Gæst Anita Æ Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jeg vil meget gerne vise mine to guldklumper frem Jeg er en lykkelig ejer af en border collie og en grand danois. "Hvorfor to så forskellige racer" er der tit nogen som spørger os om. Jamen hvorfor ikke? Første gang vi skulle have hund (vores border collie) var det mit valg og Michael valgte grand danois. Selvfølgelig var vi begge enige om racerne. Vi har begge stor kærlighed til de to racer Og hvorfor kan man ikke have to forskellig racer samtidig? Det kan man godt. Det går meget godt for os ihvertfald Dog er de ikke ens. Border collien skal ud og lave mere end grand danoisen, men de leger sammen i haven hver dag, de ligger og sover sammen om aftenen. De nyder hinandens selskab :wink: Border collien hedder Daisy og er min første hund. født 28-02-04 jeg har trænet agility med hende og hun er god til det. Nu vil jeg i gang med at hyrde med hende. Hun er min dejlige tøsepige-hund. Jeg er vild med hende og hun vil nok altid være min yndlingshund. Hun skal opleves Baltazar er en GD hvalp født 10-03-06. Han er vores hyggehund Balta blev opereret den 10- 07-06 for ombukket blinkhindebrusk. Vi ville gerne udstille ham, men ved ikke om vi kan da hans øje er blevet en smule grimt efter operationen Måske skal han opereres igen. Operationen kan måske have fremprovokeret et cherry eye, men vi krydser fingre for at der ikke sker noget. Det er lidt hådt for en hvalp som kun lige er fyldt et halvt år. Baltazar er fra kennel Ringo Star og hedder Ringo Star Sokrates på stamtavlen. Selvom vi elsker Daisy og bestemt ikke vil bytte hende for noget som helst, køber vi fremover kun hunde med DKK stamtavle Vi er blevet klogere. Jeg har ingen nye billeder af Balta da kameraet gik i stykker for et par måneder siden Men han er ihvertfald større end på billederne :wink: Undskyld. Jeg ville virkelig gerne vise Baltazar frem, men jeg kan ikke få billederne frem af ham. Nuhar jeg prøvet hele aftenen og jeg giver op. Sorry Men hvis I rigtig gerne vil se ham, så skriv. Så vil jeg gerne linke til ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret September 3, 2006 Rapporter Share Besvaret September 3, 2006 Hej Anita Jeg har ændret dine links til billederne, så alle er med Husk at I kan uploade billeder i vores Hunde Galleri og herefter benytte disse i jeres indlæg her på forum. http://www.hunde-forum.dk/hundegallery/index.php Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bulldog Besvaret September 9, 2006 Rapporter Share Besvaret September 9, 2006 Daisy og balta er nogle fine hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 (rettet) Tror sgu jeg vil prøve at tegne dette helt vildt gode billede. Redigeret September 15, 2012 af caro2001 Stave hurlumhej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Juice Besvaret September 18, 2012 Rapporter Share Besvaret September 18, 2012 Det er en rigtig flot hund du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 18, 2012 Rapporter Share Besvaret September 18, 2012 Hov piger, tråden er fra 2006.. Trådstarter er slet ikke herinde mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 18, 2012 Rapporter Share Besvaret September 18, 2012 Jeg tror det må være forum-rekorden i necro-posting. Tråden er 6 år gammel (Therese var hurtigere ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Hov piger, tråden er fra 2006.. Trådstarter er slet ikke herinde mere Jeg er godt klar over det, men jeg vil stadig tegne Daisy. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Tror sgu jeg vil prøve at tegne dette helt vildt gode billede. Jeg er godt klar over det, men jeg vil stadig tegne Daisy. Det kan du da ikke bare sådan gøre. Ihvertfald ikke et billede, du kan vise frem. Det her er Anita's billede.. Og da hun ikke er medlem herinde længere, kan du ikke få hendes accept. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Det kan du da ikke bare sådan gøre. Ihvertfald ikke et billede, du kan vise frem. Det her er Anita's billede.. Og da hun ikke er medlem herinde længere, kan du ikke få hendes accept. Nånå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts