Hop til indhold

At puste

Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige oplevet noget pudsigt ved Luna og ville høre om I andre har prøvet det samme :-D

Jeg pustede hende lige så forsigtig på næsen, eller sådan nærmere åndede på hende, ikke noget der kunne genere. Og hun reagerede ved nærmest at se sagelig ud, hvorefter hun stak tungen frem og ligesom smagte på min ånde, og derefter fik jeg et forsigtig slik på munden :lun:

Hvordan reagerer jeres hunde hvis I ånder/puster blidt på deres næse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg puster slikker Basse sig på snuden :P Er hun i hopla jumper hun mig, og forsøger at snave!..

min venindes mops er vold-sjov at puste på!! Hun er virkelig underholdende!!

Det lyder som om du puster lidt mere voldsomt end jeg gør, når hun sådan ligefrem forsøger at snave med dig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige afprøvet - fik det sødeste lille slik på munden af Ozzie. :lun: Elvis snusede såååå forsigtigt til mig :lun: (han har lært at han ikke må slikke mennesker i hovedet).

Det var præcist sådan Luna også gjorde ved mig, først det forsigtige snus og derefter et forsigtigt slik :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Victoria gider ikke gøre noget....hun logrer bare...:engel:

Pablo slikker ud i luften(nok fordi jeg flytter mig, så jeg ikke bliver ramt)

Hvis jeg puster hårdt(i det omfang man kan puste HÅRDT...:mrgreen:) nyser han...

Link til indlæg
Del på andre sites

Testede lige ...

Kiki slikker mig forsigtigt om munden og holdet hovedet stille ud for mit :lun:

Koda løfte så stille det ene forben og så smider han hovedet tæt ind til mig og vil putte :lun:

Men hvis jeg pustede lidt hårdere ville reaktionen fra kiki være at nyse nemlig et trick vi har leget med :mrgreen:

koda vil nok bare gøre det samme altså putte sig ind til mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bitten bliver pisse sur, og løber væk med et "don't hit me" udtryk.. Måske jeg har virkelig dårlig ånde? xD

Dolph går ninja på mit ansigt. Så det gør vi ikke mere.

Han ramte ikke noget vitalt vel? Såsom øjnene? xD

Regner med at du har dækket det værste til inden vi ses senere :mrgreen: Blod giver mig kvalme :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ramte ikke noget vitalt vel? Såsom øjnene? xD

Regner med at du har dækket det værste til inden vi ses senere :mrgreen: Blod giver mig kvalme :drille:

Hahah - jeg overlever diverse puste-angreb xD

Dolph er sjov fordi man bare skal kigge på ham med store øjne, og ligesom gøre et ryk med hovedet.. og så flyver han lige i fjæset på en.. Ikke med tænder eller tunge, dog.. Bare ansigt mod ansigt agtig..

Forleden ramte hans næse dog mod mine tænder - nøjs han fik et chok xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige oplevet noget pudsigt ved Luna og ville høre om I andre har prøvet det samme :-D

Jeg pustede hende lige så forsigtig på næsen, eller sådan nærmere åndede på hende, ikke noget der kunne genere. Og hun reagerede ved nærmest at se sagelig ud, hvorefter hun stak tungen frem og ligesom smagte på min ånde, og derefter fik jeg et forsigtig slik på munden :lun:

Hvordan reagerer jeres hunde hvis I ånder/puster blidt på deres næse?

Nova slikker som en vanvittig og så vil hun utrolig gerne møsse bagefter. Dumle ryster på hovedet og går fornærmet sin vej og det næsten lige meget hvor blidt man puster. Ligger han for en gangs skyld og sover i sengen går han også sin vej hvis man kommer til at puste ham i hovedet :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites