Hop til indhold

Ejer af 2 hunde døde - vi søger ny ejer til en lille hund


FOX
 Share

Recommended Posts

Kender i nogen der søger efter en lille hund ?? Hundens Tarv har overtaget søde lille Vaks da hans ejer døde.

 

Han er super kærlig og smiler til alle, og god til andre hunde. Dog har han ikke boet sammen med børn før, så et hjem uden ville nok være det bedste. Han ligner en blanding af blandt andet af Foxterrier og Gravhund.

Han er chippet og vacc.

 

Vaks og "brormand", "Labben" Bongo måtte overtages af Hundens Tarv efter ejerens død. Ellers var de nu aflivet. Bongo har fået nyt hjem. Men Vaks søger en god familie.

 

Vaks befinder sig lige nu i internatet på "Ølsmose Hundeinternat og Pension". Kontakt internatet for nærmere oplysninger.

Internatets hjemmeside: www.helpadog.webbyen.dk

Telefon: 60949294

 

Se billederne af Vaks på www.hundenstarv.dk - der vil komme opdateringer på ham løbende om, hvordan han har det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller en soul-mate til Karla :cool:

 

iihh.. størrelsen passer jo lige... men det går vist ikke at få en hundebasse der ikke er tryg ved børn, har jo to niecer som gerne skulle kunne tumle hunden....

 

men ja, en kammerat til Karla ? :slem::mrgreen:

 

:lol::lol: naaah, hverken gravhund eller foxterrier står på listen over hunde jeg tror jeg orker at dele mit liv med :mrgreen: men derfor kan man godt synes de er lækre på afstand :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...