Hop til indhold

Pablo og Victoria-Video

Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Kom lige i tanke om den her, da jeg kiggede i "alt og intet"...jeg er ikke den store billedposter...og gider ikke poste mundkurvsbilleder...men jeg håber da i vil nyde de her billeder som jeg har taget gennem tiden...:engel:

Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Skønt at se billeder af dem :lun: utroligt de kan være på bilsædet sammen :lol:

hehe....jeg tvivler også på det er muligt længere...:mrgreen:...Victoria er blevet noget større siden...Men det er dejligt at de er så tætte, at de kan finde ud af at dele en kurv, eller den overskydende plads i sofaen når jeg sidder i min 2'er...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Knægten er forresten min bror....:engel:...han er så god med de to...han har sådan et godt tag på hunde...har overvejet om han kan være handler hvis jeg skal til weightpull med begge hunde på én gang...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Kan forresten ikke helt forstå hvorfor den gør billederne lidt grumsede, sådan ligesom om den forsøger at stille skarpt, for det kom først efter jeg uploadede...billederne er ellers for de flestes vedkommende i ret skarp kvalitiet...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Tak for en masse herlige billeder, du burde da poste billeder meget oftere!!!

:5up:

hehe...det bliver nok begrænset til dem jeg kan tage i haven...men skal se hvad jeg kan gøre...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites