JeanetteH Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Så lige denne på facebook: http://www.tv2east.dk/artikler/doedelig-hundevirus-spreder-sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Så lige denne på facebook: http://www.tv2east.dk/artikler/doedelig-hundevirus-spreder-sig Øv... Det er jo hernede ved os. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Øv... Det er jo hernede ved os. Ja, kunne læse Faxe har haft nogle hunde inde:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 indtil videre er det kun u-vaccinerede dyr der er smittet, ikke sandt? parvo er med i den generelle paraplyvaccine, ikke sandt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 indtil videre er det kun u-vaccinerede dyr der er smittet, ikke sandt? parvo er med i den generelle paraplyvaccine, ikke sandt? Jo det er også sådan jeg læser det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Parvo er normalt ganske ufarligt for voksne vaccinerede hunde. Hvalpe og gamle syge hunde skal man passe på med. Selv hvalpe der overlever parvo, kommer ofte til at lide af svageligt fordøjelsessystem resten af deres liv. Men som sagt, en voksen, vaccineret hund bør ikke mærke meget til det overhovedet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Parvo er en af de sygdomme, som man almindeligvis kun behøver at vaccinere imod hvert andet år. Men hvis immunforsvaret er nedsat af en eller anden årsag, så holder vaccinationen knap så lang tid. Så det er måske en ide at få en ny vaccination hvis man bor i et område med smitte og der er gået over et år fra sidste vaccination. netdyredoktor - Vaccination af hund --Silke bliver vaccineret hvert år, af hensyn til leptospirose. Men ellers ville jeg nok have fået hende vaccineret igen hvis der kom parvotilfælde her hos os. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Luna bliver også vaccineret hvert år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 indtil videre er det kun u-vaccinerede dyr der er smittet, ikke sandt? parvo er med i den generelle paraplyvaccine, ikke sandt? Nu har jeg kigget i både passet og vaccinationsbogen.. Er der ikke lige en kyndig sjæl, der kan bekræfte at Nura, hvis jeg har taget hende til dyrlæge og blive vacc. 13 uger og hver år efterfølgende, ER vaccineret mod Parvo? Hun er ud over den alm. vacc. også vacc. mod rabies. Men hører Parvovirusen med i den "normale" vaccination i Danmark Ellers skal jeg nemlig have bestilt tid hos min dyrlæge med det samme...:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 jeg er sikker på at parvo er med i den normale. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Nu har jeg kigget i både passet og vaccinationsbogen.. Er der ikke lige en kyndig sjæl, der kan bekræfte at Nura, hvis jeg har taget hende til dyrlæge og blive vacc. 13 uger og hver år efterfølgende, ER vaccineret mod Parvo? Hun er ud over den alm. vacc. også vacc. mod rabies. Men hører Parvovirusen med i den "normale" vaccination i Danmark Ellers skal jeg nemlig have bestilt tid hos min dyrlæge med det samme...:hmm: Jeg bekymrede mig for det samme da Daisy var hvalp, der var også problemer med parvo virus, og jeg bad dyrlægen vaccinere hende da jeg havde hørt man kunne vaccinere hende imod det.:stupid: Men han kender mine hunde, og kunne fortælle mig at hun var vaccineret for det, jeg vil råde dig til at ringe til din dyrlæge og spørge hvis du er i tvivl, men jeg mener bestemt at de bliver vaccineret mod det i den alm. vaccine. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Jeg er overbevist om at alle danske hunde, der bliver vaccineret også er vaccineret mod parvo. Det denne artikel går på, er de mennesker, der ikke vaccinerer deres hunde.. overhovedet.. Luna bliver vaccineret 1 gang om året.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts