Hop til indhold

min Cavalier King Charles fælder"året rundt"


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Fælder jeres hund også meget,:roll: Håber nogle har et godt råd mod fældning, Syntes Bella fælder næsten året rundt. hun vil ikke spise olie,(spiser utroligt lidt) og hvis der er olie i nægter hun at spise det, jeg giver hende nu fiskeolie piller, men syntes ikke rigtig det har noget synlig virkning,:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fælder jeres hund også meget,:roll: Håber nogle har et godt råd mod fældning, Syntes Bella fælder næsten året rundt. hun vil ikke spise olie,(spiser utroligt lidt) og hvis der er olie i nægter hun at spise det, jeg giver hende nu fiskeolie piller, men syntes ikke rigtig det har noget synlig virkning,:damn:

 

Nu har jeg ikke rigtigt noget sammenligningsgrundlag, men når jeg kigger på sengetøjet ogt det sorte gulv i gangen kan jeg også se Smilla fælder pænt meget trods det at jeg børster hende og støvsuger huset hver dag. Cavalierer fælder vist også mere end gennemsnittet - Men vores katte fælder om muligt endnu mere... :rolleyes:

 

Jeg synes furminator og gummibørsten tager en del hår. Ellers har jeg ikke nogle forslag, så 'lytter' lige med. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvad du fodrer med, men du kunne evt skifte til en foder baseret på fisk, hvori der jo er flere olier. Derudover så en tur med furminatoren en gang om ugen max, og måske en blød gummibørste midt på ugen også. Et bad tager også mange af de døde hår...

 

ja børste og bad det er også hvad vi bruger men en furminator kender jeg ikke, hvilken en kunne du måske foreslå,:5up: kan se der er mange forskellige, takker for oplysning

Link til indlæg
Del på andre sites

ja børste og bad det er også hvad vi bruger men en furminator kender jeg ikke, hvilken en kunne du måske foreslå,:5up: kan se der er mange forskellige, takker for oplysning

 

jeg har small til beaglerne... Bed godt at bella er lidt mere langhåret, men jeg tror altså den er stor nok til hende.

 

Den er på tilbud her: FurMinator (small) + GRATIS Waterless Shampoo

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor køber du den, ?? for den jeg ser på koster 279, så der er da penge at spare hvis den er lige så god :5up:

 

undskyld ja på ebay skriver du jo ??:-(

 

Ja, og det er akurat den samme - utroligt. :rolleyes:

 

furminator medium items - Get great deals on Pet Supplies, Clothing, Shoes Accessories items on eBay.com!

 

Du må lige selv lede igennem, hvad der er mest fordelagtigt. Vil mene de kan sende den til til dk for omkring 4 dollars (3.99)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Fælder jeres hund også meget,:roll: Håber nogle har et godt råd mod fældning, Syntes Bella fælder næsten året rundt. hun vil ikke spise olie,(spiser utroligt lidt) og hvis der er olie i nægter hun at spise det, jeg giver hende nu fiskeolie piller, men syntes ikke rigtig det har noget synlig virkning,:damn:

Mimi fælder også året rundt.

 

Har du prøvet at give hende fed fisk ? Fx. laks? Det elsker Mimi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og det er akurat den samme - utroligt. :rolleyes:

 

furminator medium items - Get great deals on Pet Supplies, Clothing, Shoes Accessories items on eBay.com!

 

Du må lige selv lede igennem, hvad der er mest fordelagtigt. Vil mene de kan sende den til til dk for omkring 4 dollars (3.99)

 

Hej vil lige takke mange gange for din oplysning vedr.furminator har bestilt. så venter spændt nu:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...