Gæst Röskva Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 ja så kom dagen, jubiiii. :banan: turen hjem, var nok lidt overvældende for mig, ( jeg er lidt af en pyllerrøv) men hun klaret turen sååå flot, faldt i søv i sin nye kurv og med musik for fuld skrue så gik vi en lille lufte tur inde hun kom ind i huset. og efter 1 min tid rente hun rundt over alt, og da hun ligsom hade gjordt det lidt tid, så skulle der leget med hendes nye leget tøj :5up:så kom der gæster, så skulle hun lige ha en gave og vise gæsterne rundt . nu har hun fået aftensmad og er gået kold i sofaen:lun: i får lige nogle fotos fra i dag ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 ja så kom dagen, jubiiii. :banan:turen hjem, var nok lidt overvældende for mig, ( jeg er lidt af en pyllerrøv) men hun klaret turen sååå flot, faldt i søv i sin nye kurv og med musik for fuld skrue så gik vi en lille lufte tur inde hun kom ind i huset. og efter 1 min tid rente hun rundt over alt, og da hun ligsom hade gjordt det lidt tid, så skulle der leget med hendes nye leget tøj :5up:så kom der gæster, så skulle hun lige ha en gave og vise gæsterne rundt . nu har hun fået aftensmad og er gået kold i sofaen:lun: i får lige nogle fotos fra i dag ... åhhhh hvor er hun nuser! :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Hun er godt nok kær! Tør man spørge hvilken race hun er? Jeg har en ide om det men tør ikke gætte for det er sikkert fuldstændig forkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Hvor er hun nuttet Det må være så dejligt endeligt at have hende hjemme...Det lyder da bare til at gå så fint og hun tager det hele i stiv pote :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 ja hun tager alt i stiv pote er meget spændt på i nat... og Röskva er en toy puddel :blink: en lille fin en af slagsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Nå fik lige kigget på din profil og jeg havde IKKE gættet rigtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Hvor er hun kær.... Tillykke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Stort tillykke med hende . Hvor er hun bare fin :hjerte:, det må være skønt endelig at ha fået hende hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Tillykke, hun ser dejlig ud. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Tillykke med hende, hun ser utroligt sød ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Tillykke med nuserhvalpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Tillykke med den hyper-uldtot! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 tak tak alle sammen ja det er skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøønt at have hende hjemme er der nogle af jer der ved hvordan f****n man uploader en film ? må være lam i rogen, for kan ikke lige finde ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Du lægger dem på youtybe.com og skriver linket her så kan vi se den:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 super :5up: tak det prøver jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Tillykke med den lille uldklump - hvor er hun yndig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Tillykke med hende hun ser så dejlig ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Go morgen jeg har bare verdens bedste hund :klap: Röskva har sovet fra 23,30 ca til 5,45 ca :klap2: og hun hade ikke lavet noget indefor i nat, så stod op ( da jeg skulle tisse ) og så var hun der så skynte vi os med sele og tøj og så ordnet hun nr 1 og nr 2 uden for, så var mor her, jo ikke til at skyde igenmen af stolthed syntes det er flot klaret nå hun ikke er vant til holde sig, og i betragtning af hun heller aldrig har gået i snor før så må man sig at hun er for sej, hun trækker ikke, hun bider ikke i snoren hun hopper/ går frejdigt derud af:vinder: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Nøj, hvor er hun da nuser:lun: - hvor er hun på sidste billede?:hmm::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Troglodyt Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Tillykke! Hvor ser hun dejlig ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Hun lyder som en meget stor pige :klap: :hjerte: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Dygtig pige :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 dinah: det er lidt svært at se men hun ligger på lars arm... har sagt til kæresten at når man har en sort uldtåt så skal man ikke ha sort trøje på :damn: hihih Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 NØJ hvor ser hun bare silkeblød ud ! ... og så lille hun er som hun ligger der i "fars" arme :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 hmm hva gør jeg forkert ?? jeg har nu lagt mine videoer ind på youtube og vedhefter dem men når jeg så oploder dem så siger den igyldig fil ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts