Hop til indhold

er det normalt?

søster lagkage
 Share

Recommended Posts

halfdan fik en vaccine kl. 14 idag. og jeg synes, han virker helt mærkelig. han har sovet uafbrudt, og kunne knap lokkes ned at tisse, selv om han virkelig skulle. han har lagt sig til at sove i et hjørne langt væk fra os, i stedet for i sin kurv eller sofaen. og han rør hverken mad eller vand. ikke engang godbidder.

han hyler op, når jeg løfter ham, selvom jeg selvfølgelig støtter godt og alt det der. da jeg kom til at ae ham ned ad bagkroppen, hylede han op og bed efter mig :shock:

jeg er selvfølgelig bange for, at der er gået noget galt. jeg tænker

1. hun har stukket ham helt forkert, og der er sket noget slemt i hans krop

2. og/eller han er allergisk over for vaccinen og er syg og dårlig

3. og/eller han har fået et traume over den generelt ækle dyrlæge, og vil ikke have at jeg rør ham, fordi han er bange for, at jeg bærer ham derned igen :genert:

skal jeg være bekymret? eller er det bare mig der har fået et traume, og er lidt for pylret?

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan fik en vaccine kl. 14 idag. og jeg synes, han virker helt mærkelig. han har sovet uafbrudt, og kunne knap lokkes ned at tisse, selv om han virkelig skulle. han har lagt sig til at sove i et hjørne langt væk fra os, i stedet for i sin kurv eller sofaen. og han rør hverken mad eller vand. ikke engang godbidder.

han hyler op, når jeg løfter ham, selvom jeg selvfølgelig støtter godt og alt det der. da jeg kom til at ae ham ned ad bagkroppen, hylede han op og bed efter mig :shock:

jeg er selvfølgelig bange for, at der er gået noget galt. jeg tænker

1. hun har stukket ham helt forkert, og der er sket noget slemt i hans krop

2. og/eller han er allergisk over for vaccinen og er syg og dårlig

3. og/eller han har fået et traume over den generelt ækle dyrlæge, og vil ikke have at jeg rør ham, fordi han er bange for, at jeg bærer ham derned igen :genert:

skal jeg være bekymret? eller er det bare mig der har fået et traume, og er lidt for pylret?

Jeg er på ingen måde ekspert, og har kun prøvet det 1 gang med Oskar, da han var hvalp. Og så fik begge hunde en vaccine for nogle måneder siden.

De har ikke reageret på det, - måske var Oskar lidt træt om eftermiddagen den første gang, men ikke noget særligt.

Jeg vil ikke gøre dig urolig, men jeg ville prøve at kontakte Janni og spørge hende.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Jeg har før hørt om hunde som er blevet sløve, let utilpasse af at blive vacineret.

Men det lyder da lidt slemt i jeres tilfælde, jeg tror simpelthen jeg ville ringe og snakke med en dyrelæge (evt vagtdyrelæge) og høre hvad de siger. Det vil også give dig ro i sindet for du kan sikkert ikke lade være at bekrymre dig (forståligt nok).

Link til indlæg
Del på andre sites

først tak for alle svarene.

halfdan har lige været ude og spist og drukket lidt, så nu er jeg lidt mere rolig. han virker ret "stiv", så det er garanteret ømhed. hun vaccinerede ham sådan 2/3 dele nede af ryggen, så det påvirker vel det meste af kroppen, hvis han blir stiv og øm dér.

han har kun fået den almindelige vaccine, af mærket nobivac.

jeg holder godt øje med ham, og håber han er frisk igen i morgen. stakkels lille vuf.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
først tak for alle svarene.

halfdan har lige været ude og spist og drukket lidt, så nu er jeg lidt mere rolig. han virker ret "stiv", så det er garanteret ømhed. hun vaccinerede ham sådan 2/3 dele nede af ryggen, så det påvirker vel det meste af kroppen, hvis han blir stiv og øm dér.

han har kun fået den almindelige vaccine, af mærket nobivac.

jeg holder godt øje med ham, og håber han er frisk igen i morgen. stakkels lille vuf.

Dejligt at høre at det går bedre med ham :5up:.

Lyder som en god plan at holde øje med ham og det er nok meget naturligt han er øm her bagefter, han er sikkert frisk igen imorgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan har Halfdan det i dag?

tak fordi du spørger, jeg havde også tænkt, at jeg lige ville opdatere jer.

halfdan er heldigvis glad og frisk igen, og virker endda som om han har sparet lidt energi sammen fra alt soveriet igår!

men puha, det er ikke sjovt at have sådan en sølle hund, der går og hænger med hovedet. det var så synd for ham, at han blev nødt til at sove mellem os i sengen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak fordi du spørger, jeg havde også tænkt, at jeg lige ville opdatere jer.

halfdan er heldigvis glad og frisk igen, og virker endda som om han har sparet lidt energi sammen fra alt soveriet igår!

men puha, det er ikke sjovt at have sådan en sølle hund, der går og hænger med hovedet. det var så synd for ham, at han blev nødt til at sove mellem os i sengen :mrgreen:

I sengen :shock::shock: Nu har han magten hjemme hos jer.. nu kan det kun gå ned ad bakke :shock: Før du får set dig om ligger I i kurven og han har sengen alene :damn::damn: ironi, ikk??
Link til indlæg
Del på andre sites

(det håber jeg også ... lidt :engel:)
:engel: Han er blevet kodet til at gøre din mor det helt klart også..hun kan ikke leve uden en løve :engel: og alle andre han møder:engel: Vi holder indoktrineringskurser hver dag for hvalpene.. i deres løvebibel står: gå ud og befolk verden :engel::mrgreen: kun på den måde kan løverne overtage verdens herredømmet :klap::klap:
Link til indlæg
Del på andre sites