Hop til indhold

flere løvebabyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Ja, undskyld jeg bryder ind, men hvor er det altså uretfærdigt!

 

Her sidder man og prøver at beslutte sig for, hvilken hund man vil have, og så bliver man bombarderet med billeder af de sødeste små pus! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 95
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo bare for at gøre beslutningen lidt lettere for dig :engel:

 

Jeg synes at det blev sværere.. :damn:

Og jeg må nok indrømme, at til trods for at jeg ikke var meget for det i starten, er jeg også begyndt at kunne lide løve-klippet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at det blev sværere.. :damn:

Og jeg må nok indrømme, at til trods for at jeg ikke var meget for det i starten, er jeg også begyndt at kunne lide løve-klippet...

 

hehe - den slags sker for gode mennesker :cool:

 

Jeg kunne dælme heller ikke li det i starten - nu synes jeg at det er det eneste rigtige ... jeg blev nødt til det fordi jeg ville udstille - og nu kan jeg ikke forestille mig ikke at have en barnumsetBella :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, måske en sommer-løve ikke er så slem... :roll:

Det undrede mig også med den frisure, i hvert fald de første par gange jeg så det...

 

Hvis de er bar-numsede, fryser de så ikke om vinteren? :shock: Jeg kunne da forestille mig, at jeg ville have svært ved at skulle stikke en nøgen numse ned i sneen for at tisse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, måske en sommer-løve ikke er så slem... :roll:

Det undrede mig også med den frisure, i hvert fald de første par gange jeg så det...

 

Hvis de er bar-numsede, fryser de så ikke om vinteren? :shock: Jeg kunne da forestille mig, at jeg ville have svært ved at skulle stikke en nøgen numse ned i sneen for at tisse...

 

 

Min får trøje på - fordi det forhindrer en masse sne-klokker i pelsen ... men generelt tror jeg ikke det er så brugt med tøj på løver :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min får trøje på - fordi det forhindrer en masse sne-klokker i pelsen ... men generelt tror jeg ikke det er så brugt med tøj på løver :)

 

Captive-Male-Lion-L.jpg

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

De har jo også masser af pels (når numsen ikke er nøgen), så de fryser vel heller ikke..

 

Hvad med vand, kan løver lide vand? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps løver elsker vand... Duffy synes især det er skægt at grave i vandskålen :roll: Og elsker vandpytter og at hoppe rundt i åen...

 

 

Det lyder som en fantastisk hund. :-D Jeg må indrømme, jeg elsker når hunde leger i vandkanten på stranden. Især min bedstefars hund virkede så glad og livlig når han var på stranden (han lever stadig, men er blevet meget gammel og blind).

Og så er det jo også meget sjovere at have en vand-hund med på stranden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en fantastisk hund. :-D Jeg må indrømme, jeg elsker når hunde leger i vandkanten på stranden. Især min bedstefars hund virkede så glad og livlig når han var på stranden (han lever stadig, men er blevet meget gammel og blind).

Og så er det jo også meget sjovere at have en vand-hund med på stranden.

 

Se her:

 

Picasa Webalbum - Janni - Strandløver i...

Link til indlæg
Del på andre sites

Captive-Male-Lion-L.jpg

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

De har jo også masser af pels (når numsen ikke er nøgen), så de fryser vel heller ikke..

 

Hvad med vand, kan løver lide vand? :confused:

 

De har masser af hår, men som de andre bichon-racer har de ikke underuld (en af grundene til, at mange allergikere tåler dem). Derfor kan de godt være mere kuldskære end racer med underuld.

Link til indlæg
Del på andre sites

De har masser af hår, men som de andre bichon-racer har de ikke underuld (en af grundene til, at mange allergikere tåler dem). Derfor kan de godt være mere kuldskære end racer med underuld.

 

Er det så et stort problem om vinteren med pelsen? Det har jo været en slem vinter, så det må I løve-ejere have erfaret. Og undgår man så løveklip om vinteren, eller hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det så et stort problem om vinteren med pelsen? Det har jo været en slem vinter, så det må I løve-ejere have erfaret. Og undgår man så løveklip om vinteren, eller hvad?

 

Jeg har stadig haft Bella i løveklip - men der er gået længere mellem klipningerne - og så har jeg også en tøje til hende som varmer ned om numsen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hvor ser de bare super-søde ud i deres jakker. :-D

 

Jeg har været modstander af tøj til hunde meget længe, har ment det var unødvendigt, men man må nok til at åbne øjnene op, for det er jo mere synd for hunden hvis den går og ryster af kulde. :mrgreen:

Men jeg synes nu stadig det er synd hvis det er unødvendigt! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange hunde er ligeglade - eller har det bedre, hvis de ikke skal koncentrere sig om at ryste af kulde ... Jeg kan f.eks ikke træne med Tulle, hvis det er for koldt - ikke uden hun har tøj på ... så vil hun bare ikke noget som helst.

 

Jamen, jeg er enig. Jeg er også meget kuldskær, og jeg ville da hade at blive tvunget udenfor, hvis jeg skulle gå i en halv time og ryste af kulde.

 

Så, jakken på vovsen når det er koldt! :-D

Og jeg vil stoppe med at være så fordomsfuld overfor folk, der giver deres hunde tøj på (men jeg synes stadig ikke om, at naben giver katten t-shirt på når det er dejlig varmt udenfor). :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...