FOX Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Kender i nogen der søger efter en lille hund ?? Hundens Tarv har overtaget søde lille Vaks da hans ejer døde. Han er super kærlig og smiler til alle, og god til andre hunde. Dog har han ikke boet sammen med børn før, så et hjem uden ville nok være det bedste. Han ligner en blanding af blandt andet af Foxterrier og Gravhund. Han er chippet og vacc. Vaks og "brormand", "Labben" Bongo måtte overtages af Hundens Tarv efter ejerens død. Ellers var de nu aflivet. Bongo har fået nyt hjem. Men Vaks søger en god familie. Vaks befinder sig lige nu i internatet på "Ølsmose Hundeinternat og Pension". Kontakt internatet for nærmere oplysninger. Internatets hjemmeside: www.helpadog.webbyen.dk Telefon: 60949294 Se billederne af Vaks på www.hundenstarv.dk - der vil komme opdateringer på ham løbende om, hvordan han har det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 neeeej Potil - prøv lige at se hvor meget hans profil ligner Hr Flick... du MÅ da have ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 neeeej Potil - prøv lige at se hvor meget hans profil ligner Hr Flick... du MÅ da have ham Eller en soul-mate til Karla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor er han bare fin. Jeg håber det lykkedes at finde et nyt hjem til ham inden så længe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 iihh.. størrelsen passer jo lige... men det går vist ikke at få en hundebasse der ikke er tryg ved børn, har jo to niecer som gerne skulle kunne tumle hunden.... men ja, en kammerat til Karla ? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Narj hvor er han kær, gid man måtte have hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Skæg blanding... Håber han snart finder et godt hjem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Eller en soul-mate til Karla iihh.. størrelsen passer jo lige... men det går vist ikke at få en hundebasse der ikke er tryg ved børn, har jo to niecer som gerne skulle kunne tumle hunden.... men ja, en kammerat til Karla ? :slem: :lol: naaah, hverken gravhund eller foxterrier står på listen over hunde jeg tror jeg orker at dele mit liv med men derfor kan man godt synes de er lækre på afstand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bentho Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 Hej har først set jeres annonce nu. Derfor skriver jeg for, at høre om i har fundet en ejer til Vaks? hvis ikke hvor gammel er han, for vi er muligvis intresseret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 Hej har først set jeres annonce nu. Derfor skriver jeg for, at høre om i har fundet en ejer til Vaks? hvis ikke hvor gammel er han, for vi er muligvis intresseret. Annoncen er mere end to år gammel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 Hej har først set jeres annonce nu. Derfor skriver jeg for, at høre om i har fundet en ejer til Vaks? hvis ikke hvor gammel er han, for vi er muligvis intresseret. Tråden er over 2 år gammel, så jeg er RET sikker på at han har fået en ejer:-D Ellers er det Hundens Tarv, du skal tage kontakt til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 Tråden er over to år gammel.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 Tråden lukkes da den er 2 år gammel og hundene sandsynligvis har fået nyt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts