Hop til indhold

Billeder af jeres flattere?


Gæst Humankind
 Share

Recommended Posts

Gæst Humankind

Dem der har flattere... Poster i ikke lidt billeder af dem her og evt. link til jeres hjemmeside? Kunne være lækkert at få gang i denne del af hunde-forum også:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk :( der er ikke noget jeg hellere ville end, at vise et billede af min dejlige flatter Nikka! desværre er jeg ikke særlig god til det der med computer og kan derfor ikke få det til, at du`:oops:

Men det skal ikke forhindre mig i, at nyde billeder af dine gudesmukke hunde!!! de er simpelthen så skønne, livsglæden bare lyser ud af dem:-D så kom endelige med mange flere:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her kommer så lidt billeder af min dejlige hund Nikka.

Hun er en snart 6 år gammel flatter tæve med det dejligste temperement.

Hun er her på sine "ældre" dage blevet meget roliger og desværre også tykkere:( men det arbejder vi på, at ændre!

Hun er altid glad og med en engels tålmodighed. Hvor tålmodig hun egentlig er, er første rigtig gået op for mig efter vi har fået My. Trods sin liden størrelse fornægter Terrieren sig ikke:mrgreen: hun flipper fuldstændig ud hvis Nikka formaster sig til, at gå forbi hende mens hun spiser ben eller andet godt. Hun kan sagtens finde på, at bide hende også:???: Nikka gør intet andet end, at ingnorere hende og gå et andet sted hen.

My derimod kan sagten finde på at gå hen og spise af Nikkas mad mens hun spiser - og Nikka hun rykker sig bare lidt, så der er plads til dem begge:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind
Hun er fra kennel huntlovers:-)

 

Ah, der oppe fra... Rygterne vil vide at hendes hjemmeside snart bliver opdateret!:lol: *fløjter* Har snakket med hende om at vi sætter os sammen en dag og får samling på det hele og så opdaterer hendes hjemmeside 100% med hunde osv.

 

Det er syndt du ikke nåede afsted på udstilling med hende, men det er da ikke fors sent at udstille en enkelt gang endnu:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Det er syndt du ikke nåede afsted på udstilling med hende, men det er da ikke fors sent at udstille en enkelt gang endnu:mrgreen:

 

Nej, det er da ikke for sent og atmosfæren er langt mere afslappet i flatter sammenhænge end f.eks. indenfor springerne. Stod engang ved siden af et par høns og hørte flg.: ...Om jeg fatter at hun bliver ved med at komme med den hund. Det er da bare FOR pinligt at den nu har fået tre 2. præmier med hjem....:shock:

 

Og så siger man at udstilling er for alle????.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her kommer så lidt billeder af min dejlige hund Nikka.

Hun er en snart 6 år gammel flatter tæve med det dejligste temperement.

Hun er her på sine "ældre" dage blevet meget roliger og desværre også tykkere:( men det arbejder vi på, at ændre!

Hun er altid glad og med en engels tålmodighed. Hvor tålmodig hun egentlig er, er første rigtig gået op for mig efter vi har fået My. Trods sin liden størrelse fornægter Terrieren sig ikke:mrgreen: hun flipper fuldstændig ud hvis Nikka formaster sig til, at gå forbi hende mens hun spiser ben eller andet godt. Hun kan sagtens finde på, at bide hende også:???: Nikka gør intet andet end, at ingnorere hende og gå et andet sted hen.

My derimod kan sagten finde på at gå hen og spise af Nikkas mad mens hun spiser - og Nikka hun rykker sig bare lidt, så der er plads til dem begge:shock:

 

Årh, hvor er hun skøn!!! :lun: Jeg elsker det der flatter-udtryk hun har i ansigtet på det 3. billede a035.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for roserne til min smukke hund! og ja de har bare et eller andet over sig de flattere. Jeg tror ikke det bare er fordi de er smukke, det er udstråling eller noget......:mrgreen:

 

Kennel huntlovers hjemmeside kunne da i aller højste grad trænge til en opdatering, den er vist ikke opdateret siden 2003 :shock: men dengang vi fik Nikka havde Bente rigeligt, at se til med børn og alle hundene.

Hils hende fra Nikka og familie i Randers.

Vi har ikke haft kontakt til hende længe men hun passede Nikka, da hun var et år, mens vi var på ferie.

 

Det der med udstilling er helt droppet, Nikka ville slet ikke gøre sig i udstillingsringen. Hun ville "overfalde" dommeren med kærlighed, bide ham i ærmet og kunne hun komme afsted med det, ville han også få et bette nøs:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Nej, det er da ikke for sent og atmosfæren er langt mere afslappet i flatter sammenhænge end f.eks. indenfor springerne. Stod engang ved siden af et par høns og hørte flg.: ...Om jeg fatter at hun bliver ved med at komme med den hund. Det er da bare FOR pinligt at den nu har fået tre 2. præmier med hjem....:shock:

 

Og så siger man at udstilling er for alle????.

 

Husk nu, Ascha, at det er omkring otte år siden, at du har udstillet springer. Måske tonen ikke er anderledes når man går rundt og lytter ved ringside i dag, men syntes nu ikke der er ubehageligt at være omkring springerringen.

 

Hundeverdenen er en bitch, og der vil altid være nogen der har en mening om dig og dine hunde. Men bliver nu en smule ked af at høre, at det skulle være rigtig skidt omkring min race...

 

Og så undskyld jeg spammede jeres tråd om flatter, som jeg fandt interesse i, fordi jeg syntes der nogle prægtige hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk nu, Ascha, at det er omkring otte år siden, at du har udstillet springer. Måske tonen ikke er anderledes når man går rundt og lytter ved ringside i dag, men syntes nu ikke der er ubehageligt at være omkring springerringen.

 

Hundeverdenen er en bitch, og der vil altid være nogen der har en mening om dig og dine hunde. Men bliver nu en smule ked af at høre, at det skulle være rigtig skidt omkring min race...

 

Og så undskyld jeg spammede jeres tråd om flatter, som jeg fandt interesse i, fordi jeg syntes der nogle prægtige hunde.

 

Og det er endnu længere tid siden at jeg har udstillet flatter men jeg fornemmer da ting når jeg parkerer mig selv rundt omkring. Og i mine øjne er der en anderledes afslappet stemning omkring flatcoat ringen. Dermed ikke sagt at der er en hæslig stemning ved springerringen. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

ihh hvor nogle dejlige billeder af denne skønne skønne race :-D har selv 2 dejlige flatter på lige knap 1 år (åhh gud det er jo lige om et par dage, de fylder år :tillykke:) uha de bliver jo alt for hurtig store, de små anditter.

 

skønt med en flatter side i øvrigt:klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuiii, hvor er det fine hunde :lun:

 

Bondo og jeg mødte 3 flattere i hundeskoven på hans fødselsdag sidste år, og Bondo blev STRAKS forelsket :hjerte: Jeg tror faktisk godt, han ville adopteres :hmm: :megaked: Men som den onde onde moar jeg er, ville jeg ikke give ham lov til at flytte hjemmefra :evil: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind

Her lige et af Player's søster som er rykket ind også...

 

080629_08_500.jpg

 

Advantage har du ikke et par billeder af dine??? De blev da vist 1 år i går så vidt jeg husker???:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Hej Rinni

 

Nu kan jeg ikke lige se om du har skrevet dit indlæg her efter kl. 24 (ja kl. er nu 1.01, mon ikke man snart skulle gå i seng :rolleyes:) men i så fald jo så var det i går de blev 1 år (d. 4 juli) det er slet ikke til at forstå. Nu fik vi dem godt nok også først da de var 15 uger, så vi føler jo at vi er blevet snydt for lidt ;-) men tiden er gået alt alt for stærk. De er bare blevet så store alt for hurtig

 

Jeg har en masse billeder af dem. men pt har jeg problemer med min pc og brugere derfor min bærbar og der har jeg slet ingen billeder liggende af dem desværre. men skal da nok ligge nogen ind når jeg er tilbage på min egen pc igen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

he he ved for øvrigt ikke om jeg tør ligge billeder ind efter at have set dine. Mickey og Diesel er nemlig ikke helt så vel trimmet :oops: altså de er fine rene og alt det, men det med klipningen har vi vist ikke helt styr på endnu :pift:men vi er dog i gang med at øve os. havde slet ikke tænk på at øve og gøre det mens de var hvalpe, så nu er de 1 år og store og er slet slet ikke vant til det. Jeg har først købt en ordentlig saks for en månede siden eller 2 og har prøvet mig lidt frem. ørene er rimelig nemme at gå til syntes jeg og de tager det nu også meget fint, bortset fra at de gerne vil "undersøge" saksen med munden hele tiden (især Mickey, han skal have ALT i munden :lol:)

 

Men når mon ikke vi bliver gode til det en dag :hmm::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...