Hop til indhold

Agilitykonkurrencer (fælles)


Amocca
 Share

Recommended Posts

Orv, det bliver hyggeligt. Hvorhenne - i din egen klub?

 

Glæder mig til at høre, hvordan det gik. En skam jeg ikke nåede at gramse på lille Mingus. :lun:

 

Det er i Give, så vi er på hjemmebane, hvilket dog ikke er en fordel for os, Mingus vil nemlig gerne ud til hegnet og tisse :oops:.

Det bliver første gang Mingus skal løbe letøvet, så har ikke de store forventninger. I går tog han dog hele to slalommer på samme dag, for første gang :banan:

 

Du når måske at gramse på ham en anden gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er desværre for langt væk for os...

 

Men vi skal til TAK cup på søndag (i Taastrup)

Nogen, der skal med der?

 

Ved at Sonja og Petrine skal...

 

 

Kan ikke huske om Louie og Chili con caia os' skal?

 

Vi skal desværre ikke med. Det ville ellers være en god mulighed for at få lidt konkurrencetræning for os begge (og så er det jo dejligt tæt på København).

 

Men en af mine bedste veninder fra studiet skal på udveksling til Prag dette semester, så lørdag aften skal vi sige farvel til hende med manér :slem: :mrgreen: Så meldte os ikke til, da jeg godt kunne regne ud, at jeg nok ikke er så klar på at løbe agility søndag kl. 9... :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal desværre ikke med. Det ville ellers være en god mulighed for at få lidt konkurrencetræning for os begge (og så er det jo dejligt tæt på København).

 

Men en af mine bedste veninder fra studiet skal på udveksling til Prag dette semester, så lørdag aften skal vi sige farvel til hende med manér :slem: :mrgreen: Så meldte os ikke til, da jeg godt kunne regne ud, at jeg nok ikke er så klar på at løbe agility søndag kl. 9... :badr:

 

Nej det kan jeg så godt forstå :lol:

 

ha en super fest da! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er holdt op med at overveje, tilhører ikke den kreds åbenbart. Så lærte jeg det :mrgreen:

 

jamen de har lavet den landsdækkende, så alle kan være med... (det er dog kun hunde fra kredsen der kan blive sydjysk mester :mrgreen: men det behøver vi nok ikke bekymre os om, under alle omstændigheder :lol: ) det er derfor jeg var begyndt at overveje... jeg er holdt op med at overveje og har bestemt mig for at melde den til....

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen de har lavet den landsdækkende, så alle kan være med... (det er dog kun hunde fra kredsen der kan blive sydjysk mester :mrgreen: men det behøver vi nok ikke bekymre os om, under alle omstændigheder :lol: ) det er derfor jeg var begyndt at overveje... jeg er holdt op med at overveje og har bestemt mig for at melde den til....

Ih, så håber jeg at jeg kan nå det, nu har jeg brugt så meget tid på at overveje. Ved at vi bliver disket pga. vores slalom, men vil så gerne nå at prøve en rigtig konkurrence med Mingus!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, så håber jeg at jeg kan nå det, nu har jeg brugt så meget tid på at overveje. Ved at vi bliver disket pga. vores slalom, men vil så gerne nå at prøve en rigtig konkurrence med Mingus!

 

sidste tilmelding er imorgen, så hep hep afsted. Jeg har lige meldt os til - skal bare lige have overført pengene

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal meldes til gennem klubben, så håber det kan nåes endnu! Vi er stadig ikke med i online tilmelding :evil:

 

jamen? du opretter da bare en profil inde på online tilmelding og melder dig på? Min profil er lavet før jeg blev medlem af DCH, så den kender ikke mit DCH nummer, det siger jeg bare til stævnesekretæren på dagen - for ellers ser det ud som om jeg løber på rød bog...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, det skal nok blive interessant :mrgreen:

 

Jeg tipper at Mingus og jeg taber stort, men at vi får hyggeligt selskab :-D

Det er jo ikke nogen hemmelighed at Mingus er svært betaget af Karla :lun:

 

 

hihi, ja han var godt nok solgt - den stakkel og hun ikke så meget som værdigede ham et blik... gad ikke engang blive sur på ham - lod bare som om han ikke eksisterede :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen? du opretter da bare en profil inde på online tilmelding og melder dig på? Min profil er lavet før jeg blev medlem af DCH, så den kender ikke mit DCH nummer, det siger jeg bare til stævnesekretæren på dagen - for ellers ser det ud som om jeg løber på rød bog...

 

I klubben har jeg fået at vide at det kun er hvis klubben er tilmeldt, og pga. besværligheder med betaling er vi ikke det. Så al tilmelding i klubben foregår manuelt, det er pænt træls! Men vil da lige høre ad i morgen, for jeg vil altså med! Nu er jeg jo blevet så ferm til at stille telt op.... eller rettere sagt du er :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I klubben har jeg fået at vide at det kun er hvis klubben er tilmeldt, og pga. besværligheder med betaling er vi ikke det. Så al tilmelding i klubben foregår manuelt, det er pænt træls! Men vil da lige høre ad i morgen, for jeg vil altså med! Nu er jeg jo blevet så ferm til at stille telt op.... eller rettere sagt du er :mrgreen:

 

jaaaa, du skal med - I er jo superhyggelige naboer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mums: kage... måske skulle jeg bage til på tirsdag... Skal du løbe med dem begge i Give?

 

Der plejer at være kage bagefter, det er da derfor jeg er tilmeldt :lol:

 

Jeg har meldt begge til, så vi skal løbe mod hinanden hvis du er tilmeldt i let øvet?

Er ret nervøs for at Mingus vender tilbage til sin gamle vane med at stikke af og tisse, når vi er på hjemmebane.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der plejer at være kage bagefter, det er da derfor jeg er tilmeldt :lol:

 

Jeg har meldt begge til, så vi skal løbe mod hinanden hvis du er tilmeldt i let øvet?

Er ret nervøs for at Mingus vender tilbage til sin gamle vane med at stikke af og tisse, når vi er på hjemmebane.

 

jeg har ikke fået svar tilbage fra dem :???: men jeg regner med at møde op med en 50er i lommen og så håbe at de ikke vil nægte mig at stille op, når jeg nu har kørt så langt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ikke fået svar tilbage fra dem :???: men jeg regner med at møde op med en 50er i lommen og så håbe at de ikke vil nægte mig at stille op, når jeg nu har kørt så langt :engel:

Hmm, det er da lidt mærkeligt. Men jeg tror bestemt du får lov at løbe, der plejer ikke at være så mange udefra.

 

Ih hvor bliver det altså hyggeligt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...