Hop til indhold

Daisy og Baltazar


Gæst Anita Æ
 Share

Recommended Posts

Gæst Anita Æ

Jeg vil meget gerne vise mine to guldklumper frem :)

 

Jeg er en lykkelig ejer af en border collie og en grand danois.

"Hvorfor to så forskellige racer" er der tit nogen som spørger os om.

Jamen hvorfor ikke?

Første gang vi skulle have hund (vores border collie) var det mit valg og Michael valgte grand danois.

Selvfølgelig var vi begge enige om racerne. Vi har begge stor kærlighed til de to racer :D

Og hvorfor kan man ikke have to forskellig racer samtidig? Det kan man godt. Det går meget godt for os ihvertfald :)

Dog er de ikke ens. Border collien skal ud og lave mere end grand danoisen, men de leger sammen i haven hver dag, de ligger og sover sammen om aftenen. De nyder hinandens selskab :wink:

 

Border collien hedder Daisy og er min første hund. født 28-02-04 jeg har trænet agility med hende og hun er god til det. Nu vil jeg i gang med at hyrde med hende.

Hun er min dejlige tøsepige-hund. Jeg er vild med hende og hun vil nok altid være min yndlingshund.

Hun skal opleves :)

 

Baltazar er en GD hvalp født 10-03-06. Han er vores hyggehund :D

Balta blev opereret den 10- 07-06 for ombukket blinkhindebrusk. Vi ville gerne udstille ham, men ved ikke om vi kan da hans øje er blevet en smule grimt efter operationen :(

Måske skal han opereres igen. Operationen kan måske have fremprovokeret et cherry eye, men vi krydser fingre for at der ikke sker noget.

Det er lidt hådt for en hvalp som kun lige er fyldt et halvt år.

Baltazar er fra kennel Ringo Star og hedder Ringo Star Sokrates på stamtavlen.

Selvom vi elsker Daisy og bestemt ikke vil bytte hende for noget som helst, køber vi fremover kun hunde med DKK stamtavle :)

Vi er blevet klogere.

 

PICT2313.jpg

 

PICT5522.jpg

 

PICT8925.jpg

 

ikke-navngivet.jpg

 

Jeg har ingen nye billeder af Balta da kameraet gik i stykker for et par måneder siden :(

Men han er ihvertfald større end på billederne :wink:

 

 

 

Undskyld. Jeg ville virkelig gerne vise Baltazar frem, men jeg kan ikke få billederne frem af ham.

Nuhar jeg prøvet hele aftenen og jeg giver op.

Sorry :cry:

 

Men hvis I rigtig gerne vil se ham, så skriv. Så vil jeg gerne linke til ham :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...