Hop til indhold

Hundetræf ved Viborg


Adele
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Bare for at opsummere - så mit lille hovede kan følge med :engel: Blev vi enige om søndag? Hvor - og hvad tid? Og hvem kommer?

 

Søndag ude ved mig (bare sæt dig ind i Lindas bil :mrgreen:) klokken 13

 

Adele - Sherlocksen

Linda - Tacco

LuckyLuna (regner jeg med?) - Sheila

Hundensven - Karina og Marco (Er det ikke det han hedder?)

(Cs-Dumle) - Enten Dumle eller Nova eller begge to, går jeg ud fra

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag ude ved mig (bare sæt dig ind i Lindas bil :mrgreen:) klokken 13

 

Adele - Sherlocksen

Linda - Tacco

LuckyLuna (regner jeg med?) - Sheila

Hundensven - Karina og Marco (Er det ikke det han hedder?)

(Cs-Dumle) - Enten Dumle eller Nova eller begge to, går jeg ud fra

 

Ja vi er lige måskeer endnu... ved ikke heeelt om Nova kommer med heller... jeg troooor måske hun er på vej i løbetid, men er langt fra sikker :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, det lyder godt nok godt for os, især hvis det er snor i tur, så sheila kan få lidt plads til at se alle an:)

 

Vil rigtig gerne køre med og har kun sheila med. Hun kan sagtens sidde foran mine ben eller noget, hvis det er?

 

Men det er lige en måske´er endnu, skal lige regne ud med transporten om vi kan nå hjem til træning og om mysla kan blive passet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, det lyder godt nok godt for os, især hvis det er snor i tur, så sheila kan få lidt plads til at se alle an:)

 

Vil rigtig gerne køre med og har kun sheila med. Hun kan sagtens sidde foran mine ben eller noget, hvis det er?

 

Men det er lige en måske´er endnu, skal lige regne ud med transporten om vi kan nå hjem til træning og om mysla kan blive passet...

 

Jeg tænkte at du kunne sidde foran med Sheila og så kan Hundensven og småøglerne husere i autostolen på bagsædet :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi er lige måskeer endnu... ved ikke heeelt om Nova kommer med heller... jeg troooor måske hun er på vej i løbetid, men er langt fra sikker :genert:

 

Hvis du tager hende med, er jeg ret sikker på at Sherlock nok skal finde ud af om hun er, eller ej :lol:

 

Uh, det lyder godt nok godt for os, især hvis det er snor i tur, så sheila kan få lidt plads til at se alle an:)

 

Vil rigtig gerne køre med og har kun sheila med. Hun kan sagtens sidde foran mine ben eller noget, hvis det er?

 

Men det er lige en måske´er endnu, skal lige regne ud med transporten om vi kan nå hjem til træning og om mysla kan blive passet...

 

Håber at i kan komme :-D

 

Og så lige en ting mere! "Vores" indhegning oppe i fårefolden (det er en indhegning for at fårene ikke ødelægger noget borg-ruinværk) den er blevet ordnet, så der kan dem der vil også løbe frit, når vi har gået tur :-D Det er et super sted!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du tager hende med, er jeg ret sikker på at Sherlock nok skal finde ud af om hun er, eller ej :lol:

 

 

 

Håber at i kan komme :-D

 

Og så lige en ting mere! "Vores" indhegning oppe i fårefolden (det er en indhegning for at fårene ikke ødelægger noget borg-ruinværk) den er blevet ordnet, så der kan dem der vil også løbe frit, når vi har gået tur :-D Det er et super sted!

 

 

Det lyder jo meget godt, men skal man ind i folden til fårene først? Altså igennem den med fårene for at komme ind til den uden får?

For det tør jeg ikke :oops:

For det første fordi Tacco er vild med får, og for det andet fordi jeg overhovedet ikke er vild med får.:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder jo meget godt, men skal man ind i folden til fårene først? Altså igennem den med fårene for at komme ind til den uden får?

For det tør jeg ikke :oops:

For det første fordi Tacco er vild med får, og for det andet fordi jeg overhovedet ikke er vild med får.:???:

 

Vi kan se hvor fårene er henne, for det er slet ikke sikkert at de er omkring lågen :-D Det er en stoor fold, måske er de helt ovre i den anden ende. Og hvis de ikke er, så dropper vi det bare. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det lyder jo meget godt, men skal man ind i folden til fårene først? Altså igennem den med fårene for at komme ind til den uden får?

For det tør jeg ikke :oops:

For det første fordi Tacco er vild med får, og for det andet fordi jeg overhovedet ikke er vild med får.:???:

 

Måske det kan berolige dig, at fårene der bliver brugt til naturgræsning ofte er hundevante = de holder sig laangt væk, hvis de ser en hund ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske det kan berolige dig, at fårene der bliver brugt til naturgræsning ofte er hundevante = de holder sig laangt væk, hvis de ser en hund ;-)

 

Så må jeg dog lige tilføje at de har lam, så hvis man går direkte imod dem kan de godt skrabe lidt i jorden, og blive gale. :-D Men er man et stykke fra dem, så holder de sig på afstand, det er helt sikkert

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad siger I til selskab af en "lille" :engel: 7 mdr snart 8 mdr gammel schæfervaps? Så kunne vi tage Fru Sheila og Fru Luckyluna med :blink:

 

Er I blevet enige om et klokkeslet? Og form - med/uden snor?

 

Ih, en shcæfer :lun:

 

Indtil videre er det klokken 13 på søndag. Vi går først tur i området i snor, regner jeg med, og hvis der er stemning for det, kan vi gå op til indhegningen (Og hvis fårene ikke er ved den) ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Så må jeg dog lige tilføje at de har lam, så hvis man går direkte imod dem kan de godt skrabe lidt i jorden, og blive gale. :-D Men er man et stykke fra dem, så holder de sig på afstand, det er helt sikkert

 

Joh... eller så vant til dem at hvis de har lam og ser en hund så ved de godt at de kan jage dem væk... ihvert fald dem på heden :genert:

 

Ok, de får jeg kender og hyrder på, klumper sig bare sammen i en stor flok - de rokker sig ikke ud af flækken, medmindre hunden løber ud.. men ja, hvis de føler sig truet vil de da stampe.

Hyrdevante får jager ikke nogen med hund - så skal det da være en ringe hyrdes får :lol:

 

Nok en meget god ide, at I tjekker forholdene inden i bevæger Jer ind til dræberflokken :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan se hvor fårene er henne, for det er slet ikke sikkert at de er omkring lågen :-D Det er en stoor fold, måske er de helt ovre i den anden ende. Og hvis de ikke er, så dropper vi det bare. ;-)

 

 

Ellers kan i bare gå ind til fårene :mrgreen:

I vil vel nødig se en voksen kvinde græde og tisse i bukserne :mrgreen:

 

 

Måske det kan berolige dig, at fårene der bliver brugt til naturgræsning ofte er hundevante = de holder sig laangt væk, hvis de ser en hund ;-)

 

Min angst for får er så irrationel at der ikke er noget der rigtig kan berolige mig. jeg har aldrig oplevet noget dårligt omkring får, jeg ryster bare som en sindsyg hver gang jeg kommer i nærheden af nogen :???:

 

Hvad siger I til selskab af en "lille" :engel: 7 mdr snart 8 mdr gammel schæfervaps? Så kunne vi tage Fru Sheila og Fru Luckyluna med :blink:

 

Er I blevet enige om et klokkeslet? Og form - med/uden snor?

 

Vi vil altid gerne have selskab :klap:

 

Så må jeg dog lige tilføje at de har lam, så hvis man går direkte imod dem kan de godt skrabe lidt i jorden, og blive gale. :-D Men er man et stykke fra dem, så holder de sig på afstand, det er helt sikkert

 

Dræberfår :shock::shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg slår lige fast at der altså ikke er noget der skal løbe frit inde hos fårene :lol: Men det lyder til det er bedre, hvis vi bare dropper den idé :blink: Ellers kan de jo blive sluppet fri ovre i parken, der er sjældent mennesker, men masse plads at løbe på.

 

Cs-Dumle - Jeg kan jo så forstå, at der er får på heden... Jeg kan simpelthen ikke regne ud hvilken rute vi skal gå herude, for der er jo ret mange får :lol: Pyt, vi finder nok ud af noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...