Hop til indhold

Tennisbold, og så alligevel ikke

Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Dengang der stadig var en "dyrenes lagersalg" eller hvad den hed, i Kolding, fik jeg fat på en lille amerikansk fodbold, i tennisbold-materiale...

Er der nogen der ved hvor man kan få sådan en henne?

Det er ikke den her

Air Kong Amerikansk fodbold - L. BILLIGT hos Dyrenes No.1

min var mere spids, og så var den grøn og hvid...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah, det gode gamle Lagersalg... Jeg spurgte engang efter et klistermærke med en brun labrador til min far - og fik at vide at der da ikke fandtes brune labrador, serveret med en vis undren over jeg kunne spørge så dumt :engel:

Jeg har købt noget lignende i Tufra ovre i Kolding Storcenter, den var også formet som en amerikansk fodbold og i tennisbold-stof. Den havde snor i enden, men var gul med grønt og rødt mønster, så vidt jeg husker. Måske kan den bruges?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ih ja, der er jo den gode medlems-aften. Overvejer stadig om jeg overhovedet sparer noget, når jeg medregner benzin og alt det ekstra jeg kommer hjem med...

Lige præcis...:-D

Jamen alt det ekstra er der jo også rabat på...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ih altså, du støtter jo ikke ligefrem mit sørgelige forsøg på at være økonomisk fornuftig med det der :mrgreen:

Skal heldigvis til fødselsdag, så kan sikkert ikke nå det :engel:

Tager du dine vovser med?

Kom ikke selv afsted...ham der skulle køre mig kom ikke...:-(

Men de var nok blevet hjemme de to banditter...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dengang der stadig var en "dyrenes lagersalg" eller hvad den hed, i Kolding, fik jeg fat på en lille amerikansk fodbold, i tennisbold-materiale...

Er der nogen der ved hvor man kan få sådan en henne?

Eddie har sådan en amerikansk football i tennisbold-materiale, købt i Dyrenes lagersalg her i Varde, har ellers ikke set dem andre steder.

Hans football er naturligvis rød, hans mor er jo 49érs fan.. he he..:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Eddie har sådan en amerikansk football i tennisbold-materiale, købt i Dyrenes lagersalg her i Varde, har ellers ikke set dem andre steder.

Hans football er naturligvis rød, hans mor er jo 49érs fan.. he he..:klap:

hehe...Victoria flår hendes, så de skal være grøn/hvid som Odense Swans, som er det modsatte af favorithold for mig...:-P(vil ikke sige hadehold, for det er måske lige groft nok...:banan:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg kom heller ikke afsted, fik det skidt efter at have spist alt for meget til fødselsdag :genert:

Men var afsted i dag, hvor højdepunktet var at nusse og kramme den dejligste rottweiler :lun:

Er glad for jeg ikke kom afsted...skal have købt noget Henne petfood main...og det er sat ned med 33 procent fra i morgen...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...
Gæst The dogfather
ved ikke om du nogensinde fandt sådan en her - men jeg var lige igang med at lede efter en bold til JeanetteH og faldt over denne...

HonniBonni.dk - Online salg af BOLD og andre artikler til hunde, katte, kaniner,marsvin, hamstre, fritter og andre smådyr

var det ikke sådan en du søgte?

Det er lige præcis den...:-D

mange tak...:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites