Hop til indhold

flere løvebabyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Arh for pokker, bliver ved med at tænke på lille Magnumgold og overveje, om jeg kan flytte min ferie. :damn: En eller anden, giv mig et realitetstjek!

 

Sonja! Stop. Hun er rigtig rigtig kær :lun:. Men...

Nyd den frihed du har lige nu uden at skulle tænke på alene-hjemme-problemer/lille hvalp der skal lære det/Tysons reaktion på lille hvalp osv.

 

Så når du har ladt op et godt stykke tid kan du begynde at tænke på at få en lille sød hvalp. Jeg tænker at det måske ikke behøver at være til næste sommer, med mindre du selvfølgelig kun kan få ferie dér. Måske allerede til foråret. Og så er der jo faktisk ikke særlig længe til at "din" hvalp bliver født.. Hvis april=foråret bliver den allerede født i januar/februar :banan:

 

Var det nok realitetstjek? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja! Stop. Han er rigtig rigtig kær :lun:. Men...

Nyd den frihed du har lige nu uden at skulle tænke på alene-hjemme-problemer/lille hvalp der skal lære det/Tysons reaktion på lille hvalp osv.

 

Så når du har ladt op et godt stykke tid kan du begynde at tænke på at få en lille sød hvalp. Jeg tænker at det måske ikke behøver at være til næste sommer, med mindre du selvfølgelig kun kan få ferie dér. Måske allerede til foråret. Og så er der jo faktisk ikke særlig længe til at "din" hvalp bliver født.. Hvis april=foråret bliver den allerede født i januar/februar :banan:

 

Var det nok realitetstjek? :mrgreen:

 

Magnum er altså en pige. :fornaermet:

 

Men jo jo, du har jo nok ret. :genert:

 

Og vi ved jo ikke engang, om Janni skal sælge hende eller beholde hende. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, troede ikke du nåede at se det..

 

Synes ikke du lyder særligt overbevist :lol:

 

Njah næh, men:

 

Og vi ved jo ikke engang, om Janni skal sælge hende eller beholde hende. :mrgreen:

 

:engel:

 

Ej, du har jo nok ret, min fornuft siger det samme. Det er bare fordi hun bliver ved med at ligge der og blinke til mig. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de dejlige :lun:

 

Tror ikke jeg har hjulpet med Sonjas realitets-tjek :slem:

 

Lumi og jeg vil nemlig gerne hjælpe til med den lille løve-vaps :lun:

Vi kan være lidt en lille dagpleje-familie :hjerte:

Og når lille Pixi(e?) skulle ud på egen hund, så tager jeg Lumi og Tyson ud :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de dejlige :lun:

 

Tror ikke jeg har hjulpet med Sonjas realitets-tjek :slem:

 

Lumi og jeg vil nemlig gerne hjælpe til med den lille løve-vaps :lun:

Vi kan være lidt en lille dagpleje-familie :hjerte:

Og når lille Pixi(e?) skulle ud på egen hund, så tager jeg Lumi og Tyson ud :slem:

 

er hun blevet mere tændt:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Åhhh jeg er solgt - absolut solgt :lun: Sådan en lille Heartbeat-hvalp er da lige til at falde i svime over :lun: (har jeg sagt det før?:genert:)

 

åhh altså janni, jeg håber virkelig der er en Heartbeathvalp til mig, når det blver min tur til at få løve :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
:mrgreen: mon dog ikke :engel:

 

åhhh han lyder nemlig suuuuperskøn (en blanding af jasons tante og onkel fanny og flash, samt en del jason også = en perfekt blanding artig ballademager, der kan balancere på den fine linje mellem "vanvittig utilgivelig og bund-uartig opførsel" og "ejer kolapser af luftmangel pga. et pludseligt anfald af hysterisk latter" :mrgreen::rolleyes:)

 

gud hvor er der land tid til...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...