Hop til indhold

Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??


FOX
 Share

Recommended Posts

Gæst mulline

Vi kan godt den 23 oktober.

 

Alle kan overnatte, hvis det bliver her:-D ( sovepose + evt. liggeunderlag kræves)

 

Vi kan enten være her hos os, eller i spejderhytten i Asnæs....... vi kan selvfølgelig også være i Ishøj:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 267
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Som formand for de intellektuelle Københavner-snuder fra DAF håber jeg det bliver afholdt indenfor civilizationens grænser (der, hvor man kan køre tog!).

 

Og til de der ikke ved det, så kører der s-tog heeeele natten i weekenden!

 

Som et af de yngste medlemmer af afholdsforeningen, vil jeg gerne være sandhedsvidne og huske alle pinlighederne for eftertiden!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil altså ikke med, hvis I skal sidde og kysse på bagsædet :fornaermet:

 

JEG gider ikke med hvis du skal gå og kysse Lillen hele aftenen! :fornaermet: ADR!

 

Okæ piger:mrgreen: men ikke noget med at genere de andre trafikanter:shock::slem:

 

Jeeeeees..... :stupid: get ur head out off the gutter :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu er lillen jo ikke nogen tøs, vel? Så han er vel ikke ligefrem velkommen :mrgreen:

 

om han er en tøs ved jeg ikke :blink: men han er inviteret for han skal være chauffør for søde Trine :mrgreen:

Blev det en pigeaften:confused::slem:

 

Nej :mrgreen:

 

Ejjj forhåbentlig er der også nogle hankønsvæsner der tør komme, priceman og Hr.Fox skal med garanti også med:mrgreen:

 

Hr. Fox kommer også - bare så der er en der kan spise mere end Lillen og så kan Pricemann drikke ham under bordet :engel::drille:

 

Havde de ikke meldt sig til at opvarte:confused::mrgreen:hmm det har jeg ikke spurgt om - han ved faktisk endnu ikke at der er fest :genert: men han skal nok finde ud af det på et eller andet tidspunkt :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

om han er en tøs ved jeg ikke :blink: men han er inviteret for han skal være chauffør for søde Trine :mrgreen:

 

 

Nej :mrgreen:

 

 

 

Hr. Fox kommer også - bare så der er en der kan spise mere end Lillen og så kan Pricemann drikke ham under bordet :engel::drille:

 

Hårh, det bliver en god fest, kan jeg høre :mrgreen:(vil jo også gerne have ham med - men det må du ikke fortælle ham, vel?)

 

Hvorfor er der egentlig så længe til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh, det bliver en god fest, kan jeg høre :mrgreen:(vil jo også gerne have ham med - men det må du ikke fortælle ham, vel?)

 

Hvorfor er der egentlig så længe til?

 

:genert: fordi der var så mange der ikke kunne de foreslåede datoer - og vi ikke skulle lægge det lige op ad "hyrdehundene + hygge"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg har min egen private hemmelige klub, medmindre jeg står midt i et eller andet kaos (båd sunket eller lignende) vil jeg garanteret gerne med - især hvis jeg kan følges med Petrine.

 

Men altså, jeg bliver vildt hurtigt vildt fuld, håber jeg sådan er ok?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har min egen private hemmelige klub, medmindre jeg står midt i et eller andet kaos (båd sunket eller lignende) vil jeg garanteret gerne med - især hvis jeg kan følges med Petrine.

 

Men altså, jeg bliver vildt hurtigt vildt fuld, håber jeg sådan er ok?

Så kan vi holde hinandens hår:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...