Hop til indhold

Hvad er jeres hundes ynglingslegetøj?


Gæst marina29
 Share

Recommended Posts

Gæst marina29

Kenzo elsker sit legetøj, desværre er det ikke så meget af det der holder mere end 5 min's vild leg og gnasken :cool:

 

Det har stillet rimelige høje krav til legetøjet, der skal være robust og kunne tåle lidt af hvert.

Nu er vi bare nået til et punkt, hvor han keder sig lidt med sit legetøj. Det er til dels vores egen skyld, for vi har ikke været gode nok, til at fjerne det han ikke bruger, så han hele tiden kan få følelsen af at lege med noget nyt eller noget han har savnet at lege med ;-)

 

Men hvad er jeres vuffers ynglingslegetøj, og hvad kan I anbefale?

 

Kenzo er rigtig glad for sit running egg, og det kan bare ikke ødelægges, i hvert fald ikke endnu. Men han bliver også hurtigt træt af den, for han har ligesom luret at den undslipper ham hver eneste gang :lol:

 

Derudover er han meget glad for sit Bouncy Bone, selvom det er lidt dyrt med de der guf-plader man sætter på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bully ( AB) har normalt kun sit legetøj i 2 minutter, så er det ødelagt, men en af de her latex gummigrise, de kan holde op til en måned og hun elsker den. Vi kalder den Øffe, kan man ikke klare lyden af bidt gris, så pil fløjten ud. Derudover har vi købt en ægte læderfodbold,(50 kr. på et marked) den holdt 3 uger før den punkterede, men selv efter at den er punkteret holder den formen og hun elsker at spille fodbold. Man kan også få en frisbee i latex, den holder også længe og er et godt legetøj som hunden selv kan lege med

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Kan ikke helt sige dig hvad der er megaholdbart for Hugo bider ikke rigtigt sine legesager i stykker.

 

Han har en Kong og en godbidbold og dem kan han godt lide - somme tider. Men det allerbedste er en abebamse (en kata ifølge min søn, der ved ret meget om dyr:blink:), han har fået af min dreng. Den har en dejlig lang hale man kan daske med og en god størrelse, så han rigtig kan slæbe afsted med den. Vi fandt den frem i dag og lykken har været fuldendt.

 

Held og lykke med jagten og beklager jeg ikke kunne komme med noget konstruktivt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gringo"s ynglings legetøj er en boldt med snor i som jeg købte til ham da vi begyndte til hundetræning , som beløning når han lavet rundering :-D. så den har han haft i 2 ½ år :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Nå ja, så er der også den flettede fleece-ting med kaninskind (en rigtig terrierting) flettet ind i. Den bliver solgt til agilitystævner.

 

Meeen den er nok ikke lige noget for din hund - eller måske er den, men lidt træls for dig at der går en pr dag.:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Daisy ødelægger også det meste.

Det bedste legetøj som hun sagtens kan tonse rundt med længe og stadig elsker, er en halvanden liters sodavands flaske, evt. med lidt vand godbidder eller is i. Det går ganske vidst i stykker, men det er langt billigere end alt det legetøj hun kan ødelægge, og ja det er ofte flasken hun vælger frem for alt det andet legetøj.

:hmm:skøre hund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Chilli's yndlingslegetøj er et pivedyr fra Bilka.

En ir-grøn gummitingest formet som en kålorm med pivelyd....vi har døbt den "Kalle-Kålorm" og hun elsker den! :lun:

 

Især efter kl. 21.00 om aftenen, når altandøren står åben og HELE boligblokken kan få glæde af pivelyden...he he :oops:

 

Skal nok prøve at få lagt billede ind af den når vi vender hjem fra ferie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste legetøj hos os er uden tvivl at beaglerne kan lege sammen :5up:

 

Men de har også deres foretrukne legetøj som er

 

det her:

 

[ATTACH]30296[/ATTACH]

 

[ATTACH]30297[/ATTACH]

 

[ATTACH]30298[/ATTACH]

 

Dertil kommer at vi aldrig smider pap ud - det får beaglerne at lege med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst marina29
Ottos er uden tvivl den her:

Chuckit Tennis Trainer

Den er tilpas blød og super god at lege trækkelege med.

 

Carlas er den her:

Triple Crown Treat Ball

 

Den hopper på alle mulige mystiske måder og smager dejligt:-D

 

Den der Treat Ball har vi også, men den er liiiidt dyr i drift, for den der guf-dimmer holder kun 5 min, så har han fået den ud af "bolden" og den er ædt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der Treat Ball har vi også, men den er liiiidt dyr i drift, for den der guf-dimmer holder kun 5 min, så har han fået den ud af "bolden" og den er ædt ;-)

 

Det er da et super godt trick:-D Men okay - lidt dyrt i længden. Prøv eventuelt at se på fireplug eller den der halvrunde dut i samme serie. De er begge lidt mere hårde end treatball og kiksene sidder bedre fast.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Chilli's yndlingslegetøj er et pivedyr fra Bilka.

En ir-grøn gummitingest formet som en kålorm med pivelyd....vi har døbt den "Kalle-Kålorm" og hun elsker den! :lun:

 

Især efter kl. 21.00 om aftenen, når altandøren står åben og HELE boligblokken kan få glæde af pivelyden...he he :oops:

 

Skal nok prøve at få lagt billede ind af den når vi vender hjem fra ferie.

 

Her er så billedet af Kalle Kålorm :lol:

 

trine199-albums-sanne-s-billeder-picture16140-chillis-yndlingslegetoj-kalle-kalorm.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst VuffeMoar

Silu absolutte yndlings legetøj er hans bamser :roll:

Og det bedste ved bamserne er.....Jeps, rigtig gættet, at flå fyldet ud over hele stuegulvet, men han er nu nuttet, når han render rundt med sin bamse i munden eller har munden fuld af fyld imens han ser ganske uskyldigt op på mig :lun:

 

Og så elsker han sin aktivitetsbold, den giver jo mad :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tennisbolde....

Silke samler på dem. Lige nu ligger der mindst 10 rundt omkring i huset..

 

Vi har altid én med når vi går tur... Og nogle gange bliver den altså osse væk undervejs.

Og de dårlige (dem der er købt i f.eks. hundeforretninger:roll:) knækker ret hurtigt over i to halve...:???:

 

Men heldigvis kommer vi nogle gange forbi nogle tennisbaner med en stor hæk rundt om...............................

Silke bare borer sig ind i hækken og kommer ud med en vidunderlig GUL og dejlig RIGTIG tennisbold. De kan ikke bides i stykker. Og de hopper godt. Jeg tror hun kan lugte de forladte bolde på lang afstand..

 

Jeg har én gang i hendes 8½-årige liv købt rigtige tennisbolde til hende... 4 for en hund.. :shock: Det er meget når man kan få 3 for 15 kroner i Føtex. Men føtexbolde holder osse under en uge.

Så nu lægger vi vejen forbi tennisbanerne hvis der er ved at være lavvande i boldekassen...

Der er altid mindst én bold, der bare ligger og venter på Silke.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...