Hailey Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Vist nok ikke helt lovligt.....eller hvad?:hmm: Dejlige Pongo søger nyt hjem - Hunde Forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Næh, ikke som jeg har forstået tingene i hvert fald. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TineL Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Nej kan ejer ikke beholde længere skal den aflives (eller til udlandet) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg gad godt vide, hvad omstændighederne er bag at de skal flytte et sted hen hvor de ikke må have hund. Kan simpelthen ikke forestille mig sådan noget, så ville jeg squ næsten hellere bo på gaden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Det er ikke så meget det at ejer vil af med hunden, det er mere det at hundeforum.dk tillader annoncen efter 1/7 :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg gad godt vide, hvad omstændighederne er bag at de skal flytte et sted hen hvor de ikke må have hund. Kan simpelthen ikke forestille mig sådan noget, så ville jeg squ næsten hellere bo på gaden. Det bliver desværre mere og mere normalt, at man ikke må have hund i lejeboliger her i DK:cry: Og hvis man nu står i f.eks arbejdsløs og gæld og er nødt til at flytte.. Så kan man blive nødt til det.. Når DET er sagt, så kommer det ikke til at ske for mig, da Luna er mit liv.. Og skulle jeg blive nødt til at flytte, har jeg da et sted, jeg kan være.. Ikke optimale forhold, men de er der.. Det er bare ikke alle, der har det sådan.. eller har samme forhold til deres hund.. Men ja, annoncen er ulovlig.. Man må ikke sælge listehunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hvordan er det nu det er med forbudet, må de komme i hundeskovene ? Jeg var nemlig i hundeskoven forleden, og så hele to ammstaff. Den ene ejer sad endda og pralede med at hans hund var en ammstaff. Ikke at det genere mig, men hvordan er reglerne egentlig, må de godt komme i hundeskove ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 ja, de må komme hvor andre hunde kommer. Iført 2 meter snor og mundkurv. Dog kan det være de godt må løbe fri i hundeskovene? Det mener jeg nogen skrev herinde for et par uger siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hvordan er det nu det er med forbudet, må de komme i hundeskovene ? Jeg var nemlig i hundeskoven forleden, og så hele to ammstaff. Den ene ejer sad endda og pralede med at hans hund var en ammstaff. Ikke at det genere mig, men hvordan er reglerne egentlig, må de godt komme i hundeskove ? Hvis de er iført mundkurv og 2 meter line, så mener jeg godt de må. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PiaB Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 de 13 racer må KUN være i hundeskovene iført mundkurv og 2 meter line - MEDMINDRE ejeren af hundeskoven har givet dem tilladelse til at løbe løs... dog skal mundkurven altid være der... men da de fleste hundeskove er statsejede, ja så er de 13 racer kun velkommen der i 2 meter snor og mundkurv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Det er ikke så meget det at ejer vil af med hunden, det er mere det at hundeforum.dk tillader annoncen efter 1/7 :hmm: Måske det er et spørgsmål om at admin ikke er online lige nu. Der har før været en, og den blev fjernet, det gør den her nok også så snart han kommer på. Ved ikke om Co adminnerne kan?!!?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Måske det er et spørgsmål om at admin ikke er online lige nu. Der har før været en, og den blev fjernet, det gør den her nok også så snart han kommer på. Ved ikke om Co adminnerne kan?!!?! Annoncen er oprettet 10/7.... så den har været der pænt længe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Annoncen er oprettet 10/7.... så den har været der pænt længe Ja så hve jeg det sq ikke...måske der ikke er nogen der har gjort opmærksom på den før nu Man kan jo rapotere den når man ser den :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Det har jeg så lige gjort. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 annoncen er væk.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 jamen det betyder vel bare at admin har reageret på Haileys klage, og har fjernet den :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Det er ikke så meget det at ejer vil af med hunden, det er mere det at hundeforum.dk tillader annoncen efter 1/7 :hmm: gør vi hellere ikke. annoncen er væk.. jamen det betyder vel bare at admin har reageret på Haileys klage, og har fjernet den :5up: jeps, slettet, vi er ikke opmærksomme på alt, så rapporteringer på sådanne tilfælde er velkommende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts