Hop til indhold

Sidste køb...


Gæst
 Share

Recommended Posts

Gæst Trine199

Sidste køb til Chilli:

 

Et Ezydog camouflage-halsbånd så hun kan være ordentligt "påklædt" når hun imorgen skal på ferie i hundepensionen ;-)

 

P.S. halsbåndet er selvfølgelig påsat det obligatoriske hundetegn!

 

trine199-albums-sanne-s-billeder-picture16141-sidste-nye-indkob-til-chilli-et-ezydog-camouflage-halsband.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

blev spurgt af en, om hun sku købe en furminator med - de var mega på tilbud et sted...

 

str. M til 139,- - jo tak :klap:

furminatorm.jpg

 

Så kan jeg forhåbentligt holde Kalanis pels..

nu er der furminator, rullekam og børste... og en møgdyr jaguar saks som dem de sælger i PitStop, som jeg arvede fra min mormor (hun klippede naboens hunde da de boede på landet)

 

pels kom an :cool: nu kan Kalani bare blive langhåret alt det hun vil:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

blev spurgt af en, om hun sku købe en furminator med - de var mega på tilbud et sted...

 

str. M til 139,- - jo tak :klap:

furminatorm.jpg

 

Så kan jeg forhåbentligt holde Kalanis pels..

nu er der furminator, rullekam og børste... og en møgdyr jaguar saks som dem de sælger i PitStop, som jeg arvede fra min mormor (hun klippede naboens hunde da de boede på landet)

 

pels kom an :cool: nu kan Kalani bare blive langhåret alt det hun vil:5up:

 

 

 

Hvor dææææælen har den SÅ meget på bud????

 

 

Var så nærig at købe den lille, men kunne da være rart med en medium...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg TROR det var hjørring dyrehandel der havde en sindsyg søndags-tilbud :vedikke:

 

jeg var ikke selv deroppe (pga. rotter i dyrehandlen og det dutter ikke når jeg har rotter derhjemme)

så fik en til at købe den for mig :5up:

 

så nu håber jeg bare, at den bliver de 140,- værd :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg TROR det var hjørring dyrehandel der havde en sindsyg søndags-tilbud :vedikke:

 

jeg var ikke selv deroppe (pga. rotter i dyrehandlen og det dutter ikke når jeg har rotter derhjemme)

så fik en til at købe den for mig :5up:

 

så nu håber jeg bare, at den bliver de 140,- værd :-)

 

 

 

 

ØV!!!! Nogle der kender den hjemmeside, hvor man kan købe furminator-kopier til billige penge???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også købt en til 140 i MaxiZoo. Så vidt jeg husker gælder tilbuddet hele ugen... prøv lige at tjek deres tilbudsavis.

 

Furminator fra 99 kr i denne uge. Det må så være den mindste...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et direkte link - tryk på den blå tekst og du kommer direkte til siden:-D

 

 

 

:stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::oops::oops::oops::oops::oops::damn::damn::damn::damn:

 

 

 

Den store vil komme til at koste 200 kr +.... og det er med fragt... Egentlig ikke så billig, som jeg havde håbet.... Og vi har jo den lille, så venter på de kommer laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ned i pris :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har også købt en til 140 i MaxiZoo. Så vidt jeg husker gælder tilbuddet hele ugen... prøv lige at tjek deres tilbudsavis.

 

den der furminator halløj flere af jer snakker om, hvad kan den lige? :oops::oops::oops:

Er det et viunder alle hundeejer bør eje?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg! Men jeg er ikke ubetinget god til at bruge den, for åbenbart kan man også komme til at skære hårene af, så brug af den kan også føre til ret voldsom strithår :blink:

 

Men det er fascinerende hvor meget hår den børste kan tage! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst minmilo
ØV!!!! Nogle der kender den hjemmeside, hvor man kan købe furminator-kopier til billige penge???

jeg var i maxizoo i forgårs der så jeg en til 100 kr med i en pakke med noget andet i os:) noget shampoo eller sådan noget..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er sådan en mystisk de-shedding shampoo med i pakken. Har dog endnu ikke helt fundet ud af hvad meningen med det er:blink:

 

Jeg har hørt det skulle modvirke at pelsen bliver statisk (staveplade :oops:) men så er det vel kun nødvendigt på langhårsracer :hmm:desuden har jeg hørt flere sige at hundens pels bliver fedtet af det, så vi har ikke brugt shampooen selvom den også fulgte med vores Furminator

Link til indlæg
Del på andre sites

Totalt upædagogoisk og kun med tanke for min og Martins mentale sundhed, har jeg lige bestilt denne Dog barking? The Husher can help

til Sally når vi kører bil, for vi er ved at blive sindssyge af hendes gøen. Hun larmer også selvom hun sidder i et overdækket bur. Hun er generelt meget vokal, og det er ikke så slemt hjemme, da man kan aflede eller i det mindste ikke bliver blæst lige ind i nakken med hendes skingre larm :damn:

 

Så nu drømmer jeg om hurtig levering og en svag ynkelig piven fra bagagerummet :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...