Hop til indhold

Nye Nellie-billeder


vinhou
 Share

Recommended Posts

Bare lige lidt nye billeder af Nellie til de nysgerrige. Hun er næsten et halvt år og er blevet SÅ fin. Blank pels, fin form. Hun vejer knap 15 kg. Se hvor fin, langbenet og slank hun er. Uha, lækre lille vappepige! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun fin :lun:

 

Men jeg bliver lige nødt til at spørge hvad hun laver på billede nr. 3, det ser ud som om hun sidder med en smøg i munden :blink:

LOL... ja det har du faktisk ret i. :klap: Det er nu en hårelastik. Se selv her: 895070.jpg?30-06-2010

 

Jeg har sagt til hende, at hun ikke må hverken ryge eller drikke før hun bliver 18. :roll:

 

Tak for roserne til Nelliebassen - og ja, hun er meget glad for Sascha! Det er skønt, de er simpelthen bare de bedste venner. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

LOL... ja det har du faktisk ret i. :klap: Det er nu en hårelastik. Se selv her: 895070.jpg?30-06-2010

 

Jeg har sagt til hende, at hun ikke må hverken ryge eller drikke før hun bliver 18. :roll:

 

Tak for roserne til Nelliebassen - og ja, hun er meget glad for Sascha! Det er skønt, de er simpelthen bare de bedste venner. :-D

 

Ja, her kan man godt se det, men første billede lignede det altså at hun sad med en halvt røget smøg :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...