Hop til indhold

Lidt om mig og wuffer...

Gæst mosgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst mosgaard

Hej allesammen:vinken:

Jeg har fået et lille hint om at man lige præsentere sig selv herinde, så det vil jeg nu gøre. Jeg har snuset lidt rundt herinde de sidste par måneder, og er blevet positiv overrasket over at finde et forum med en god tone!

Jeg læser på Århus Lærerudd. mhp. senere hen at kunne få en overbygning på i psykologi. Her bor jeg en dejlig central lejlighed sammen med min kærste og hund, Tjalfe.

Jeg er en førstegangs-hundeejer som er faldet hovedklunds for hundelivet. Jeg har en dejlig goldenretriever han på snart et år, med masser af selvtillid, charme og lækkert hår når han fører sig frem. Som en rigtig unghund nu engang gør.

Vi fik lov til at hjælpe rigtig meget til i den kennel hvor vi købte Tjalfe. Så jeg faldt lidt for livet med opdræt. Derfor går jeg i ny og næ til skue med Tjalfe, og skal nu til at opstarte på udstillinger, mhp. at Tjalfe engang skal gå ind i avlen.

Efter at Tjalfe og jeg har gået til træning flere forskellige steder, faldt jeg selv for DKK's hvalpe- og unghunde instruktøruddannelse, hvor jeg nu er under oplæring i Sabro. Det er et valg som jeg absolut ikke har fortrudt. Instruktørerne derude er utrolig hjælpsomme og det har udviklet sig til et hyggeligt forum hvor man støtter op om hinandens udviklingen som hundefører mm. ;0) (Hertil skal specielt nævnes min personlige pacer, Dyrgaard...)

Pt. træner jeg PL1 med Tjalfe, hvilket jeg synes lægger en god base til hans hverdagsfærdigheder. Planen er dernæst at uddanne mig til beredskabshundefører og dertil træne Tjalfe op til beredskabshund. Så det arbejder jeg ihærdigt med at kvalificere mig til, således jeg kan træde til når der forhåbentlig snart bliver plads i Randers.

Nå, det var vist lidt rigeligt om mig.... så nu håber jeg blot at vi snakkes ved i en god debat snarest;0)

Trine Mosgaard

Ulfborg d.22.05.2010 (1.præmie 1.plads, 4 bedste goldenhan m:excellent).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Hej allesammen - det var dog en rigtig dejlig modtagelse man får herinde:-)

Hvad har du fået for at skrive så pænt om instruktørerne derude :klap:

TYS TYS!!! Jeg er jo ræd for at de giver mig flere 'rettigheder' ... indtil nu er jeg jo bl.a. blevet oplært af Trine Dyrgaard, så det betyder rigtigt nok:

1) retten til at bage kage, med mindst 5 ekstra stykker sat til side til Trine D:madtid:

2) brygge mindst to kander kaffe inden holdet starter så man kan få folk kan få sit koffein-shot pronto efter træning.

3) retten til at smile mens man pisker rundt... har allerede tabt mig 4 kg under Trines pisk... pyhhh:hundifart:

Det er hårde kår som elev i sabro.... glæder mig til JEG får en elev... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej allesammen - det var dog en rigtig dejlig modtagelse man får herinde:-)

Hvad har du fået for at skrive så pænt om instruktørerne derude :klap:

TYS TYS!!! Jeg er jo ræd for at de giver mig flere 'rettigheder' ... indtil nu er jeg jo bl.a. blevet oplært af Trine Dyrgaard, så det betyder rigtigt nok:

1) retten til at bage kage, med mindst 5 ekstra stykker sat til side til Trine D:madtid:

2) brygge mindst to kander kaffe inden holdet starter så man kan få folk kan få sit koffein-shot pronto efter træning.

3) retten til at smile mens man pisker rundt... har allerede tabt mig 4 kg under Trines pisk... pyhhh:hundifart:

Ja de kan rigtig få folk til at knokle mens de selv dovner :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaarh - jeg kræver ikke kage, jeg kræver Somersby og jordbær, det ved du da!

Resten er korrekt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites