Hop til indhold

Sidste køb...


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hat købt et udvalg af disse guffere fra Natures Menu. Nelson elsker dem, og vil hoppe på tungen for dem... De er dog lidt pebrede i prisen (18 kr), men hvad gør man ikke for det lille pus...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi var en tur i Tyskland og grænsehandle i dag, og så kom vi da lige til at stoppe i Avifauna på vejen derned :cool:

 

Jeg er 300 kr fattigere men så fik vi også indkøbt 10 stk okselunger, 2½ kg levergodbidder, 3 skinkeben, nogle dentasticks, høm høm poser, noget tyggenoget vi ikke ved hvad er for det står på tysk men den er 75 cm lang :blink:, sådan en her Busy Buddy Funny Bone medium/large Avifauna - Alt til dyrene samt en masse refills til den :mrgreen:

 

EDIT: den sidste kan så ikke anbefales... den var slået stort op dernede med super holdbar, lang varighed osv, ja tak, 10 min så opdagede vi at skipper havde fået hevet 2 af skiverne af og ædt dem :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, denne her tråd er hyggelig! :klap:

 

Mit sidste køb til Ozzie var igår - et fint halsbånd, en(dnu en, fnis) bold til at proppe godbidder i, som hun så selv går og hygger sig med at få ud, 10 stykker tyrediller, lidt oksesener og lidt andet forskelligt godt at tygge i.

 

Og oveni så fik hun den fineste fødselsdagsgave igår - en bold på snor, en stor gul bold og lidt mundgodt.

 

En indbringende lørdag for hende. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været i Vejen og kommet hjem med alt for meget

 

Masser af tørrede guffer (der er vist rigeligt til de næste mange måneder - Jeanette siger, at jeg ikke må købe før Herning)

2 tyrediller

En snor + halsbånd (den samme som Jeanettes)

En retriever line

En shampoo (til "really dirty dogs")

Vetbed

Tennisbolde

 

Det var vist det hele - ellers så har jeg fortrængt det sidste :mrgreen:

Redigeret af Dorte
havde glemt tyredillerne
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været i Vejen og kommet hjem med alt for meget

 

Masser af tørrede guffer (der er vist rigeligt til de næste mange måneder - Jeanette siger, at jeg ikke må købe før Herning)

2 tyrediller

En snor + halsbånd (den samme som Jeanettes)

En retriever line

En shampoo (til "really dirty dogs")

Vetbed

Tennisbolde

 

Det var vist det hele - ellers så har jeg fortrængt det sidste :mrgreen:

 

Jeg har fundet min overmand i køb af guffer til hunden:mrgreen: Man skulle ikke tro det var muligt, men det er sgi sket:shock::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, når der nu er tilbud kan man da ikke nøjes med kun 1 :oops:

 

Ne, det kan man ikke. Det ville da være en uskik...

Bortset fra det, så lyder jeres hunde/hygge/Vejen-tur weekend rigtig hyggelig...

/Mette *misundelig- ferien er nemlig slut*

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke jeg skal være for meget med i den her tråd :oops::oops:

 

Men det seneste der er blevet købt til Ronja, har været nye vand og madskåle, dem hun havde var det ikke plads til hendes mad i, så nu har hun fået dem her, en af hver :engel:

 

En i hvid og en i sort :-D

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Og så har hun fået en lille mus, der siger som en mus når man rør den :mrgreen: Faktisk et kattelegetøj, men hun har været helt vild med den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke jeg skal være for meget med i den her tråd :oops::oops:

 

Men det seneste der er blevet købt til Ronja, har været nye vand og madskåle, dem hun havde var det ikke plads til hendes mad i, så nu har hun fået dem her, en af hver :engel:

 

En i hvid og en i sort :-D

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Og så har hun fået en lille mus, der siger som en mus når man rør den :mrgreen: Faktisk et kattelegetøj, men hun har været helt vild med den :mrgreen:

 

Jo, du skal da komme i denne her tråd. Jo flere, jo bedre... :mrgreen:

 

Synes de er så fine de skåle. Men også lidt for dyre for mini pengepung pt. Kan i øvrigt fortælle min hundebutik har fået de fineste halsbånd og liner hjem, men jeg købte intet. (glæder mig især til jeg engang får en tøse-hvalp, der var de fineste blomstrede halsbånd)

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, du skal da komme i denne her tråd. Jo flere, jo bedre... :mrgreen:

 

Synes de er så fine de skåle. Men også lidt for dyre for mini pengepung pt. Kan i øvrigt fortælle min hundebutik har fået de fineste halsbånd og liner hjem, men jeg købte intet. (glæder mig især til jeg engang får en tøse-hvalp, der var de fineste blomstrede halsbånd)

 

/Mette

 

Hehe, køber heller ikke så ofte, men når jeg køber, køber jeg STORT! :mrgreen::engel:

 

De er også rigtig lækre, de skåle! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Sidste køb her:

 

En ny, ir-grøn "Kalle Kålorm" - den gamle røg sig en tur og blev til "hack-fleish" da hun var i hundepension, og blev efterladt alene en times tid, mens 2 andre hunde var ude og gå tur! :oops:

(skal lige siges, at hun selv havde fået dét de kalder den "gode tur" om morgenen. Dvs. en dejlig lang travetur inkl. en svømmetur.....men det var ikke nok for damen!) :genert:

 

Desuden er indkøbt nye, fedtfattige tyggeben samt lidt nyt legetøj.

Bla. et såkaldt "Jungletov" - et kraftigt tov med en tennisbold i enden.....det holdt sådan ca. 10 min. så var tennisbolden bidt i småstykker! :damn:

 

Også et nyt gummiben til at gemme godbider i, blev indkøbt og har vagt stor jubel.

Dog ikke hos manden, som kategorisk nægter at være i stue sammen med benet, netop fordi det lugter fælt af gummi...he he.

 

Tovet holder dog stadig og bliver flittigt brugt til at vise mor, hvor stærk man er.

Redigeret af Trine199
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt to hundetegn; et til Nelsons sele og et til det pæne halsbånd. Gik lidt amok med bling, men det er jo også fordi jeg normalt ikke køber den slags.... Nelson er jo en dreng...

 

Men hvor kan jeg få dem graveret? Det kunne damen i butikken ikke, da hendes maskine ikke ville tage dem.. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut
Jeg har købt to hundetegn; et til Nelsons sele og et til det pæne halsbånd. Gik lidt amok med bling, men det er jo også fordi jeg normalt ikke køber den slags.... Nelson er jo en dreng...

 

Men hvor kan jeg få dem graveret? Det kunne damen i butikken ikke, da hendes maskine ikke ville tage dem.. :hmm:

 

Prøv en dyrehandler eller noget? :hmm:

Vi plejer altid at købe dem på internettet, så det er altid nemmere dér, men jeg mener at dyrehandler kan - det burde de i hvert fald! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt to hundetegn; et til Nelsons sele og et til det pæne halsbånd. Gik lidt amok med bling, men det er jo også fordi jeg normalt ikke køber den slags.... Nelson er jo en dreng...

 

Men hvor kan jeg få dem graveret? Det kunne damen i butikken ikke, da hendes maskine ikke ville tage dem.. :hmm:

 

Jeg plejer at få dem indgraveret hos en skomager, som også laver hundetegn ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...