Hop til indhold

flere løvebabyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

go for it-kuldet er forresten 4 generation vi har her. hvertfald generation med den type som jeg rigtig godt kan lide. kraftfulde, muskuløse og racetypiske. og hvertfald de foregående generationer har et super temperament, så mon ikke også de 3 her får det. kuldet er en tilbageparring på tjekkiske linjer.

forældrene er lions of denmark perfect heartbeat, som er fra tjekkiske beethoven lion extra namelev. mor til kuldet er universal soldiers filled toffee, hvis far er graffit grand-damarro.

begge sider har masser af udstillingschampions.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Åh altså :lun:

 

Først så jeg Atticus og tænkte "nui" :hjerte: Og så kom jeg videre ned til Shakira :hjerte:

 

Har du ikke haft huset fyldt med hvalpe konstant her i foråret/forsommeren?? Synes jeg ser löwchenhvalpe hele tiden :mrgreen: Men det gør skam ikke noget. Bare bliv ved med at poste billeder.

 

Hvor mange af dem her er så reserveret til HF'ere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Århhhh, Magnumgold vinker og blinker til mig. :lun::lun::lun:

 

Og Medina er da bare for smuk! :hjerte:

Har du egentlig helt droppet hund nr. 2 igen? Eller kunne det blive til en löwchenhvalp?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh altså :lun:

 

Først så jeg Atticus og tænkte "nui" :hjerte: Og så kom jeg videre ned til Shakira :hjerte:

 

Har du ikke haft huset fyldt med hvalpe konstant her i foråret/forsommeren?? Synes jeg ser löwchenhvalpe hele tiden :mrgreen: Men det gør skam ikke noget. Bare bliv ved med at poste billeder.

 

Hvor mange af dem her er så reserveret til HF'ere?

i år har jeg sørget for at de lå mere spredt end sidste år. sidste år fik jeg 5 kuld nærmest samtidig..det gør jeg aldrig igen, ligesom jeg aldrig igen tilmelder 14 hunde til en verdensudstilling

Link til indlæg
Del på andre sites

magnumgold får lange ben :mrgreen: en rigtig agilityløve :engel:

 

Har du set min PB? Overvejer jo lidt på en måde måske hvis nu det er en hvalp. :genert: Meeen det kan nok først blive til næste sommer, hvis det er, for jeg vil gerne kunne tage fire uges ferie. I år har jeg kun taget tre ugers sommerferie, og de ligger i 20-32, så det passer jo ikke med en lille guldmagnum. :cry:

 

Argh, ved heller ikke, om det bliver for meget for mig med en hvalp, når jeg også har Tyson. Sådan en hvalp skal jo ud på egen pote, så jeg ville blive nødt til at lave en masse ting hver for sig med dem, og det tager jo tid. :neutral:

 

Er Magnums forældre lærenemme hunde? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...