Hop til indhold

jakke eller fleece ?


Gæst Röskva
 Share

Recommended Posts

Gæst Röskva

hej hej

 

ja så er Röskva blevet 3 månder og 5 dage :lun:

 

vi skal begynde på hvalpe træning til august.

 

så er i tvivl hvad jeg skal investere i eller om det er nødvendigt...

 

hun ryster/skelver når hun går tur i regnvejr og på kølige dag, når hun sider på cyklen, gør hun det også, men hun er glad for bække del :-D

 

jeg har kigget på følgene:

 

til vinter Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

og som overgangs jakke:

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

er det for meget og er det nødvendigt ???

 

og hvad gør i ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

hej

 

jeg har lavet en sommerregnjakke til theodor af benet fra et par gamle regnbukser. Sidste år filtrede han helt vildt bare han blev lidt våd.

 

Og til om vinteren har jeg købt et regnslag med for.

Link til indlæg
Del på andre sites

hej

 

jeg har lavet en sommerregnjakke til theodor af benet fra et par gamle regnbukser. Sidste år filtrede han helt vildt bare han blev lidt våd.

 

Og til om vinteren har jeg købt et regnslag med for.

 

Smaaart.. Det var da det man skulle... Har det sådan lidt med at købe regntøj i str. baby.. og vente til vinter, hvor han måske har en lidt mere realistisk størrelse.. Kan du forklare sådan ca. hvordan du gjorde?

 

Otto er nemlig også en lille frossenpind... men der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget - han vænner sig nok til føntørreren:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva
hej

 

jeg har lavet en sommerregnjakke til theodor af benet fra et par gamle regnbukser. Sidste år filtrede han helt vildt bare han blev lidt våd.

 

Og til om vinteren har jeg købt et regnslag med for.

 

 

SMART :mrgreen: men jeg har 10 tommelfinger, så der kan jeg ikke være med :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

den har jeg også kigget på, men hvordan er den at få på ?

 

 

 

Jeg er SÅ glad for mine Hurtta jakker. Jeg ved godt at de er dyre, men de er altså alle pengene værd! Jeg bruger en regnjakke med en trøje indenunder og om vinteren bruger jeg heldragten. Så undgår man nemlig sne i pelsen.

 

moz-screenshot.pngmoz-screenshot-1.pngmoz-screenshot-2.pngwindstopperfleece_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

:5up: tak

 

men lige et spørgsmål til.... bliver den ikke klam ? alser jeg har jo en pige hun og hun sider jo ik hug ? og kan de også lave puha med den på ?

sorry ved godt at det er et underligt spørgsmål:oops::oops:

 

 

Den er nem at få på, så længe hunden står stille. Du kommer benene i hullerne og lyner så i ryggen. Den er ikke besværlig overhovedet!
Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: tak

 

men lige et spørgsmål til.... bliver den ikke klam ? alser jeg har jo en pige hun og hun sider jo ik hug ? og kan de også lave puha med den på ?

sorry ved godt at det er et underligt spørgsmål:oops::oops:

 

Hah - det er da faktisk et meget godt spørgsmål:lol: Men nej, den bliver ikke klam. Der er hul bagi, så de kan både gøre det ene og det andet uden at det kommer på jakken - bare rolig;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

hahhah

supert, det var lige det jeg ville høre hihi, har jo søgt på nettet, men der er jo ikke lige nogle fotos af bagpartiet :blink:

så tror jeg bestiller sådan en, for det kan godt blive et langt efterår/vinter, for allerede nægter hun at gå ud:fornaermet: for det regner jo :stupid:

har i også en slags overgangs jakke eller er det kun den i har ? og bruger i den kun om vinteren eller ?

 

Hah - det er da faktisk et meget godt spørgsmål:lol: Men nej, den bliver ikke klam. Der er hul bagi, så de kan både gøre det ene og det andet uden at det kommer på jakken - bare rolig;-)
Link til indlæg
Del på andre sites

hahhah

supert, det var lige det jeg ville høre hihi, har jo søgt på nettet, men der er jo ikke lige nogle fotos af bagpartiet :blink:

så tror jeg bestiller sådan en, for det kan godt blive et langt efterår/vinter, for allerede nægter hun at gå ud:fornaermet: for det regner jo :stupid:

har i også en slags overgangs jakke eller er det kun den i har ? og bruger i den kun om vinteren eller ?

 

Vi har også en overgangsjakke. Eller det vil sige vi bruger en sweater og så en regnjakke over hvis det regner.

Heldragten bruger vi nok fra engang i oktober og så hele vinteren.

 

Det er sgu ikke nemt med sådan nogle små frossenpinde:lol: og jeg kan da også love dig for at der bliver kigger lidt, når Carla kommer i sin heldragt. Men hvis det er det, der gør at hun får dejlige gåture - så klarer jeg nok de mange blikke:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Groa har den nævnte heldragt og synes ikke den er tør når jeg tager den af hende efter lang tid i regn.

 

Hvis vi virkelig snakker styrtregn, så kan det godt være at man skal komme en tynd regnjakke over, men den kan snildt klare en times træning i let regn uden at Carla blive våd;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

okey smart med en regnjakke og noget under :mrgreen:

og ja lige mine ord, jeg er lige glad om folk kigger, hun skal ha en go oplevelse, og syntes det ville være en skam hvis hendes huned træning går i vasken pga. en våd og kold hund der bare vil hjem.

 

Vi har også en overgangsjakke. Eller det vil sige ,bruger en sweater og så en regnjakke over hvis det regner.

Heldragten bruger vi nok fra engang i oktober og så hele vinteren.

 

Det er sgu ikke nemt med sådan nogle små frossenpinde:lol: og jeg kan da også love dig for at der bliver kigger lidt, når Carla kommer i sin heldragt. Men hvis det er det, der gør at hun får dejlige gåture - så klarer jeg nok de mange blikke:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

regnbukse ben, afklippes i hundes længde. nu har jeg en hanhund, så jeg har også målt nedenunder, hvorlangt der er til tissetrolden også har jeg klippet en blød bue ud og op til halen.

 

Mine reng bukser var med velcro i benet, så det passede lige med at den kan lukkes om halsen ogigen under maven. også har jeg gå selen uden på.

 

Der blev siksakket der hvor jeg har klippet.

Link til indlæg
Del på andre sites

regnbukse ben, afklippes i hundes længde. nu har jeg en hanhund, så jeg har også målt nedenunder, hvorlangt der er til tissetrolden også har jeg klippet en blød bue ud og op til halen.

 

Mine reng bukser var med velcro i benet, så det passede lige med at den kan lukkes om halsen ogigen under maven. også har jeg gå selen uden på.

 

Der blev siksakket der hvor jeg har klippet.

 

og til en lun efterårsjakke (til dage uden regn) klippes ærmet af en sweater - så ærmegabet bliver til halshul - vupti sweater :-D

[ATTACH]30483[/ATTACH]

 

[ATTACH]30484[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

ej hvor er i kreative :klap: det lyder også nemt...

mennn igen, nu er jeg en grandes lady :blink: og hun er jo ikke den største hun i verden ( selv om hu selv syntes det ), så tror sku ikke at mit tøj passer... men måske mine niecer har noget det ikke bruger mere :hmm:

jeg prøver :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...