Hop til indhold

Gåtur i uge 32


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej
Understreger altså lige, at jeg endnu ikke ved hvornår jeg har fri den dag... :genert: Kan ikke finde ud af det før tirsdag

 

står det ikke på lectio hvornår du har fri ? :)

 

du har nok ikke fået tildelt bruger endnu?

men derfor kan man godt tjekke skemaet alligevel.

 

starter du i 1. ?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Desværre afbud herfra :cry:

Min mekaniker kan tage bilen ind til tjek onsdag, hvilket er super, da jeg skal køre langt i weekenden, så den skulle gerne ordnes inden (så jeg - ved sammenbrud - ikke strander på Sjælland *gys* :engel:;-) )

 

I andre må have en rigtig god tur og vi er friske igen i nær-fremtid :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi takker for en god tur :5up: Dejligt at Dumle kunne finde lidt tid til at snuse og slappe af når vi holdt stille, det går jo bare bedre og bedre :-D

 

Var lidt overrasket over at han var så glad for lille Pajko, men han var godt nok også sød :lun:

Robin var han en anelse nervøs overfor og kunne vist ikke helt finde ud af om han skulle lege med ham eller skælde ham ud, men efter at have set ham lidt an på afstand skulle han da liiige have et farvelmys :lol:

Sherlock var som altid dejlig :hjerte: men Dumle syntes da godt nok han skulle tjekke til ham da han sådan advarede om farlige sager :lol:

 

Vi takker ihvert fald for en god tur herfra. Vi har nu en meeeget træt Dumle :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak, super hyggelig tur! Jeg undskylder in manglende sans for at, ligesom, koordinere, jeg er og var rimelig træt i mit hoved :mrgreen: Men det gik jo godt alt sammen, ingen dogfights! Og tak for de søde ord om Sherlock!

Og Ida? Billeder! :klap:

 

Billederne ligger i Drengerøvsturen-tråden :mrgreen: Og selv tak for en super dejlig tur...

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak, super hyggelig tur! Jeg undskylder in manglende sans for at, ligesom, koordinere, jeg er og var rimelig træt i mit hoved :mrgreen: Men det gik jo godt alt sammen, ingen dogfights! Og tak for de søde ord om Sherlock!

Og Ida? Billeder! :klap:

 

Ups, har fundet dem! De var i en tråd for sig, jo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige tjekket vejret i Viborg til på onsdag:

 

 

 

Onsdag 11.08.2010

 

 

Natt kl 2 – kl 8

 

09.png 17°vindpil.0050.140.png Regn. Lett bris, 5 m/s fra sørøst. 3,3 mm nedbør.

 

Morgen kl 8 – kl 14

 

05d.png 15°vindpil.0075.185.png Regnbyger. Laber bris, 6 m/s fra sør. 2,0 mm nedbør.

 

Dagtid kl 14 – kl 20

 

02d.png 20°vindpil.0050.220.png Lettskyet. Laber bris, 6 m/s fra sørvest. 0,2 mm nedbør.

 

Kveld kl 20 – kl 2

 

03d.png 17°vindpil.0025.205.png Delvis skyet. Svak vind, 3 m/s fra sør-sørvest. 0 mm nedbør.

 

 

 

 

 

Det er fra en norsk hjemmeside, som for det meste er mere præcis end DMI... Vejret tegner da fint!

 

Det passede jo fuldstændig! Kan du ikke linke til siden? Vil da gerne bruge den i fremtiden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...