Gæst The dogfather Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Kom lige i tanke om den her, da jeg kiggede i "alt og intet"...jeg er ikke den store billedposter...og gider ikke poste mundkurvsbilleder...men jeg håber da i vil nyde de her billeder som jeg har taget gennem tiden... Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 De blev i høj grad nydt, det er jo nogle smukke hunde du har dig Og det er en rigtig god sang du har lagt på, den passer bare så godt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Skøn video Skønne hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 De blev i høj grad nydt, det er jo nogle smukke hunde du har dig Og det er en rigtig god sang du har lagt på, den passer bare så godt :hjerte: 2x enig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Sikke nogle dejlige hunde du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Skønt at se billeder af dem utroligt de kan være på bilsædet sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 De blev i høj grad nydt, det er jo nogle smukke hunde du har dig Og det er en rigtig god sang du har lagt på, den passer bare så godt :hjerte: Musikken passer perfekt til de mange gode billeder, jeg smilede mig hele vejen igennem. Hvor er de søde sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Skønt at se billeder af dem utroligt de kan være på bilsædet sammen hehe....jeg tvivler også på det er muligt længere......Victoria er blevet noget større siden...Men det er dejligt at de er så tætte, at de kan finde ud af at dele en kurv, eller den overskydende plads i sofaen når jeg sidder i min 2'er... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Knægten er forresten min bror.......han er så god med de to...han har sådan et godt tag på hunde...har overvejet om han kan være handler hvis jeg skal til weightpull med begge hunde på én gang...:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 SÅ fine de er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Kan forresten ikke helt forstå hvorfor den gør billederne lidt grumsede, sådan ligesom om den forsøger at stille skarpt, for det kom først efter jeg uploadede...billederne er ellers for de flestes vedkommende i ret skarp kvalitiet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 hvor er de bare dejlige begge to - ja altså hundene :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Tak for en masse herlige billeder, du burde da poste billeder meget oftere!!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2010 Tak for en masse herlige billeder, du burde da poste billeder meget oftere!!! :5up: hehe...det bliver nok begrænset til dem jeg kan tage i haven...men skal se hvad jeg kan gøre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 :hjerte: flot lavet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 Man bliver helt rørt af den sang og så tænker jeg også bare på hvor synd det er for dem at de ikke må gå uden mundkurv mere :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts