Hop til indhold

Ny i dette forum


Frandsen
 Share

Recommended Posts

Hejse. Jeg er helt ny her på siden.

Blev nysgerrig, da jeg så at man kunne spørge om alt muligt - og sandsynligvis få nogle svar.

[ATTACH]449[/ATTACH]

Min mand og jeg har for 3 md. siden fået Miss Soffi - en Shih Tzu.

Vi har aldrig haft en hund før - men alle mulig andre dyr, da vore børn var små.

Men hende her slår alt. Hun er selvfølgelig hvalp, og deraf følger jo at hun er dejlig, fræk, uartig, sød, kælen osv.

Vi har fået hende, fordi min mand for et halvt år siden fik hjerneskader, som gør at han ikke kan tage initiativ til noget, og ikke siger noget særligt.

Derfor anbefalede man, at vi fik sådan en lille hund, som han kunne gå tur med, snakke med og have ansvar for, når jeg er på arbejde.

Og det går fint.

Jeg glæder mig til at være med her - og få nogle svar på alle de spørgsmål, man selvfølgelig har, når man står overfor sådan en udfordring.

Hilsen Lis

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen herind :vinken: Sikke en sød lille pige I har :lun: hende glæder jeg mig til at høre meget mere om og se mere til :-)

 

Og sikke da noget med din mand, jeg håber, at han og du efter omstændighederne har det godt, og at det kommer til at gå fremad med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejse. Jeg er helt ny her på siden.

Blev nysgerrig, da jeg så at man kunne spørge om alt muligt - og sandsynligvis få nogle svar.

[ATTACH]449[/ATTACH]

Min mand og jeg har for 3 md. siden fået Miss Soffi - en Shih Tzu.

Vi har aldrig haft en hund før - men alle mulig andre dyr, da vore børn var små.

Men hende her slår alt. Hun er selvfølgelig hvalp, og deraf følger jo at hun er dejlig, fræk, uartig, sød, kælen osv.

Vi har fået hende, fordi min mand for et halvt år siden fik hjerneskader, som gør at han ikke kan tage initiativ til noget, og ikke siger noget særligt.

Derfor anbefalede man, at vi fik sådan en lille hund, som han kunne gå tur med, snakke med og have ansvar for, når jeg er på arbejde.

Og det går fint.

Jeg glæder mig til at være med her - og få nogle svar på alle de spørgsmål, man selvfølgelig har, når man står overfor sådan en udfordring.

Hilsen Lis

 

Velkommen til :-D

 

Hvor er hun skøn. jeg har også en dejlig Shih Tzu, det er en herlig race.

Jeg har også 2 små dejlige græske hunde, hvor af Flaffy minder en del om en Shih Tzu.

 

Glæder mig til, at høre mere fra jer.;-)

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle de søde velkomster.

 

Jeg har nogle spørgsmål vedr. klipning af Shih Tzu, men de skal vel ikke stilles her i dette forum. Skal jeg så bare starte en ny tråd under et andet emne ? Jeg har forsøgt at skrive et indlæg under hvalpe om træning - håber det er den rigtige måde at gøre det på.

Når man er ny, er der jo meget at lære :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...