Hop til indhold

Amstaff sælges!

Hailey
 Share

Recommended Posts

Jeg gad godt vide, hvad omstændighederne er bag at de skal flytte et sted hen hvor de ikke må have hund.

Kan simpelthen ikke forestille mig sådan noget, så ville jeg squ næsten hellere bo på gaden.

Det bliver desværre mere og mere normalt, at man ikke må have hund i lejeboliger her i DK:cry:

Og hvis man nu står i f.eks arbejdsløs og gæld og er nødt til at flytte.. Så kan man blive nødt til det..

Når DET er sagt, så kommer det ikke til at ske for mig, da Luna er mit liv.. Og skulle jeg blive nødt til at flytte, har jeg da et sted, jeg kan være.. Ikke optimale forhold, men de er der..

Det er bare ikke alle, der har det sådan.. eller har samme forhold til deres hund..

Men ja, annoncen er ulovlig.. Man må ikke sælge listehunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det nu det er med forbudet, må de komme i hundeskovene ? Jeg var nemlig i hundeskoven forleden, og så hele to ammstaff. Den ene ejer sad endda og pralede med at hans hund var en ammstaff. Ikke at det genere mig, men hvordan er reglerne egentlig, må de godt komme i hundeskove ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det nu det er med forbudet, må de komme i hundeskovene ? Jeg var nemlig i hundeskoven forleden, og så hele to ammstaff. Den ene ejer sad endda og pralede med at hans hund var en ammstaff. Ikke at det genere mig, men hvordan er reglerne egentlig, må de godt komme i hundeskove ?

Hvis de er iført mundkurv og 2 meter line, så mener jeg godt de må.

Link til indlæg
Del på andre sites

de 13 racer må KUN være i hundeskovene iført mundkurv og 2 meter line - MEDMINDRE ejeren af hundeskoven har givet dem tilladelse til at løbe løs... dog skal mundkurven altid være der...

men da de fleste hundeskove er statsejede, ja så er de 13 racer kun velkommen der i 2 meter snor og mundkurv :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så meget det at ejer vil af med hunden, det er mere det at hundeforum.dk tillader annoncen efter 1/7 :???::hmm:

Måske det er et spørgsmål om at admin ikke er online lige nu.

Der har før været en, og den blev fjernet, det gør den her nok også så snart han kommer på.

Ved ikke om Co adminnerne kan?!!?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så meget det at ejer vil af med hunden, det er mere det at hundeforum.dk tillader annoncen efter 1/7 :???::hmm:

gør vi hellere ikke.

annoncen er væk..:shock:

jamen det betyder vel bare at admin har reageret på Haileys klage, og har fjernet den :5up:

jeps, slettet, vi er ikke opmærksomme på alt, så rapporteringer på sådanne tilfælde er velkommende.

Link til indlæg
Del på andre sites