Hop til indhold

Opdatering - "Han slog min hund"

Gæst Maustique
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique

Skylder jer lige en opdatering på tråden (Jeg er så glad)

http://www.hunde-forum.dk/debat/17532-han-slog-min-hund.html

Jeg er lige blevet ringet op af chefarkitekten på byggeprojektet. Han ville gerne vide, hvilken etage han skulle sende blomster og vin til.

Og så ville han lige fortælle mig, at han havde haft kontakt til entreprenøren og bedt dem bortvise brolæggerfirmaet per kl. 12 idag. Han lovede mig, at de ikke ville være på stedet, når jeg kom hjem - og ikke ville sætte deres ben der i forbindelse med andre byggeprojekter.

Jeg takkede og sagde til ham at han ikke behøvede at bekymre sig om hverken blomster eller vin - for det han havde sagt til mig var det eneste jeg havde ønsket at høre, og nok til at redde min dag.

Dertil fortalte han mig at han på 10. år havde sin labrador Bella liggende under sit skrivebord på arbejdet, og han var blevet rasende på mine vegne...:lun:

Hvor er jeg glad for at være blevet taget alvorligt - det var sgu lige ved at min stemme knækkede i telefonen... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Dejligt at høre, der er lidt retfærdighed til.:vinken:

Ja - helt vildt... Jeg er simpelthen så glad... Det var den bedste afslutning på en på alle måde ubehagelig oplevelse.

Og så er jeg SÅ glad for at jeg var så heldig at havne hos en hundeejer, der bestemt syntes min vrede var berettet og ikke mistænkte mig for at være en hysterisk kælling...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Det var godt nok en flot behandling fra deres side! :5up: selvom du selvfølgelig helst havde undværet episoden så er det da rart at høre at der er retfærdighed til selv for hunde :vuf:

Ja - hatten af for Arbejdernes Landsbanks håndtering af det her. Jeg synes jeg har fået en meget sympatisk og professionel behandling... :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Imponerende :5up:

Der er nok en håndværker der kommer til at stå ret meget til regnskab i firmaet nu, de mister nok en del penge på lige sådan at ryge helt ud i "kulden"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
:5up::5up::5up::5up:

Sådan er da rart at der findes gode mennesker som tager ting alvorligt, og så var det nok et plus at sagen havnde hos en hundeejer :blink:

Det er jeg også rimelig sikker på...

Da jeg læste jeres kommentarer i den tidligere tråd, tænkte jeg at "jaja - vi er alle hundeejere, andre tager ikke den slags så alvorligt"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var sgi en flot respons. Og godt gået af dig. Jeg fik aldrig læst din tidligere tråd, før nu her:oops:

Men sejt gået af dig og så er det bare endnu bedre, at man så får en positiv reaktion:-D:5up:

Og ja, den der håndværker er nok MEGET upopulær nu.. Så må man jo håbe han lærer noget af det;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg også rimelig sikker på...

Da jeg læste jeres kommentarer i den tidligere tråd, tænkte jeg at "jaja - vi er alle hundeejere, andre tager ikke den slags så alvorligt"...

Hvor er det dejligt at høre at de har taget situationen alvorligt :5up:

Men jeg tror alligevel at du har ret. Tror det betyder meget at ham du snakkede med, selv var hundeejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Og ja, den der håndværker er nok MEGET upopulær nu.. Så må man jo håbe han lærer noget af det;-)

Bestemt - og med fare for at blive upopulær - at konsekvenserne for ham og hans eventuelle familie ikke er for omsiggribende.

Det var absolut dumt gjort og det skal ikke undskyldes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det var da en god nyhed at læse og som andre også siger at det er godt med retfærdigheden sker fyldest. :klap:

Der må være en håndværker med meget røde øre, som står skoleret foran sin chef, hvis han da ikke er blevet fyret.

Er jeg den eneste der synes at konsekvensen blev voldsom her?

Vred, bygherre, vred entreprenør, fyring af brolæggerfirma og dermed mistet job som kan have den konsekvens, at de ansatte til opgaven alle skal gå hjem og ikke komme igen, da de sikkert som de fleste i bygningsbranchen er timeansatte...

Maustigue, jeg synes du har handlet korrekt, så dette er ingen kritik af dig.

Derimod synes jeg at en skideballe, en advarsel og en dyrlægeregning til brolæggeren havde været mere på sin plads og garanteret ville være bedre lærepenge end en evt. fyring, som garanteret gør brolæggeren endnu mere vred på hunde og deres ejere end han var i forvejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vred, bygherre, vred entreprenør, fyring af brolæggerfirma og dermed mistet job som kan have den konsekvens, at de ansatte til opgaven alle skal gå hjem og ikke komme igen, da de sikkert som de fleste i bygningsbranchen er timeansatte...

Derimod synes jeg at en skideballe, en advarsel og en dyrlægeregning til brolæggeren havde været mere på sin plads og garanteret ville være bedre lærepenge end en evt. fyring, som garanteret gør brolæggeren endnu mere vred på hunde og deres ejere end han var i forvejen.

Den forstår jeg slet ikke. Hvis jeg slår nogen når jeg er på arbejde, ryger jeg da også ud, lige med det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh.. nu skrev jeg også at håndværkeren måske blev fyret og ikke at han blev det. Dette har jeg ingen mulighed for at vide.

Og at håndværkeren bliver kaldt til en samtale med chefen, da der er ingået en klage på personen, er da i mine øjne ganske normalt :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Øh.. nu skrev jeg også at håndværkeren måske blev fyret og ikke at han blev det. Dette har jeg ingen mulighed for at vide.

Og at håndværkeren bliver kaldt til en samtale med chefen, da der er ingået en klage på personen, er da i mine øjne ganske normalt :vedikke:

Ja, naturligvis skal han til samtale, ingen tvivl om det, han skal have en skideballe så han ikke behøver være i tvivl om politikken i firmaet.

Min søn arbejder for et entrepreørfirma og har gjort det nogle år.

Jeg har lige spurgt ham, hvad han mente der ville ske hvis han havde opført sig som brolæggeren. Svaret var, at hvis han kostede firmaet et job ville han højst sandsynligt blive fyret.

Hvis de øvrige på opgaven var ansat til netop denne opgave og denne ikke længere eksisterer vil resten af sjakket også blive sendt hjem.

Derfor mener jeg, at arkitekten nok har handlet lidt ude af proportioner med dette arbejdsstop.

Jeg håber jeg tager fejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Den forstår jeg slet ikke. Hvis jeg slår nogen når jeg er på arbejde, ryger jeg da også ud, lige med det samme.

Ja og det skal du også men din chef og dine kollegaer bliver ikke fyret fordi du var et kvaj

Det er denne konsekvens jeg synes er voldsom.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, naturligvis skal han til samtale, ingen tvivl om det, han skal have en skideballe så han ikke behøver være i tvivl om politikken i firmaet.

Min søn arbejder for et entrepreørfirma og har gjort det nogle år.

Jeg har lige spurgt ham, hvad han mente der ville ske hvis han havde opført sig som brolæggeren. Svaret var, at hvis han kostede firmaet et job ville han højst sandsynligt blive fyret.

Hvis de øvrige på opgaven var ansat til netop denne opgave og denne ikke længere eksisterer vil resten af sjakket også blive sendt hjem.

Derfor mener jeg, at arkitekten nok har handlet lidt ude af proportioner med dette arbejdsstop.

Jeg håber jeg tager fejl.

Ok, Nu er jeg med på hvad du mente. Og det at det også måske vil påvirke de andre håndværkere på den måde at de alle ville blive fyret, vidste jeg ikke. Det håber jeg så ikke sker, men den brolægger som var voldelig har jeg ikke ondt af...

Link til indlæg
Del på andre sites