Gæst Gekko og Sophie Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Nu er jeg endelig kommet ind på HF efter utallige opfordringer. Jeg går i skrivende stund og venter, på at jeg må hente min lille ridgeback han hvalp fra opdrætteren, det må jeg d. 9 august - hvilket jeg glæder mig uendeligt meget til!! Derudover er jeg lige nu hjemme på min mors kennel og passe 12 små 5 uger gamle ridgeback hvalpe og så er jeg elev i DKK Sabro og har lige for tiden det dejligste hvalpehold fyldt til randen med super skønne ejere og hvalpe. Glæder mig meget til at finde ud af hvad HF er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Hej - og velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Hej Sofie Godt du endeligt fandt herind! Vi ses på torsdag... Vuf fra Pajko og Ida Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Hej yndlings-elev Endeligt fandt du herind, godt du fandt ud af det hele! Jeg har jo advaret mod at det er vanedannende, så jeg vil bare nøjes med at sige velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Jamen velkommen til Hej yndlings-elev Hvor er jeg glad for at jeg ikke er elev hos dig, total forskels behandling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Weee! Velkommen Sophie! Kan godt være, du er Ekaterinas elev... meeeen jeg har jo kendt dig siden du var lillebitte Sophies gamle Ridgeback Puuma og min Robin var yndlingsvenner tilbage i tidernes morgen - mange hyggelige timer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gekko og Sophie Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Nej hvor er det hyggeligt så er der velkomst komite og det hele herinde. Det er jo nærmest lige som at være til træning nu bare døgnet rundt, ganske fantastisk !! Ihh og så har jeg fået billeder af 4 små fine drenge idag og har et godt øje til en af dem allerede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Nej hvor er det hyggeligt så er der velkomst komite og det hele her inde Det er jo nærmest lige som at være til træning nu bare døgnet rundt, ganske fantastisk !! Vi sagde det jo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Velkommen til frk. Sophiiieeeee Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Hej hej. Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Hej og velkommen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Velkommen til. Håber du bliver glad for at være herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Hej og velkommen Du bliver helt sikkert afhængig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Hej og velkommen Du bliver helt sikkert afhængig he he... ja det er vanedannende det her... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gekko og Sophie Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Hej og velkommen Du bliver helt sikkert afhængig Ja det er ganske vist!! det siges i hvertfald at HF er stærkt vanedannene... men nu vil jeg lige finde ud af hvordan verden ser ud herinde fra ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Hej og velkommen til Er sikker på du vil blive glad for at være herinde på hundeforum :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts