Hop til indhold

Juli-hunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens billedhøst.... Og også dagen hvor jeg fik bevist, at der ganske sikkert er kanin i Kaia :klap:

 

Hvor har I bare fået fanget nogle gode billeder af kaninen :5up:

 

Vi har ferie i denne uge, så Cooper var lige med hos bageren i morges for første gang, og han var så dygtig. Han lå lige så fint og ventede, kiggede på de folk der gik ind og ud, og blev så glad da jeg kom, så han fik lov at bære den ene pose, og så var man jo altså virkelig stolt :lun:

 

Billede1393.jpg

 

Han ligner virkelig en der har fundet sit formål her i livet :lun:

 

nu bad du selv om det jo :lol: de er ikke vildt gode, men lidt er der.

 

cujo og en af naboens killinger, den kigger jævnligt ind, hvæser og slår lidt ud efter cujo.

Men når man for ham ned at ligge (ja, "lig dig" virker faktisk) så tager den det mere roligt, og den stopper med at rejse "manke" (hvad hedder det så hos en kat)

 

En ene gang nærmede han sig endda og gav den et slik på pelsen :lun:

 

 

 

 

 

 

 

IMG022.jpg

 

 

Hvor er han sød, han ligger bare helt stille og kigger på den, han er altså bare sådan en god hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
He he, sådan nogle kaninhop laver Tyson også, når han løber gennem højt græs. :lol:

 

Hehe - Kaia vil gerne lave kaninhop sammen med Tyson en dag.

Hun er helt sikker på, at han kan lære hende én ting eller to, om at se mere elegant ud når man gør det :mrgreen:

 

Hvor har I bare fået fanget nogle gode billeder af kaninen :5up:

 

Det alt for dyre kamera har i hvertfald bevist sit værd :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dagens billedhøst.... Og også dagen hvor jeg fik bevist, at der ganske sikkert er kanin i Kaia :klap:

 

Skønne billeder af et par dejlige hunde. Kaia er godt nok kær når hun hopper rundt.

 

Og Motorbilleder *elske* Rigtig flotte billeder hvor han tonser afsted og total til at blive krammet på føste billede!

 

Fik jeg kommenteret på de nye billeder af Cujo og kattekillingen... det kan jeg ikke huske, men hvor er han altså DYGTIG at han lægger sig, når han bliver bedt om det og ih, han er kær, når han kiiiiigger på katten. Tror det er langt bedre end tv er for os med sådan nogle kattekillinger at se på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er ferie vovsen, Smilla baben kommet :mrsgreen:

 

 

 

DSC02395.jpg

 

DSC02399.jpg

 

DSC02407.jpg

 

Hun er nu så smuk :lun: lidt grå ja...men stadig en smuk dame :hjerte:

DSC02408.jpg

 

DSC02409.jpg

 

DSC02414.jpg

 

DSC02416.jpg

 

DSC02419.jpg

 

DSC02422.jpg

 

DSC02423.jpg

 

Det her er så mit absolutte ynglings billede af hende :lun:

DSC02434.jpg

 

DSC02436.jpg

 

ooog på trods af at jeg skreg NEEEEEEEEEEEJ!!!!! Så sprang hun ALLIGEVEL i bræksøen :stupid:

DSC02437.jpg

 

 

Sorry for billedspam :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaa de hygger sig :lun: for de er begge enige om hvordan man leger og går tur :mrgreen::vuf:

 

Men lige nu ligger damen og brokker sig....tror hun savner sin familie :cry: men sådan er det altid det første døgn :lol:

 

Ja kan godt forstå hun savner dem lidt, nu hvor der er lidt ro..det lille pus :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja kan godt forstå hun savner dem lidt, nu hvor der er lidt ro..det lille pus :lun:

 

jaa...og hun har såå sart mave den gamle tøs, så hun må ikke få andet end sin tørkost...hun er RET fornærmet over at Izzie fik det sidste af min bøf! :fornaermet:

 

 

Hun får dog godbidder, når hun er her :engel: kan ikke nænne andet, og et enkelt ben engang imellem :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

jaa...og hun har såå sart mave den gamle tøs, så hun må ikke få andet end sin tørkost...hun er RET fornærmet over at Izzie fik det sidste af min bøf! :fornaermet:

 

 

Hun får dog godbidder, når hun er her :engel: kan ikke nænne andet, og et enkelt ben engang imellem :oops:

 

 

hehehehe.... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle lige vågnet, stadig helt skæv i hovedet efter at have ligget på poterne *g*

[ATTACH]29505[/ATTACH]

 

Han ser da slet ikke fræk ud vel? :engel:

[ATTACH]29506[/ATTACH]

 

Mmm masser af gode dufte i luften:

[ATTACH]29507[/ATTACH]

 

Nova pigen:

[ATTACH]29508[/ATTACH]

 

[ATTACH]29509[/ATTACH]

 

Min gale terrier har lært noget nyt :lol:

[media]

[/media]

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=OVy0IUwm6rQ[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ferie i denne uge, så Cooper var lige med hos bageren i morges for første gang, og han var så dygtig. Han lå lige så fint og ventede, kiggede på de folk der gik ind og ud, og blev så glad da jeg kom, så han fik lov at bære den ene pose, og så var man jo altså virkelig stolt :lun:

Billede1392.jpg

 

Billede1393.jpg

nååårhh ens hjerte smelter da helt...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik lige luftet kameraet i går aftes. Det var jo rigtig skønt vejr.

 

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15601-en-dejlig-sommeraften.jpg

 

Kontakt

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15602-img-2301.jpg

 

I skygge ved søen.

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15603-sommeraften-ved-soen.jpg

 

Hov! Hvad var det?

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15604-img-2322.jpg

 

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15605-sommeraften-ved-soen.jpg

 

I denne varme vil Gracie gerne sove på altanen.

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15606-gracie-vil-gerne-sove-pa-altanen-nar-der-er-sommer-og-tropenat-i-danmark.jpg

 

I tilfælde af at hun ville gå i stuen eller soveværelset og dryppe, havde hun fået sine løbetidsbukser i str. 5 år på. Dem tog hun dog af i nattens løb, men hun blev ude på altanen.:mrgreen:

Er de ikke fine?

karinao-albums-min-australian-shepherd-gracie-og-hendes-venner-picture15607-gracie-i-hjemmelavede-lobetidsbukser-str-5-ar-som-hun-dog-tig-af-i-nattens-lob.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...