Hop til indhold

Cujo og luna (ny video på side 3)


guanomo
 Share

Recommended Posts

Her er en masse billeder fra i går :klap:

 

Videoer følger senere.

 

Cujo og luna hyggede rigtig meget og det gik super godt, dejligt selskab for alle.

Luna prev lidt og kradsede på lågen da vi kørte :lun:

 

de er i kronologisk rækkefølge og jeg har prøvet at begrænse antallet af billider

 

SDC10942.jpg

 

SDC10943.jpg

 

SDC10944.jpg

 

SDC10947.jpg

 

SDC10948.jpg

 

SDC10949.jpg

 

SDC10950.jpg

 

SDC10952.jpg

 

SDC10953.jpg

 

SDC10954.jpg

 

SDC10955.jpg

 

SDC10956.jpg

 

SDC10958.jpg

 

SDC10962.jpg

 

SDC10963.jpg

 

SDC10966.jpg

 

SDC10967.jpg

 

SDC10968.jpg

 

SDC10969.jpg

 

SDC10970.jpg

 

SDC10971.jpg

 

SDC10972.jpg

 

SDC10973.jpg

 

SDC10977.jpg

 

SDC10978.jpg

 

SDC10980.jpg

 

SDC10987.jpg

 

SDC10988.jpg

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de er smukke sammen, ikke :lun:

 

Der var selvfølgelig lige den ene gang hvor Cujo forsøgte at drukne Luna, der er jeg ikke helt sikker på at hun syntes han var nær så sød :blink:

 

Jeg så ikke hvad der skete, men pludselig hørte jeg et plump og Luna der gurglende forsøgte at trække vejret, men jeg forestiller mig at han forsøgte at snuse hende bagi samtidig med at hun var ved at drikke af badekaret :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var selvfølgelig lige den ene gang hvor Cujo forsøgte at drukne Luna, der er jeg ikke helt sikker på at hun syntes han var nær så sød :blink:

 

Jeg så ikke hvad der skete, men pludselig hørte jeg et plump og Luna der gurglende forsøgte at trække vejret, men jeg forestiller mig at han forsøgte at snuse hende bagi samtidig med at hun var ved at drikke af badekaret :lol:

 

 

haha.. to motorisk udfordrede turtleduer :klap:

- det kan kun give nogle pusseløjerlige oplevelser :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, som I jo allerede har set, så havde vi dejlige Cujo og hans forældre på besøg i går, og det var en skøn dag :-D

 

Hundene hyggede sig, og jeg fik en masse dejlige våde hundekys, er der noget Cujo ikke er nærig med, så er det kys :hjerte:

 

Jeg har lavet en lille film med de to turtelduer, og jeg havde lidt svært ved at begrænse mig (:oops:), men jeg håber alligevel at I gider se den til ende :-D

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, som I jo allerede har set, så havde vi dejlige Cujo og hans forældre på besøg i går, og det var en skøn dag :-D

 

Hundene hyggede sig, og jeg fik en masse dejlige våde hundekys, er der noget Cujo ikke er nærig med, så er det kys :hjerte:

 

Jeg har lavet en lille film med de to turtelduer, og jeg havde lidt svært ved at begrænse mig (:oops:), men jeg håber alligevel at I gider se den til ende :-D

 

[media]

[/media]

 

Ja cujo har vist forelsket sig i dig :lun:

 

Og skøn video :lun: :klap: de er bare så gode sammen.

 

og luna der udleder møsser til mig, ved første "date" :slem:

 

Jeg laver en video i aften :mrgreen: lige nu har vi pause fra oprydning i skurerne :shock:

 

cujo sover i soveværelset... han er vist godt kvæstet, vi var hjemme 21.30

vi tog lige en pause ved farø broen på ½ time og fik en is :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaah, han gør sig da godt nok til ham Cujo og fortæller hende at når HUN en dag er klar så er HAN det også :lun::lol: herligt at se - jeg så det engang hos en erfaren avlshan over for mitte da hun stadig var intakt, det var opdrætter der forklare hvad hendes hanhund havde gang i :slem: :genert:

 

Også dejligt at se Luna fandt en der leger lige som hun selv, selvom han lader hende om at lege gedebuk og om at vinde tovet :vuf: - har vist sagt det før, men han forkommer mig at være en total overskuds hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja cujo har vist forelsket sig i dig :lun:

 

Og jeg i ham :lun:

 

Men jo, jeg tror nu at han og jeg nåede at blive rigtig gode venner, han var i hvert fald meget tæt på at kravle helt op på skødet af mig et par gange, og hold da op hvor er han bare dejlig at kramme og kysse :hjerte:

 

Nårh de er et godt par og det ser virkelig ud som om de storhyggede sig. Synes Cujo ser meget forelsket ud og Luna, som jo er uskyldigheden selv tænker jo slet ikke over hvad hun gør ved hans hjerte, når hun smider sig på den måde. :mrgreen:

 

Jeg fornemmer det samme som dig, hun er endnu ikke helt gammel nok endnu til at vide hvad det er hun udsætter stakkels Cujo for, men hun øver sig helt bestemt på at blive en rigtig feme fatale :blink:

 

Jaah, han gør sig da godt nok til ham Cujo og fortæller hende at når HUN en dag er klar så er HAN det også :lun::lol: herligt at se - jeg så det engang hos en erfaren avlshan over for mitte da hun stadig var intakt, det var opdrætter der forklare hvad hendes hanhund havde gang i :slem: :genert:

 

Også dejligt at se Luna fandt en der leger lige som hun selv, selvom han lader hende om at lege gedebuk og om at vinde tovet :vuf: - har vist sagt det før, men han forkommer mig at være en total overskuds hund :hjerte:

 

Luna elskede at der var en der kunne holde til at hun sprang oven på ham, det var bare så dejligt med en der syntes brydning var lige så sjovt som hun gjorde :-D Men man kunne godt mærke at Cujo var lidt ældre end hende, hun skulle godt nok gøre sig ihærdige anstrengelser (og det gjorde hun så) for at få ham op i samme tempo som hende selv :lol:

 

Nårh, de er godt nok et fint par. :hjerte:

 

Jeg synes nu ikke, at Luna ser så uskyldig ud, som I andre siger - hun gør sig da rigtig lækker over for ham den flotte fyr Cujo. :slem:

 

Jeg sad også og blev helt forlegen og tænkte, tænk hvis vi andre var lige så ligefremme når vi ville gøre en mand interesset i os, så tror jeg nok folk ville tænkte, "tøjte" :lol:

 

Men når han så begyndte at reagerer på hendes signaler, så ville hun alligevel ikke, og snoede sig som en lille ål for at komme væk igen, så uskyldigheden har hun nu bevaret :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

en lille video til :genert:

 

cujo blev først rigtig selv kl 7-8 stykker cirka :lol::lol: men så var han også klar til en gå tur ..

 

[media]

[/media]og de havde masser af sprog over for hinanden, selvom en del påstår vores type hund ikke har et sprog :fornaermet::mrgreen:

 

Haha :lol: Cujo vil vist gerne hvis han nu kunne få lov til at drikke fra Lunas mund istedet for baljen :lol: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...