Gæst marina29 Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Kenzo elsker sit legetøj, desværre er det ikke så meget af det der holder mere end 5 min's vild leg og gnasken Det har stillet rimelige høje krav til legetøjet, der skal være robust og kunne tåle lidt af hvert. Nu er vi bare nået til et punkt, hvor han keder sig lidt med sit legetøj. Det er til dels vores egen skyld, for vi har ikke været gode nok, til at fjerne det han ikke bruger, så han hele tiden kan få følelsen af at lege med noget nyt eller noget han har savnet at lege med Men hvad er jeres vuffers ynglingslegetøj, og hvad kan I anbefale? Kenzo er rigtig glad for sit running egg, og det kan bare ikke ødelægges, i hvert fald ikke endnu. Men han bliver også hurtigt træt af den, for han har ligesom luret at den undslipper ham hver eneste gang Derudover er han meget glad for sit Bouncy Bone, selvom det er lidt dyrt med de der guf-plader man sætter på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Cykel dæk. En kong bundet fast i enden på et stærkt nylon reb. Helst med knægten på 4 i den anden ende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bully Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Bully ( AB) har normalt kun sit legetøj i 2 minutter, så er det ødelagt, men en af de her latex gummigrise, de kan holde op til en måned og hun elsker den. Vi kalder den Øffe, kan man ikke klare lyden af bidt gris, så pil fløjten ud. Derudover har vi købt en ægte læderfodbold,(50 kr. på et marked) den holdt 3 uger før den punkterede, men selv efter at den er punkteret holder den formen og hun elsker at spille fodbold. Man kan også få en frisbee i latex, den holder også længe og er et godt legetøj som hunden selv kan lege med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Izzie har haft sine Hunter bamser siden jeg fik hende dvs. godt 1 1/2 år :5up: ynglings og holdbare! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Victorias yndlingslegetøj er helt klart Pablo... Pablos er en flirtpole som jeg har fået af Nollike...:kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Kan ikke helt sige dig hvad der er megaholdbart for Hugo bider ikke rigtigt sine legesager i stykker. Han har en Kong og en godbidbold og dem kan han godt lide - somme tider. Men det allerbedste er en abebamse (en kata ifølge min søn, der ved ret meget om dyr:blink:), han har fået af min dreng. Den har en dejlig lang hale man kan daske med og en god størrelse, så han rigtig kan slæbe afsted med den. Vi fandt den frem i dag og lykken har været fuldendt. Held og lykke med jagten og beklager jeg ikke kunne komme med noget konstruktivt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 KOng har holdt indtil videre. generelt så holde natur gummi her i huset :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Eddie er vild med sin tennisbold og så elsker han at stjæle strømper og lege med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Mine fineste blondetrusser.. Helst dem der er en del af et dyrt sæt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida l Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Gringo"s ynglings legetøj er en boldt med snor i som jeg købte til ham da vi begyndte til hundetræning , som beløning når han lavet rundering . så den har han haft i 2 ½ år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Nå ja, så er der også den flettede fleece-ting med kaninskind (en rigtig terrierting) flettet ind i. Den bliver solgt til agilitystævner. Meeen den er nok ikke lige noget for din hund - eller måske er den, men lidt træls for dig at der går en pr dag.:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Lexus' ynglingslegetøj er helt klart alle de hunde vi møder, og alle de hunde der besøger os:klap:Det er nemmerli rigtig sjovt:banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Ottos er uden tvivl den her: Chuckit Tennis Trainer Den er tilpas blød og super god at lege trækkelege med. Carlas er den her: Triple Crown Treat Ball Den hopper på alle mulige mystiske måder og smager dejligt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Det kommer også meget an på om du tænker på legetøj, som din hund skal bruge sammen med dig eller legetøj som den skal lege med alene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Daisy ødelægger også det meste. Det bedste legetøj som hun sagtens kan tonse rundt med længe og stadig elsker, er en halvanden liters sodavands flaske, evt. med lidt vand godbidder eller is i. Det går ganske vidst i stykker, men det er langt billigere end alt det legetøj hun kan ødelægge, og ja det er ofte flasken hun vælger frem for alt det andet legetøj. :hmm:skøre hund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Chilli's yndlingslegetøj er et pivedyr fra Bilka. En ir-grøn gummitingest formet som en kålorm med pivelyd....vi har døbt den "Kalle-Kålorm" og hun elsker den! Især efter kl. 21.00 om aftenen, når altandøren står åben og HELE boligblokken kan få glæde af pivelyden...he he Skal nok prøve at få lagt billede ind af den når vi vender hjem fra ferie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Det bedste legetøj hos os er uden tvivl at beaglerne kan lege sammen :5up: Men de har også deres foretrukne legetøj som er det her: [ATTACH]30296[/ATTACH] [ATTACH]30297[/ATTACH] [ATTACH]30298[/ATTACH] Dertil kommer at vi aldrig smider pap ud - det får beaglerne at lege med :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Fodbolde og dummies af skind eller pels. Sidstnævnte gerne med snor i, så man kan lege jagtlege. Ellers kan hun godt lide bamser med lange ranglede slaskeben/ arme. (Men det er mere sådan nogle hun selv hygger rundt med inden sengetid). :sut: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst marina29 Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Ottos er uden tvivl den her: Chuckit Tennis Trainer Den er tilpas blød og super god at lege trækkelege med. Carlas er den her: Triple Crown Treat Ball Den hopper på alle mulige mystiske måder og smager dejligt:-D Den der Treat Ball har vi også, men den er liiiidt dyr i drift, for den der guf-dimmer holder kun 5 min, så har han fået den ud af "bolden" og den er ædt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Den der Treat Ball har vi også, men den er liiiidt dyr i drift, for den der guf-dimmer holder kun 5 min, så har han fået den ud af "bolden" og den er ædt Det er da et super godt trick:-D Men okay - lidt dyrt i længden. Prøv eventuelt at se på fireplug eller den der halvrunde dut i samme serie. De er begge lidt mere hårde end treatball og kiksene sidder bedre fast. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Chilli's yndlingslegetøj er et pivedyr fra Bilka.En ir-grøn gummitingest formet som en kålorm med pivelyd....vi har døbt den "Kalle-Kålorm" og hun elsker den! Især efter kl. 21.00 om aftenen, når altandøren står åben og HELE boligblokken kan få glæde af pivelyden...he he Skal nok prøve at få lagt billede ind af den når vi vender hjem fra ferie. Her er så billedet af Kalle Kålorm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst VuffeMoar Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Silu absolutte yndlings legetøj er hans bamser Og det bedste ved bamserne er.....Jeps, rigtig gættet, at flå fyldet ud over hele stuegulvet, men han er nu nuttet, når han render rundt med sin bamse i munden eller har munden fuld af fyld imens han ser ganske uskyldigt op på mig Og så elsker han sin aktivitetsbold, den giver jo mad :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Tennisbolde.... Silke samler på dem. Lige nu ligger der mindst 10 rundt omkring i huset.. Vi har altid én med når vi går tur... Og nogle gange bliver den altså osse væk undervejs. Og de dårlige (dem der er købt i f.eks. hundeforretninger:roll:) knækker ret hurtigt over i to halve... Men heldigvis kommer vi nogle gange forbi nogle tennisbaner med en stor hæk rundt om............................... Silke bare borer sig ind i hækken og kommer ud med en vidunderlig GUL og dejlig RIGTIG tennisbold. De kan ikke bides i stykker. Og de hopper godt. Jeg tror hun kan lugte de forladte bolde på lang afstand.. Jeg har én gang i hendes 8½-årige liv købt rigtige tennisbolde til hende... 4 for en hund.. Det er meget når man kan få 3 for 15 kroner i Føtex. Men føtexbolde holder osse under en uge. Så nu lægger vi vejen forbi tennisbanerne hvis der er ved at være lavvande i boldekassen... Der er altid mindst én bold, der bare ligger og venter på Silke.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 hej hved mine hunde helt klar Scooterdækket som hænger i haven[ATTACH]33319[/ATTACH] [ATTACH]33320[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 hej nu har mine hunde nyt legetøj det er en antistressbold (den gule) og xxl- komgs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts