har ikke kunne løbe i ca 1½ år... I dag bed hun mig i hånden, da vi legede trækkeleg:mrgreen: Ingen mærker eller blod, men av.. Og min daværende veninde's schæfertæve har brækket en flig af en af mine fortænder i overmunden:lol: Ellers tror jeg ikke der er noget:hmm::hmm: Haha.. Det er da betryggende at det ikke kun er mig, der har hunde der ikke altid kan styre sig...! Vi har to teorier om hvorfor det altid er mig det går ud over: 1. De kan ikke lide mig 2. De prøver at invalidere mig, så jeg kan gå hjemme ved dem hele dagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Haha.. Det er da betryggende at det ikke kun er mig, der har hunde der ikke altid kan styre sig...! Vi har to teorier om hvorfor det altid er mig det går ud over: 1. De kan ikke lide mig 2. De prøver at invalidere mig, så jeg kan gå hjemme ved dem hele dagen Jeg stemmer helt sikkert på nr. 2 grund - hundene vil da have du er hjemme og lave ballade med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jeg stemmer helt sikkert på nr. 2 grund - hundene vil da have du er hjemme og lave ballade med dem Helt enig:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Hahah!! Det lyder fantastisk!.. "tak hund".. Vi har sådan en regel her med at Basse ALTID skal komme til skade til hundeleg.. Sådan er hun bare.. Og I ved hvad de siger "som hund - som ejer" Dog er jeg ikke lige så slem.. Inden jeg lærte at rydde af efter mig, havde jeg ladet noget kyllinge-ben-rester stå på sofabordet en nat. Takket være kattene havnede det i sofaen. Vi stod op og hunden tænkte "nam!!" Jeg skulle have det ud af kæften på hende, og hun forsøgte at sluge inden jeg tog fat, men gjorde det i stedet imens, hvilket betød at hun ubevidst bed sammen om min hånd. Jeg skreg op og hun slap omgående.. Nøøøj, jeg havde lyst til at skælde ud, men gjorde selvfølgelig ikke!.. En amstaff har fine tænder, og jeg var øm og smadret i mine fingre i 14 dage efter.. Der var en del punkteringer men ingen brud.. Hun er ikke altid særlig koordineret, og vi elsker at lege bide-ruske-lege. Det gør også naller. Sidst jeg legede vildt med hende hos mine forældre, bed hun mig tre gange i fingrene, til sidst så slemt at jeg var helt blå og lille og ikke kunne bruge min pegefinger (jeg er KASSEDAME) i en hel uge. Og for noget tid siden var jeg sammen med to veninder og deres hunde hjemme hos en af dem. Hun bor i øjeblikket hos sin far. Vi var alle trætte, og sad indenfor og hyggede foran brændeovnen. Jeg lå på en stor sækkepude med Basse og havde det skøøønt! Hendes far kom hjem og mine veninders hunde (to rotter og en mops) styrtede hen til ham, men jeg forsøgte at holde Basse tilbage, da han ikke er 100% tryg ved disse hunde. Det lykkedes ikke, og ved et uheld nikkede hun mig en skalle så jeg omgående slap og begyndte at stortude.. Jeg var simpelthen øm i flere dage, og mistænkte virkelig at den var brækket!!!! Der var intet at se, men det er det mest smertefulde hun har pådraget mig.. Tossede hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jeg stemmer helt sikkert på nr. 2 grund - hundene vil da have du er hjemme og lave ballade med dem Helt enig:mrgreen: Det håber jeg så sandelig også - Problemet er jo bare at det ikke virker Men hvis min kæreste gav mig lige så mange blå mærker, rifter, blå øjne og næser som hundene gør, så tror jeg vist, han for længe siden var røget i spjældet for hustru vold Utroligt hvad man kan bære over med, når det er ens hunde der laver balladen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Har ikke været på skadestuen...men Pablo og jeg tog os da lige en alvorlig snak da han næsten brækkede næsen på mig, mens jeg var ved at tage sko på... og så har jeg ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet trådt i skridtet eller er blevet løbet ned... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Har ikke været på skadestuen...men Pablo og jeg tog os da lige en alvorlig snak da han næsten brækkede næsen på mig, mens jeg var ved at tage sko på... og så har jeg ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet trådt i skridtet eller er blevet løbet ned... Åhh ja, den med skridtet! Basse er som sagt ikke elegant, til gengæld er hun kærlig. Så når hun skal putte med en fyr, ender det ofte med en pote hårdt placeret i skridtet.. For et par uger siden sad hun også i græsset og hyggede med min (gravide) veninde. En anden hund styrtede afsted forbi, og Basse satte af det bedste hun kunne - fra venindens (ømme) bryster!!!.. Hun var ikke helt begejstret for det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Dumle bider ALDRIG hårdt i leg, tilgengæld har jeg fået et par skaller (og næseblod) og mange poter i hovedet af ham. Han eeeeelsker at potedaske i leg og så giver han nogle heeerlige krammer med nys på hagen, hvis man sætter sig på hug når man kommer hjem, men samtidig kradser han en op ad halsen og nogle gange liiige på kinden Ellers er det mest at Dumle er hoppet i hovedet på os, har brugt os som bremseklods eller andet uheldigt. Vores gamle hvalpetræner plejede at sige at man skulle have skridtbeskytter på hvis man vil snakke med Dumle Nova er blevet rigtig god til ikke at bide hårdt i leg, men hvis man nu liiige troede det var legetøj man fik fat i, men det så var en finger så kan hun godt bide meget hårdt og hvis der nu lige er en næse når man vågner... så er det første man må gøre da at hapse den... øv at vågne op til et par hvalpebisser i næsen og så har hun fundet ud af at folk der stopper op på gaden og snakker med hende bliver lidt længere hvis man kaster sig ind foran dem på ryggen lige som de tager et skridt væk (at det så er fordi de er ved at falde over hende er åbenbart lige meget ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jeanett Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jeg er engang røget ned fra en gynge med Mickey ovenpå, hvilket endte i næseblod og meget hovedpine. Mads, min bedre halvdel, løb på et tidspunkt og tog hundene med. Jeg plejede at cykle med nogen gange. Hundene er løse, så de kan rende i deres eget tempo. Jeg cykler ved siden af og joker Mads lidt, så han prøver at tage en spurt det sidste stykke. Men Mickey valgte at stoppe op lige foran Mads, som ellers ryger en ordentlig tur hen ad asfalten. Måtte hjælpe Mads hjem og ja, så brugte vi aftenen på en skadeklinik, som måtte rense hans knæ, som var fuldstændig revet op. Og så får jeg en pote-lammer i ny og næ. Mickey bruger meget poterne/benene under leg og ja, det giver nogen mærker. Den værste var en pote-lammer fra øjet og nedad kinden.. AVS! Laddie fik for ikke så lang tid siden hakket mig en i fingeren - kan ikke lige huske hvorfor. Men fik en giga blod vabel lignende ting, som måtte tømmes for blod i nogen dage.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jeanett Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Og nåh ja, så er Mickey god til at give næse-skaller Han er så glad nogen gange at han hopper af glæde og knald, så har man en mega øm næse... Så når Mickey er mega glad, må man ikke bøje sig ned og hilse, for det koster en næse-skalle... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Lige p.t. er min højre underarm dækket af tre meget fine blå mærker (som er ved at gå over i det gule) samt en del rifter - resultatet af Livas p.t. dårlige vane med at hoppe op af mig. Jeg har også prøvet at komme på arbejde med en lang rød hævet streng i ansigtet startende meget tæt på det ene øje - resultatet af leg og en lidt ivrig pote. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Lexus hang jo fast i min hånd da han var hvalp:lol: Altså under lidt leg bed han mig i hånden så hans ene hjørnetand gik igennem kødet mellem pegefinger og tommeltot. Lexus syntes vist det var meget sjovt logrede og brummede mens jeg pillede ham ud af hånden:lol::lol: Der er jo også alle de blå mærker på arme og ben efter lege bid:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 For et par år siden sendte Zacko mig på skadestuen, vi lege med flad bold i haven, jeg holder den Zacko hopper op og hapser efter den = hjørne tand gennem hud, resultat et fint sting til mig :stupid: De sidste 2 uger jo altså aften før vi skulle til Berlin, var vi ved at pakke jeg kommer ned af de 2 trin fra stuen og der ligger et stk hund, som jeg går indi han rejser sig blev jo bange, og så så man lige mig i rullefald (synd jeg så ikke har lært at lave sådan nogen ) men altså klinkegulv mod knæ og ankel som vrider sig en tur, er sgu ikke smart når man skal på storby ferie dagen efter :damn: Til træning i torsdags lavede han et fint krads mærke på min mave gennem trøje und alles (og hul i trøje) han blev lidt overskruet og mente at så kunne man jo lige hoppe op til hånden med godbid, når nu det ikke gik hurtigt nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Tror faktisk at mine hunde er dem af mine dyr der har gjort mindst skade på mig. Men Labell har da formået at gøre mig halv blind i en 6 måneders tid. Hun puttee hendes pote i mit øje, med en slem hornhinde-ridse til følge. Satan det gør ondt! Klap for øjet i en uge, og øjen delvis ude af drift i laaaang tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Orv nogle vilde hunde i har! Av.. av av. Så vild er Motor slet ikke, vi har mest fået blå mærker fordi han lige napper forkert og så en enkelt gang hvor jeg ikke så hvad han havde fået fat i, så jeg stak min finger ind i munden på ham og han bed selvfølgelig igennem, så har stadig et blåt mærke under min ene negl. Så har han slået et stykke plastic af en af mine tænder, bidt hul i kinden på Anders.. men ellers vist ikke det vilde. Menelli, du skal være velkommen på piratskibet Note, lad være med at tage plastik, skind eller kunstlæder materialer på, for så bliver du nok spist. Må vi se billede af klappen Lexus hang jo fast i min hånd da han var hvalp:lol: Altså under lidt leg bed han mig i hånden så hans ene hjørnetand gik igennem kødet mellem pegefinger og tommeltot. Heh, der har jeg haft en piercing i mine unge dage - Lexus synes vel bare du skulle se lidt sej ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Tror faktisk at mine hunde er dem af mine dyr der har gjort mindst skade på mig. Men Labell har da formået at gøre mig halv blind i en 6 måneders tid. Hun puttee hendes pote i mit øje, med en slem hornhinde-ridse til følge. Satan det gør ondt! Klap for øjet i en uge, og øjen delvis ude af drift i laaaang tid. Ja tak.... Lyder bekendt! Her står den også på klap for øjet, 2 forskellige ting der skal dryppes i øjet og så smertestillende derudover. Og så skal jeg bruge briller de næste måneder - Kontaktlinser er helt forbudt indtil det er helet :damn: Hvor er det godt at hundene er så dejlige, at man tilgiver dem hvad som helst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Jeg tænker at det måske ikke er hundene der er voldsomme, men ejerne der er klodsede :blink: SKAM JER! Sådan at skyde skylden på de forsvarsløse skabninger!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Groa har en gang fået min tommeltot til at gå af led. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Jeg har snublet et par gange sammen med Flipsedyret - for ca. 2 år siden gik han, eller hoppede på to ben og kiggede på måger, og jeg gik selvfølgelig og fnisede af kræet og så ikke hvor jeg selv gik - KLASK så lå jeg lige så lang jeg var, indsmurt i mudder og blod. Det var super pinligt at skulle gå hjem bagefter i den mundering, især hvis jeg blev spurgt om årsagen til det - og nu 2 år efter har jeg stadig ondt i venstre arm og skulder..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Jack har næsten bidt mig i søvne engang, fordi jeg sad og grinte af ham også bed han ud (stadig i dyb søvn) men lukkede tandsættet lige før mit håndled og bankede det ind i mig, for så at åbne munden og bide. Hunden sov trygt videre og jeg ringede såret til min mor som grinte af mig Jeg har også haft de utallige blå mærker og rifter efter negle også er ham og hans ven Max en sort lab og Hallie en staffy bare mester i at vælte ind i ens ben i leg, så mig og deres ejer er altid blå efter de har leget, hvis vi ikke er væltet af dem. Men den gode ting er at jeg har lært at stå fast og spænde min benmuskler så man ikke vælter hehe :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts