Hop til indhold

Sidste køb...


Gæst
 Share

Recommended Posts

Så sent som idag blev der indkøbt:

 

En dummy der kan flyde.

En dummy der kan gemmes godbidder/foder i.

Tobisolie

2 marvben med kyllingefyld samt en super smart vandflaske/skål til at have med på tur :blink:

 

Nogle af tingene endda med 15% ferierabat - så bliver det ikke meget bedre :banan:

 

Jeg glæder mig til at høre om den der dummy, der kan gemmes godbidder i, funker.. For jeg har selv overvejet om det er sådan en, vi skal ud i:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg glæder mig til at høre om den der dummy, der kan gemmes godbidder i, funker.. For jeg har selv overvejet om det er sådan en, vi skal ud i:-D

 

Vi venter lidt med at tage den i brug, til hun ved at det kun er os der kan få godbidderne ud af den - og selvfølgelig også indtil vi har fået indlært apport - ellers ser vi nok ikke den prey-dummy igen :slem:

 

Men mon ikke den er guld værd for en lab-ejer ? De er jo som bekendt ret madglade :banan:

 

Så blev der for resten også indkøbt Fatboy Doggielounge i lime - der var tilbud på dem allesammen, og lime fik vi for "kun" 599kr (sat ned fra 999kr) :slem:

 

Vi vidste ikke helt om vi nu skulle gøre det, men vi blev overbevist da vi så hvad hundekurve/senge generelt koster på nettet :shock: Og den hun ligger på nu, bliver hun altså ikke ved med at kunne flyde på.

(at der var gratis levering på doggieloungen gjorde bestemt heller ikke no'et :5up:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Trine199

Hmm....så er der for tredje gang på 8 mdr. købt ny hundesnor til Chilli ....."køteren" har det jo med at bide snoren midt over i et ubevogtet øjeblik på et par splitsekunder, når mor står og snakker med nogen og vi keder os! :stupid:

Snart en dyr hobby kære Chilli!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
har Idag købt hundemad og en line i maxizoo.

 

På nettet har jeg så lige bestilt denne sele og 2 af disse sele-veste:genert:

 

Ha ha...troede lige først det var supersmarte SOLBRILLER! :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Jo, engang var det. Men de sælger også en hel masse andet nu. Til stor glæde for mig.:mrgreen:

 

Savic Dog Cottage 91 Cm Dog Crate Black Powder Coated 91 X 57 X 62 Cm: Amazon.co.uk: Pet Supplies

 

Bare kig under 'pet supplies'. Så skal du nok blive fattig :lol:

 

Det er jeg slet ikke i tvivl om - nu skal der jo også købes ind til to

 

.... uuhhh de har billige Ezydog-seler. Jeg "kom til" at give Livas hvalpeseler væk, så der skal købes nye ind

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...