Hop til indhold

Hvalpefoder til voksen hund?

luckyluna
 Share

Recommended Posts

Sheila er stadig ikke helt ovenpå efter hendes "næsten" livmoderbetændelse...

hun fældede jo så også vildt og voldsomt her bagetfer, hvilket helt klart ikke har hjulpet på hende..

Hun mangler lidt energi og spiser ikke ret meget altid, så jeg overvejede ideen i at blandet hendes mad op med hvalpefoder, så hun fik lidt mere af alting?

Dyrlægen ser hende med jævne mellemrum og hun skal derhen igen på onsdag, så hun tilses. Jeg svinger bare lidt med at synes at hun da er frisk som hun plejer og at hun er for træt og uoplagt:vedikke:

Kunne det være en ide med lidt mere "krudt" i maden?

Hvad med vitamin tilskud, kender i nogle gode produkter, gerne med urter i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en omgang.:???:

Jeg giver tit mine b vitaminer ( b complex) Luna får det altid under og efter løb og ved andre stressende oplevelser, synes det hjælper. :5up:

Det hjælper også på appetiten.

Tak, ja det har været ret hårdt og jeg er slet ikke færdig med at være bekymret for hende.. Har nemlig fundet knuder i mælkekirtlerne:cry:

De b vitaminer du giver, er det hestevitamin tilskud (lyder sådan) Hun fik også b tilskud af dyrlægen sidst:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min tæve får udelukkende hvalpefoder, for at have nok energi, da hun er en meget aktiv hund. Alternativt kan du købe et højenergifoder. En løsning er også at tilsætte ren fedt til foderet. Det kan du købe hos BARF-forhandlere eller slagteren.

Ren fedt skal hun ikke have. Det er mere de andre kombonenter i foderet hun kan have brug for:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, ja det har været ret hårdt og jeg er slet ikke færdig med at være bekymret for hende.. Har nemlig fundet knuder i mælkekirtlerne:cry:

De b vitaminer du giver, er det hestevitamin tilskud (lyder sådan) Hun fik også b tilskud af dyrlægen sidst:)

Nej, det er multi b hedder de vist,de er til mennesker. Mine får en kvart. Jeg bruger dem fra biosym.

Ej, shit det lyder ikke godt med de knuder. :shock: Du må gi en update når du ved mere.

God bedring:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites