Hop til indhold

Juli-hunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Nova igår aftes:

[ATTACH]29694[/ATTACH]

 

Vi passer hus ved mine forældre for tiden. Hundene må kun komme i havestuen, men der syntes vi alligevel der er rarest at være og hundene eeelsker det. I dag var der tordenvejr uden lige og det lyder ekstra slemt fordi mine forældre bor næsten lige ved siden af dalen så der nærmest er genlyd. Nova var liiidt urolig ved det til at starte med, men kiggede så over på Dumle der bare velfornøjet tyggede i kallun, så besluttede hun sig for at det åbenbart er det tordenvejr bruges til og så fik de resterne af aftensmaden senere, så nu syntes Nova at tordenvejr er hyyyygeligt :lol:

 

Vi havde, som sædvanlig når vi er ude, hundenes bure med. Normalt har de åbenbart begge været i snor udenfor burene når vi har haft dem med rundt efter vi har fået Nova. Ikke noget vi har tænkt over, men det har jo åbenbart været vejr til at sidde udendørs :-D

I dag startede Dumle med at kravle ind i Novas bur og ligge sig (troede virkelig ikke han kunne være der, men det kunne han altså :lol:).

Da Nova så kom og forstyrrede ham besluttede han at gå i sit eget bur. Her fulgte Nova med og vi tænkte "så... nu får hun røvfuld" :shock: (plejer hun at få når hun går i Dumles bur herhjemme)... men næh nej, i ude-buret må Nova åbenbart gerne være :lol:

 

Gæt en hund:

[ATTACH]29695[/ATTACH]

 

Lidt tættere på:

[ATTACH]29696[/ATTACH]

 

og når man løfter sløret :lol:

[ATTACH]29697[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst little-wagner

Arrr sikke en masse smukke dejlig billeder

 

skal da også værer med på en varm dag

 

c38a4d2341f43c58fc144c7ca39742c9.jpg

64f62cc6c715dbde1a156aeacb516cb9.jpg

cd12bbb7361a82bc7654689593a53c0c.jpg

bc9905422229e8249d164f36439864e8.jpg

ee74f1fc945ea649b7dff1e7fd2db7a4.jpg

62b57f0e7421fed5eaef08843f16c63a.jpg

det her er den sidste hvalp af daisy og figos kuld der er til salg

 

79da2c149ce17933973818a1f2d236ed.jpg

 

alle billederne blevet taget i går den 12

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender I det, når børnene pludselig er lidt for stille, i lidt for lang tid????? Når Nelson er lidt for stille og vi ikke kan finde ham, så er det 99% sikkert at han ligger under sofaen i havestuen på denne måde... Mors lille tosse:lun::lun::lun: Se venligst bort fra beskidt-heden....

Link til indlæg
Del på andre sites

Nova var med mig ude i mine forældres hus i formiddags til lidt kvalitetstid og hun nøøøød det :lol:

[ATTACH]29728[/ATTACH]

 

[ATTACH]29729[/ATTACH]

 

Tigfjæs:

[ATTACH]29730[/ATTACH]

 

GRAAAU! Kooom nuuu! Gi noget!

[ATTACH]29731[/ATTACH]

 

Hvis jeg nu rækker tunge SÅ får jeg da noget... ikke?

[ATTACH]29732[/ATTACH]

 

Senere tog vi alle derud og spiste aftensmad...

 

Selvom man er voksen kan man altså godt stadig sidde på skødet ind imellem:

[ATTACH]29738[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender I det, når børnene pludselig er lidt for stille, i lidt for lang tid????? Når Nelson er lidt for stille og vi ikke kan finde ham, så er det 99% sikkert at han ligger under sofaen i havestuen på denne måde... Mors lille tosse:lun::lun::lun: Se venligst bort fra beskidt-heden....

 

 

:klap::klap::klap:hold op hvor er han skøn!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi har fundet en skøn, skøn hundeskov, hvor der aldrig kommer nogen.

Kender et par, der anbefalede vi tog derud med Bamse, fordi de havde tilbragt mange, mange timer derude og havde endnu aldrig mødt andre hunde.

Så det prøvede vi - Og det var noget vovserne kunne lide. Et rigtig skønt sted med masser af dejlige steder at snuse og grave, samtidig med det er så åbent at hvis der skulle komme andre hunde, så kan de hilse uden at skulle gå med front imod hinanden :5up:

 

Men det her er dagens høst derfra:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har fundet en skøn, skøn hundeskov, hvor der aldrig kommer nogen.

Kender et par, der anbefalede vi tog derud med Bamse, fordi de havde tilbragt mange, mange timer derude og havde endnu aldrig mødt andre hunde.

Så det prøvede vi - Og det var noget vovserne kunne lide. Et rigtig skønt sted med masser af dejlige steder at snuse og grave, samtidig med det er så åbent at hvis der skulle komme andre hunde, så kan de hilse uden at skulle gå med front imod hinanden :5up:

 

Men det her er dagens høst derfra:

 

 

Vil du sladre om hvor det er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Vil du sladre om hvor det er?

 

Jada - Men tror ikke den er skøn nok til at køre langt efter :mrgreen:

 

Men den ligger mellem Isenvad og Ejstrupholm ude ved Nørlund plantage - Så der er mulighed for en super dejlig tur med snor også!

Hundeskove - Nørlund Plantage, Ikastvej, Ikast-Brande

 

Ellers er der den ved Hampen sø, jeg har hørt godt om, hvor der er delt op mellem store og små hunde og så ligger det tæt op ad søen - regner med at tage Kaia med derud og se om det er så godt som de siger og ikke alt for overbefolket. ;-)

Hundeskove - Hampen Sø, Palsgård Skov, Ikast - Brande

 

Vi har 5-7 hundeskove indenfor 20 minutters radius i bil, så nu da jeg har en hund der kan lide andre, så skal jeg da have afprøvet dem alle, for at se om der er andre der kan bruges :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

Der ikke min hund må må bare sætte hende ind.

Jeg skulle tage billeder til hendes nye ejer som følger hend ind til de kan få hende hjem.

Hun er efter mine to små hunde daisy og figo

hende her hedder molly

 

5d5a47048ee9ce0fb4c7921100b1acc3.jpg

dejligt billede, hendes ejer har lige send halsbånd til hende, og det ser bare godt ud til hende

2a9a9a910e7287ca91a4d9858c4ecd0e.jpg

"hov hvad laver hun, er hun dum eller hvad" det må hun da have tænkt

6afd70e3f14ee1a14296631c6d6c9e46.jpg

molly_in_run_by_kagera.jpg

Se lige hendes tunge :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...