Lonny Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Jeg har lige oplevet noget pudsigt ved Luna og ville høre om I andre har prøvet det samme Jeg pustede hende lige så forsigtig på næsen, eller sådan nærmere åndede på hende, ikke noget der kunne genere. Og hun reagerede ved nærmest at se sagelig ud, hvorefter hun stak tungen frem og ligesom smagte på min ånde, og derefter fik jeg et forsigtig slik på munden Hvordan reagerer jeres hunde hvis I ånder/puster blidt på deres næse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Både bamse og Luna giver dem selv et lille slik på snuden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Både bamse og Luna giver dem selv et lille slik på snuden.. Du testede lige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Når jeg puster slikker Basse sig på snuden Er hun i hopla jumper hun mig, og forsøger at snave!.. min venindes mops er vold-sjov at puste på!! Hun er virkelig underholdende!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Pajko plejer også at slikke mig i hovedet (mund/næse - det er vist lidt hips som haps), når jeg puster forsigtig på ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jeg har lige afprøvet - fik det sødeste lille slik på munden af Ozzie. Elvis snusede såååå forsigtigt til mig (han har lært at han ikke må slikke mennesker i hovedet). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Når jeg puster slikker Basse sig på snuden Er hun i hopla jumper hun mig, og forsøger at snave!.. min venindes mops er vold-sjov at puste på!! Hun er virkelig underholdende!! Det lyder som om du puster lidt mere voldsomt end jeg gør, når hun sådan ligefrem forsøger at snave med dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jeg har lige afprøvet - fik det sødeste lille slik på munden af Ozzie. Elvis snusede såååå forsigtigt til mig (han har lært at han ikke må slikke mennesker i hovedet). Det var præcist sådan Luna også gjorde ved mig, først det forsigtige snus og derefter et forsigtigt slik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 hvis jeg puster Flipsedyret på snuden, så bliver han fjantet og får Terrierflip :stupid::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Du testede lige Nej nej, manden gør det tit ved begge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Victoria gider ikke gøre noget....hun logrer bare... Pablo slikker ud i luften(nok fordi jeg flytter mig, så jeg ikke bliver ramt) Hvis jeg puster hårdt(i det omfang man kan puste HÅRDT...) nyser han... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Darwin bliver sur og vender ryggen til mig (afprøvede det lige) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Testede lige ... Kiki slikker mig forsigtigt om munden og holdet hovedet stille ud for mit Koda løfte så stille det ene forben og så smider han hovedet tæt ind til mig og vil putte Men hvis jeg pustede lidt hårdere ville reaktionen fra kiki være at nyse nemlig et trick vi har leget med koda vil nok bare gøre det samme altså putte sig ind til mig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Darwin bliver sur og vender ryggen til mig (afprøvede det lige) Nå, prøvede lige igen og denne gang lavede han "hunde-smilet" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Gatoren begynder at pive utålmodigt, mosler sit hovede ind i mit og giver mig et kram. Hvis jeg fortsætter kan hun også finde på at overfalde mig og forsøge at give mig et tungekys Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Bitten bliver pisse sur, og løber væk med et "don't hit me" udtryk.. Måske jeg har virkelig dårlig ånde? Dolph går ninja på mit ansigt. Så det gør vi ikke mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Bitten bliver pisse sur, og løber væk med et "don't hit me" udtryk.. Måske jeg har virkelig dårlig ånde? Dolph går ninja på mit ansigt. Så det gør vi ikke mere. Han ramte ikke noget vitalt vel? Såsom øjnene? Regner med at du har dækket det værste til inden vi ses senere Blod giver mig kvalme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Han ramte ikke noget vitalt vel? Såsom øjnene? Regner med at du har dækket det værste til inden vi ses senere Blod giver mig kvalme Hahah - jeg overlever diverse puste-angreb Dolph er sjov fordi man bare skal kigge på ham med store øjne, og ligesom gøre et ryk med hovedet.. og så flyver han lige i fjæset på en.. Ikke med tænder eller tunge, dog.. Bare ansigt mod ansigt agtig.. Forleden ramte hans næse dog mod mine tænder - nøjs han fik et chok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Forleden ramte hans næse dog mod mine tænder - nøjs han fik et chok Har jeg også prøvet med Gatoren - hun sprang 1 meter tilbage, gav mig blikkET og skyndte sig hen og ligge i sin kurv - drama queen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Bitten bliver pisse sur, og løber væk med et "don't hit me" udtryk.. Måske jeg har virkelig dårlig ånde? Dolph går ninja på mit ansigt. Så det gør vi ikke mere. Nej, så havde jeg nok heller ikke forsøgt igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Bassil bliver irriteret (tror jeg..) han hyle-piver og kigger meget fornærmet på mig.. Han hader det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Bassil bliver irriteret (tror jeg..) han hyle-piver og kigger meget fornærmet på mig.. Han hader det.. Nåeh, det var jo ikke meningen :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Tror du skal børste tænder Lonny - Petrine ELSKER smagen af morgenånde, kan sidde helt henført på brystet af mig og nyde den :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Tror du skal børste tænder Lonny - Petrine ELSKER smagen af morgenånde, kan sidde helt henført på brystet af mig og nyde den :klap: Ja, det kunne da godt være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Jeg har lige oplevet noget pudsigt ved Luna og ville høre om I andre har prøvet det samme Jeg pustede hende lige så forsigtig på næsen, eller sådan nærmere åndede på hende, ikke noget der kunne genere. Og hun reagerede ved nærmest at se sagelig ud, hvorefter hun stak tungen frem og ligesom smagte på min ånde, og derefter fik jeg et forsigtig slik på munden Hvordan reagerer jeres hunde hvis I ånder/puster blidt på deres næse? Nova slikker som en vanvittig og så vil hun utrolig gerne møsse bagefter. Dumle ryster på hovedet og går fornærmet sin vej og det næsten lige meget hvor blidt man puster. Ligger han for en gangs skyld og sover i sengen går han også sin vej hvis man kommer til at puste ham i hovedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts