Hop til indhold

så har vi hentet Röskva


Gæst Röskva
 Share

Recommended Posts

Gæst Röskva

ja så kom dagen, jubiiii. :banan:

turen hjem, var nok lidt overvældende for mig,:megaked: ( jeg er lidt af en pyllerrøv) men hun klaret turen sååå flot, faldt i søv i sin nye kurv og med musik for fuld skrue :mrgreen: så gik vi en lille lufte tur inde hun kom ind i huset. og efter 1 min tid rente hun rundt over alt, og da hun ligsom hade gjordt det lidt tid, så skulle der leget med hendes nye leget tøj :5up:så kom der gæster, så skulle hun lige ha en gave og vise gæsterne rundt ;-).

nu har hun fået aftensmad og er gået kold i sofaen:lun:

i får lige nogle fotos fra i dag ...:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
ja så kom dagen, jubiiii. :banan:

turen hjem, var nok lidt overvældende for mig,:megaked: ( jeg er lidt af en pyllerrøv) men hun klaret turen sååå flot, faldt i søv i sin nye kurv og med musik for fuld skrue :mrgreen: så gik vi en lille lufte tur inde hun kom ind i huset. og efter 1 min tid rente hun rundt over alt, og da hun ligsom hade gjordt det lidt tid, så skulle der leget med hendes nye leget tøj :5up:så kom der gæster, så skulle hun lige ha en gave og vise gæsterne rundt ;-).

nu har hun fået aftensmad og er gået kold i sofaen:lun:

i får lige nogle fotos fra i dag ...:vuf:

 

åhhhh hvor er hun nuser! :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

tak tak alle sammen

ja det er skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøønt at have hende hjemme :vuf:

er der nogle af jer der ved hvordan f****n man uploader en film ? må være lam i rogen, for kan ikke lige finde ud af det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

:gab: Go morgen

jeg har bare verdens bedste hund :klap:

Röskva har sovet fra 23,30 ca til 5,45 ca :klap2: og hun hade ikke lavet noget indefor i nat, så stod op ( da jeg skulle tisse ) og så var hun der så skynte vi os med sele og tøj og så ordnet hun nr 1 og nr 2 uden for, så var mor her, jo ikke til at skyde igenmen af stolthed :brandhane:

syntes det er flot klaret nå hun ikke er vant til holde sig, og i betragtning af hun heller aldrig har gået i snor før så må man sig at hun er for sej, hun trækker ikke, hun bider ikke i snoren hun hopper/ går frejdigt derud af:vinder:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...