Hop til indhold

Tråden for os med hunde 50 kg +


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Hej :vinken:

 

 

Synes der mangler en tråd med de STOOOOORE hunderacer... ikke bare dem, der tror de er store, men dem der er gigantiske :slem:

 

 

Tænkte at man evt kunne skrive vægt, højde og race ved sit billede/r

 

 

Jeg starter gerne! Nala er en Grand Danois tæve med stgmål på 83 og hun vejer pt 65 kg.

 

På billede 2, ligger hun med vores anden hund, labradoren Paco.

 

På billede 3 er det Fætter Bruno, som er én af Nala's yndlingspersoner

 

Billede 5 viser hvor stor tålmodighed og godhed der er i hende. Vi har ingen børn, endnu, men hun er så god og rolig når vi har besøg. Denne dreng på 2 år var bange for hunde, da han kom på besøg hos os, men gik med rank ryg. Han elsker hunde den dag i dag!

dec.08 006.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst WhoLetTheDogsOut

Uhh nu kommer jeg. ;-)

 

Jeg er/bliver den lykkelige ejer af Basse, som er en Grand Danois og som vi henter imorgen i Greve. :hjerte:

Han er sort med hvidt bryst og er den dejligste basse nogensinde! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille happy vejer 57,5 kilo, og er dermed 2,5 kilo under mindstevægten for sin race. Han burde have en skulderhøjde på mindst 80 cm, det har hanogså hvis man finder et passende sted på en lidt ujævn græsplæne. Mao skrumlet kunne have været meget større, så det passer mig godt som det er.

 

Foruden billederne er der lige demne her.. - bør ses i fuld skærm!

 

Link til indlæg
Del på andre sites

En kugle på 53 kg...

 

 

Nøj, hvor bliver hun stor og flot!! Kan huske da i fik hende hjem :lun: Hvordan går det med træning? Er hun villig til at lære noget, eller er hun gået i teenage-selektiv-hørelse? :engel:

 

 

 

 

Vel ingen grund til nærmere introduktion:lol:

 

Den højt elskede Bettemand:lun::hjerte: ca 61 kg

 

dogue1-albums-29-03-2010-picture13977-mg-5634-1.jpg

 

dogue1-albums-29-03-2010-picture13974-mg-5623-1.jpg

 

 

Åh Lexus :lun: Han er simpelthen bare så smuk :hjerte: Ville gerne have en DGB engang.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hvor bliver hun stor og flot!! Kan huske da i fik hende hjem :lun: Hvordan går det med træning? Er hun villig til at lære noget, eller er hun gået i teenage-selektiv-hørelse? :engel:

 

Ja hun vokser den bette..

 

Ligenu har vi sommerferie fra træning, men ellers går vi stadig hver uge, "vi" er jo ikke lige så gode som de Staby'er, Labber og Border'er som "vi" går sammen med. Men det tror jeg nu ikke har noget med hørelsen af gøre, nærmere tror jeg kedsomheden træder hurtigt ind hos frøkenen, det er jo nemmere at gå direkte til belønningen, end at skulle spilde tiden på at gøre alle mulige mærkelige øvelser først:roll:. Men det går fremad.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vel ingen grund til nærmere introduktion:lol:

 

Den højt elskede Bettemand:lun::hjerte: ca 61 kg

 

 

Vores nabo får en lille bitte DgB hjem om 2 uger... ham glæder Freya (og jeg) sig til at møde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun vokser den bette..

 

Ligenu har vi sommerferie fra træning, men ellers går vi stadig hver uge, "vi" er jo ikke lige så gode som de Staby'er, Labber og Border'er som "vi" går sammen med. Men det tror jeg nu ikke har noget med hørelsen af gøre, nærmere tror jeg kedsomheden træder hurtigt ind hos frøkenen, det er jo nemmere at gå direkte til belønningen, end at skulle spilde tiden på at gøre alle mulige mærkelige øvelser først:roll:. Men det går fremad.. ;-)

 

 

Det var dejligt at høre :5up: Hun lyder til at være en rigtig GD'er :lun: Nala var heller ikke meget for træning før hun var 3-4 år... Det er som om de er faldet 'på plads' på en eller anden måde... Så fortsæt bare det gode stykke arbejde...

 

 

Håber at møde hende en dag....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...