Hop til indhold

Gåtur i uge 32


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Pajko og jeg holder ferie i uge 32 og kunne godt tænke os at se nogle andre mennesker og hunde.

 

En gåtur i snor kunne være rigtig hyggeligt i Silkeborg/Århus/Viborg området....

 

Har ikke lige tænkt over et bestemt sted, men det kommer også an på hvem som vil med..

 

 

Er der nogen som har lyst og tid? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

åh, Sheilas nye ven:hjerte:

 

Ja, bare ærgerligt, at Sheila ikke gengælder hans kærlighed :mrgreen:

 

Onsdag passer mig fint og Viborg, i det område du bor i Adele, er et super fint sted til en gåtur :mrgreen:

 

Kan det passe jer andre?

 

Det ville være fantastisk hvis det endda var herude, så skal jeg jo ikke engang lokke mine forældre, til at køre mig! Jeg skal til hundtræning onsdag, men det er først klokken 19, så jeg tror det vil passe mig helt fint, den dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, bare ærgerligt, at Sheila ikke gengælder hans kærlighed :mrgreen:

 

 

 

Det ville være fantastisk hvis det endda var herude, så skal jeg jo ikke engang lokke mine forældre, til at køre mig! Jeg skal til hundtræning onsdag, men det er først klokken 19, så jeg tror det vil passe mig helt fint, den dag :-D

 

Hvis de andre er med på det, kan det sagtens være ude os dig. Jeg har bilen (er alene hjemme :-D) så er ret mobil...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, bare ærgerligt, at Sheila ikke gengælder hans kærlighed :mrgreen:

 

 

 

Det ville være fantastisk hvis det endda var herude, så skal jeg jo ikke engang lokke mine forældre, til at køre mig! Jeg skal til hundtræning onsdag, men det er først klokken 19, så jeg tror det vil passe mig helt fint, den dag :-D

 

Jo, men det gør hun jo, bare på sin egne stille måde. Det er meget sjældent at hun selv på den måde er helt vild for at hilse på en helt ny hund:5up:

 

Vil vildt gerne gå tur ude ved jer igen, men tør ikke lige garantere at jeg kan endnu så, uden bil og sådan. (hvordan var det adele, gik der "land" busser ud til dig fra viborg?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men det gør hun jo, bare på sin egne stille måde. Det er meget sjældent at hun selv på den måde er helt vild for at hilse på en helt ny hund:5up:

 

Vil vildt gerne gå tur ude ved jer igen, men tør ikke lige garantere at jeg kan endnu så, uden bil og sådan. (hvordan var det adele, gik der "land" busser ud til dig fra viborg?)

 

Ellers kan det være jeg kan tage dig med, hvis du kan komme til Silkeborg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men det gør hun jo, bare på sin egne stille måde. Det er meget sjældent at hun selv på den måde er helt vild for at hilse på en helt ny hund:5up:

 

Vil vildt gerne gå tur ude ved jer igen, men tør ikke lige garantere at jeg kan endnu så, uden bil og sådan. (hvordan var det adele, gik der "land" busser ud til dig fra viborg?)

 

Jeg er da glad for, at du mener, at hun ikke hader ham :mrgreen: Egentlig ærgerligt, at Sherlock mest er interesseret i hendes bagdel :oops:

 

Og ja, inde fra Viborg går der en bus, som faktisk kører direkte forbi hvor jeg bor :-D Den kører ikke i weekenderne, men det gør jo heller ingenting, hvis vi stadig holder fast i, at det er onsdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi sige kl. 13 eller er det for sent/tidligt?

 

Hmm jeg syntes enten det er for sent eller for tidlig (bare for at være besværlig :oops:).

Bjørn vil også gerne med, men han har natarbejde igen til den tid og skal også sove, så kl.10 eller 14 vil passe os godt (så kan han nemlig sove enten før eller efter).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg syntes enten det er for sent eller for tidlig (bare for at være besværlig :oops:).

Bjørn vil også gerne med, men han har natarbejde igen til den tid og skal også sove, så kl.10 eller 14 vil passe os godt (så kan han nemlig sove enten før eller efter).

 

Skal vi så ikke sige kl. 14, så han kan få sovet først?

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller vent, jeg ved jo ikke hvornår jeg har fri, den dag :shock: Skal jo begynde på gymnasiet og det er inde i byen, så jeg skal også have tid til at komme hjem. Men vi kan godt sige klokken 14, så må jeg bare melde afbud hvis det ikke passer.. :-)

 

Ellers kan jeg samle dig op på vejen, hvis det kan hjælpe... Skal jo måske hente LuckyLuna...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...