Hop til indhold

Agilitykonkurrencer (fælles)


Amocca
 Share

Recommended Posts

:shock: er det ikke engang Sweeties ejer, det er godt nok flot løbet!

 

Jeps - hun er dygtig den lille :hjerte: (Ok - Julie er også ret dygtig!)

 

Og lille er hun - mindre end Splint.... hvilket vil sige højde som Vilya (46 cm) og vil gætte på 11-12 kg....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg går jo og overvejer om jeg tør at prøve det der konkurrence noget :hmm:

 

Snakkede med en i dag, der fortalte om et stævne i hundeklubben Lyngby d.3 april. Men når nu det er "3. del af landsdelsturneringen", er det så kun for øvede? I tilmeldingen kan man ikke vælg hvilken klasse man stiller op i - derfor spørgsmålet.

 

Det er i øvrigt utrolig billigt - 35.- for 2 ag og 2 sp.

 

Home

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm, man kan ikke vælge klasse, så mon ikke det kun er for de avancerede...

 

Der er forøvrigt både i Albertslund den 30. april / 1. maj, i Hillerød den 7+8. maj, ved Skælskør den 14. maj, så der er masser af muligheder (behøver jeg sige, Petrine deltager alle tre steder :lol:)

 

Ja, det er nok for de go'e :mrgreen:

 

Har tænkt på Hillerød..........:hmm:, men er det ikke et frygtelig STORT sted?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm, man kan ikke vælge klasse, så mon ikke det kun er for de avancerede...

 

Der er forøvrigt både i Albertslund den 30. april / 1. maj, i Hillerød den 7+8. maj, ved Skælskør den 14. maj, så der er masser af muligheder (behøver jeg sige, Petrine deltager alle tre steder :lol:)

 

Jeg er ret sikker på, at det er en turnering kun for inviterede DGI-klubber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Var på Vilhelmsborg og se mine hvalpe løbe i dag - dejlig dag.... men glemmer altid, hvor koldt det er, at sidde stille 7 timer i en kold hal.... brrrrrr!

 

Har en lille mobiloptaget video af fantastisk bedårende Kimmi barn :lun: Sweetie har lånehandleren Julie med på banen for 2. gang, da hendes ejer ikke kunne denne weekend.

 

[media]

[/media]

 

Det ser super godt ud :-)

Sidder og tænker på om Julie mon har en Aussie som hun selv løber med?! :vedikke: Ku godt være det var hende, men er ikke sikker.. Bare nysgerrig:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Udstillingenshallen er enorm, men agility-banerne er (vistnok) udendørs og samme størrelse som altid, vi kommer og der kommer garanteret andre HF'ere, så kom!

 

Tak :5up:

 

Jeg tænkte bare at det var mere stille og roligt, hvis det var et mindre stævne - sådan første gang :-D

 

Nå, men hva' fa'en - vi skal jo til det :mrgreen:

 

Til gengæld kan jeg så ikke finde ud af at tilmelde mig.

Kan godt få tilmeldingssiden frem, men man kan jo ikke udfylde den - hvordan gør man??

 

Edit: Ringede lige til Dkk og fik at vide at vi skal have et start nummer. Jeg skal så ringe i morgen til en eller anden mand, der har telefontid mellem kl.10-12.

Redigeret af Bamseida
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke, at jeg melder mig til i Hillerød, for der er HTM-konkurrence om søndagen, og jeg er bange for, at Tyson bliver for træt, hvis vi har løbet agility dagen før. Men vi er tilmeldt i Skælskør ugen efter. Jeg vil også gerne med til Albertslund den 1/5, men der er stadig ikke kommet noget tilmeldingslink på hundeweb. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :5up:

 

Jeg tænkte bare at det var mere stille og roligt, hvis det var et mindre stævne - sådan første gang :-D

 

Nå, men hva' fa'en - vi skal jo til det :mrgreen:

 

Til gengæld kan jeg så ikke finde ud af at tilmelde mig.

Kan godt få tilmeldingssiden frem, men man kan jo ikke udfylde den - hvordan gør man??

 

Edit: Ringede lige til Dkk og fik at vide at vi skal have et start nummer. Jeg skal så ringe i morgen til en eller anden mand, der har telefontid mellem kl.10-12.

 

Du skal have en startbog og et tilhørende nummer (med mindre din hund har tavle, så er det stambogsnummeret)... hvis man bor i nærheden kan det vist snildt betale sig at tage ind forbi DKK og hente den selv... Så får man den med det samme og sparer næsten halvdelen af prisen... (det koster 25 kr i porto at sende den åbenbart :vedikke:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal have en startbog og et tilhørende nummer (med mindre din hund har tavle, så er det stambogsnummeret)... hvis man bor i nærheden kan det vist snildt betale sig at tage ind forbi DKK og hente den selv... Så får man den med det samme og sparer næsten halvdelen af prisen... (det koster 25 kr i porto at sende den åbenbart :vedikke:)

 

GISP :shock: Så meget porto for så lille en bog :evil:

 

Ja, det kunne være at jeg skulle køre derind.

Tak for tippet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan faktisk godt være noget skidt :mrgreen: Det første stævne Thomas (Sannes mand) var dommer på for mig, der løb Karla lige hen og sagde hej hej til ham inde på banen :lol::lol: Hun eeeeeeeeelsker Thomas

 

Det vil så ikke komme til at ske - min træner har aldrig snakket med Nana.

 

Ulempen ville nok snarere være, at det blev pinligt hvis det går dårligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil så ikke komme til at ske - min træner har aldrig snakket med Nana.

 

Ulempen ville nok snarere være, at det blev pinligt hvis det går dårligt :mrgreen:

 

har din træner aldrig snakket med din hund :vedikke: ?

 

Neej, det er ikke pinligt, man bliver højst drillet lidt ;-) tilgengæld ved de jo PRÆCIS hvad man skal træne på til næste gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du så alligevel er der, så husk en rallybog også - og husk chip-nummeret, det skal de bruge!

 

Altså Petrine, følger du overhoved ikke med :lol: :klap:

Nana og jeg er for ca.14 dage siden blevet rally begynder mestre :-D

 

Næ du, jeg skulle have fået en agility startbog, da jeg rekvirerede rallybogen :blink:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

har din træner aldrig snakket med din hund :vedikke: ?

 

Neej, det er ikke pinligt, man bliver højst drillet lidt ;-) tilgengæld ved de jo PRÆCIS hvad man skal træne på til næste gang :mrgreen:

 

 

Nej, det bruger man åbenbart ikke i de træningskredse jeg bevæger mig i :cry:

Ingen, på nær en (Lillian Sirak), har nogen sinde snakket eller kælet med Nana - og hun er da ellers meget sød :lun:

 

Synes faktisk at det er lidt mærkeligt - man må da gå ud fra at de kan li' hunde.........:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...