Hop til indhold

Beslutningen skal træffes


Umulia
 Share

Recommended Posts

Nu er det desværre lidt øv igen. Jeg tror dyrlægen har sat dosis for lavt, så det må vi lige diskutere. Leroy blev mærkbart dårligere gående i løbet af i går, men er stadig nogenlunde ved humør.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 182
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jeg lige snakket med dyrlægen, og fik lov til at give Leroy dobbelt dosis, dvs. 4 piller om dagen. De fås kun i 10-stks pakninger, så vi får brugt nogle stykker :shock:

 

 

Hvornår forventes der så at kunne se forskel?

 

I morgen? eller tager det lidt tid inden dosisen er inde i kroppeen?

 

Held og lykke med det :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Stadig lidt den rigtige vej, det er jeg virkelig glad for at læse!

 

Sagde dyrlægen hvor lang tid han regnede med at Leroy skal være på medicin før han er rask igen?

 

 

Ih Umulia, jeg mødte en Leroy på 5 måneder i dag, hold fast hvor er sådan en altså dejlig. Han syntes Motor var meget uhyggelig, faktisk store hvide hunde generelt, men jeg fik lov at mose hans bløde hud og pels i et stykke tid. Så tænkte jeg rigtig meget på jer. Det der billede du har af Leroy som hvalp hvor han bare laver de vildeste, skræmte øjne og Vinnies hoved lige stikker ind, lidt sådan nogle øjne havde den lille bandit også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stadig lidt den rigtige vej, det er jeg virkelig glad for at læse!

 

Sagde dyrlægen hvor lang tid han regnede med at Leroy skal være på medicin før han er rask igen?

 

Nej, for vi lægger ikke planer så langt frem. Jeg tror vi er enige om at der skal kunne ses daglige fremskridt, ellers er det omsonst at behandle mere.

Jeg har nu medicin til 3 dage til, og henter mere på torsdag. Til den tid skal det meget gerne have vist sig at den højere dosis er virksom.

 

Ih Umulia, jeg mødte en Leroy på 5 måneder i dag, hold fast hvor er sådan en altså dejlig. Han syntes Motor var meget uhyggelig, faktisk store hvide hunde generelt, men jeg fik lov at mose hans bløde hud og pels i et stykke tid. Så tænkte jeg rigtig meget på jer. Det der billede du har af Leroy som hvalp hvor han bare laver de vildeste, skræmte øjne og Vinnies hoved lige stikker ind, lidt sådan nogle øjne havde den lille bandit også.

 

De er dejligt bløde ikke? :lun:

:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Nej, for vi lægger ikke planer så langt frem. Jeg tror vi er enige om at der skal kunne ses daglige fremskridt, ellers er det omsonst at behandle mere.

Jeg har nu medicin til 3 dage til, og henter mere på torsdag. Til den tid skal det meget gerne have vist sig at den højere dosis er virksom.

 

Ok klart..

De er dejligt bløde ikke? :lun:

:cry:

 

De er jo usandsynligt silkebløde!

Jeg tror på at han bliver rask igen, føler virkelig med dig, helt så jeg sad og tudede lidt inde på arbejde da du skrev at i ville kæmpe videre (det syntes svenske turist unger var mærkeligt).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er nogen der har et mirakel i ærmet, så må I godt komme med det nu!

Vi er tilbage hvor tråden startede - Leroy har haft en forfærdelig nat med mange smerter og han kan næsten ikke gå. Det er som om sygdommen har helt sin egen vilje og er totalt ligeglad med hvad vi smider efter den.

 

Vi har en tid til aflivning kl 14, men jeg er ikke en af dem der synes at det ikke er synd for hunde at dø, eller tror på at de ikke mærker det. Jeg synes det er er en enorm beslutning at skulle træffe og jeg er stadig så meget i tvivl.

 

Lige nu sjokker han rundt med små skridt og slæbende poter, og piver hver gang han skal op eller ned - det er jo heller ikke noget liv.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Hvis der er nogen der har et mirakel i ærmet, så må I godt komme med det nu!

Vi er tilbage hvor tråden startede - Leroy har haft en forfærdelig nat med mange smerter og han kan næsten ikke gå. Det er som om sygdommen har helt sin egen vilje og er totalt ligeglad med hvad vi smider efter den.

 

Vi har en tid til aflivning kl 14, men jeg er ikke en af dem der synes at det ikke er synd for hunde at dø, eller tror på at de ikke mærker det. Jeg synes det er er en enorm beslutning at skulle træffe og jeg er stadig så meget i tvivl.

 

Lige nu sjokker han rundt med små skridt og slæbende poter, og piver hver gang han skal op eller ned - det er jo heller ikke noget liv.

Ville sådan ønske at jeg kunne diske op med et helt fantastisk link, men jeg er slet ikke i tvivl om, at du allerede har gennemsøgt nettet for top til tå :cry:

 

Jeg kan kun sende mine tanker til dig og din familie...

 

Men jeg googler gerne for dig, hvis du har et håb om at have misset en enkelt side?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

In uncomplicated immune-mediated polyarthropathies, clinical remission can be achieved with corticosteroids in about half the cases. In the rest, Cytoxan or Imuran is used to induce remission, which can then be maintained with steroids. With the exception of rheumatoid arthritis, the prognosis is generally good.

 

Har I snakket Cytoxan og Imuran? Men så skal der jo også steroider ind over, og jeg ved ikke om det er for resten af livet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er nogen der har et mirakel i ærmet, så må I godt komme med det nu!

Vi er tilbage hvor tråden startede - Leroy har haft en forfærdelig nat med mange smerter og han kan næsten ikke gå. Det er som om sygdommen har helt sin egen vilje og er totalt ligeglad med hvad vi smider efter den.

 

Vi har en tid til aflivning kl 14, men jeg er ikke en af dem der synes at det ikke er synd for hunde at dø, eller tror på at de ikke mærker det. Jeg synes det er er en enorm beslutning at skulle træffe og jeg er stadig så meget i tvivl.

 

Lige nu sjokker han rundt med små skridt og slæbende poter, og piver hver gang han skal op eller ned - det er jo heller ikke noget liv.

 

:ae: :ae: :ae:

 

Jeg forstår godt, at det er en forfærdelig svær beslutning. :cry: Men for mig lyder det som det bedste for Leroy, det er ikke fair, at han skal blive ved med at have det sådan. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, altså. Det er bare SÅ forfærdeligt hårdt at skulle tage sådanne beslutninger. Men desværre også nogle gange det eneste rigtige at gøre.

 

Sender jer alle den slags tanker I har brug for!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...